המסך המפוצל

המסך המפוצל. מההתחלה, עם רגש

זה לא היה קל, אבל בסוף חזרנו. כי את המנגינה הזאת באמת שאסור לנו להפסיק

מאת: המערכת

פורסם: 04-07-2003
55 תגובות
זה קרה כשכולנו סיימנו לשיר.

התאריך היה ה-19/6/03, השעה היתה 16:00. ההכנות היו בעיצומן. הסכפ"ש של המיוזיקל היה הפרויקט הגדול ביותר באתר מאז... ובכן, בכלל. הסכפ"ש של המיוזיקל היה הפרויקט הגדול ביותר באתר. עדיין.

כמות הגולשים בשעה זו שאחרי סיום השידור הראשון בסטאר היתה הגדולה ביותר שחווה האתר מאז ומעולם, העומס היה חסר תקדים. האתר קרס. חמש דקות לאחר מכן התברר שזו אפילו לא היתה קריסה. זו היתה החשכה של האחראים על השרת עליו מתארח האתר שלנו מסיבות של סיכון האתרים האחרים המתארחים על השרתים של אותה חברה.

שלחנו אימיילים, התקשרנו, ניסינו, בכינו וטסנו ללונדון. לא כולנו, בכל אופן. כלום לא עזר. המצב רוח של כולנו, גם של אלה מאיתנו שהיו בלונדון, היה די גרוע, אם לא נואש במיוחד. "אבל מה זו אשמתכם שזה קרה?" תשאל אותנו לילי מ"להתחיל מחדש" שבוע וחצי לאחר מכן. "ברור שזו אשמתנו" נענה לה. "אם מישהו כותב לנו כתבה לא מוצלחת, זו אשמתנו שלא מצאנו את האדם המתאים. כשהשרת נופל זו אשמתנו שלא דאגנו לגיבוי". ההחשכה היתה פתאומית, כן, אבל בסופו של דבר האשמה היא כולה שלנו.

אז עברנו לשרת אחר. כולנו תקווה שזה יהיה האחרון. נכון לעכשיו, חלק מהדברים עדיין לא עובדים כמו קודם (התגיבון, לדוגמא), הפורומים יעלו רק ביום שישי באזור הצהריים, אבל יהיה טוב. אנחנו בטוחים.

חשוב להדגיש שתקלות באתר עלולות להתרחש. כדאי מאד שאם אתם נתקלים בתופעה לא ברורה או בהודעת שגיאה, פשוט תשלחו אלינו דיווח (באמצעות הדואר האלקטרוני בלבד) עם מספר רב ביותר של פרטים אפשריים.

אנחנו מתנצלים על השבועיים האבודים. הלוואי שתצליחו למצוא את הפיצוי בשלל הדברים שמחכים לכם כאן בימים הקרובים.

רק בריאות.

מערכת המסך המפוצל.