המסך המפוצל

הבלונדה חזרה

כוסית עולם, ללא ספק, אבל נערה במצוקה, מתוסבכת, מכונת צומצום ענקית שתהרוס כל

מאת: שי מגל

פורסם: 03-10-2001
1 תגובות
בנים, לחזור אחרי, ולדיסלקטים שמאחורה, אפשר גם לאט. סליחה, יש גם לסביות בקהל. הממ... ניקיטה כוסית. ניקיטה, למעשה, כוסית עולם. בלונדה, עיניים עמוקות, אחלה גוף שבעולם, טיפה גבוהה מדי (טוב, תלוי בבנים) ויש עליה. אבל קומפלט. יעני, פלגים פלטינות. ועכשיו בנים, והממ, בנות, אחרי שאמרנו שניקיטה כוסית עולם, בהליכה, בסקס-האפל ובחודרנות (עיניים, עיניים!), בואו כולנו נגיד, לחזור אחרי, גם הבנות, ניקיטה מעצבנת, ניקיטה היא מעבולה, ניקנוק שלנו, מה לעשות, היא עוד בלונדה מפגרת. קבלו את התנ"ך החדש, למה צריך להחזיר את מייקל, ולמה ניקיטה היא מכונת צומצום ענקית, שכן כן, נו, כמו הטרנטולות האלו, הורסת את כל הגברים שלה.
התנ"ך (מחיאות כפיים, שתיים שלוש, צאו).



הוא היה אמור להיות אופריישנס הבא, אבל תנחשו מי דפקה לו את זה. אוהבת אוהבת, אבל הזונה רק ניצלה אותו. בכל הפעמים שהוא הציל אותה, בכל הפעמים שהרשעים השתמשו בה בשביל להגיע אליו, בכל ניסיונות החיסול של אופריישנס רק בגללה, וכן כן, שנתיים לקח לה לתת לו (למרות שהזמן בסדרה הזו לא תמיד הולך ברציפות), וכן כן, הוא התחיל להתאמן בשבילה, הוא אפילו הזיז את הלסת, וכן כן, קיבל מינימום פעמיים בראש, מקסימום שלוש, ובשביל זה הוא:

א. דפק לעצמו את הקריירה.
ב. נפצע אינספור פעמים.
ג. מרוב הלחץ הנפשי שהיה עליו, והיה עליו המון, הוא החליט שהוא לא מסוגל להתמודד עם העולם, והפך לבחור דפרסיבי, שקט, אפטי, קטטוני, שלא מחובר לעצמו, שלא מדבר הרבה, לא זז הרבה, אלוהים אדירים, מרוב שהיה לו רע איתה, הוא נהיה מפגר. תביטו לו בעיניים, אתם רואים שם שכל?
ד. אז נחמדים היו משחקי הבולבול אקבולבול, אבל בינינו, זה היה שווה מייקל?
ה. זה היה שווה?

נספח לסעיף זה: ועכשיו יש לנו את החדש ההוא, שפעם היה דידקטיב סמסונג והיום הוא המחליף. מייקל, אבות גידלת, קנים קטלת, זה היה שווה את זה? שהוא יהיה היורש שלך? החתיכת נעל הזה? ככה הולכים בשטח? הבן אדם מפחד מהצל של עצמו. נגיד, לא כל אחד מגיע לרמת הדיוק של להתנהל כמו רובוט, אבל הוא? עם המבטים המפוחדים? גריזלי בתחפושת הבן זונה, גריזלי בתחפושת. אפילו לירות בהם באקשן הוא לא יודע. ההליכה שלו לא מטילה אימה, יש לו סקס-אפיל של רוברט אופנהיימר, וכן כן, היא תזיין גם אותו. מנטלית לפחות. זה, זה היורש שלך?
מילא אתה אכלת בוסר, אבל שה-פיפס- שלו יירש אותך?



תראי, לחיות הרבה הוא לא יחיה. כלומר, הוא היה אמור כבר למות מזמן. והקוקו הזה, נו, נגיד. הוא חי את שנות השלושים, או מה שלא היה אז כשהיטלר היה צייר גדול. אבל נשאלת השאלה, הוא עזר לך בכל שלב בקריירה, עם כל תוכנות המסרים המידיים האלו, עם כל השקרים, הלחפות עלייך, הלהציל אותך, כל הטיפים וכל ההקשבה, ובואי, יא ג`דאית אוסטרלית שלא נותנת, תספרי לי מה כואב לך. נשאלת השאלה:

א. האם הוא קיבל משהו?
ב. האם הוא יקבל משהו?
ג. מה חטא שמגיע לו?
ד. למה החזרת אותו?
ה. "אם היית חבר שלי, היית עוזר לי". ניקיטה, מותק, רגרסיות לסבן-טין זה דבר אחד, אבל בשביל זה להחזיר אותו מהקפור?
ו. כבר היית נותנת לו ללמד, יא כונפה. ומילא, חברים חברים,
ז. לו, לא מגיע?
אחרי כל זה?
ח. ניצלת וזרקת.
ט. יש לזה שם.
י. (ראו ערך: אריק שרון: תשאלו את עומרי. זה הכל קשור אליו).



ראי ערך מה עשית לזקן. בירקוף נתן לך את הנשמה, הטכנולוגיה, את החיים שלו. בשביל זה, יא בלונדה פוסט מודרניסטית עם מעצור בקנה - בשביל זה? קיבל משהו? אחיו יקבל משהו? בהלוויה היית? והמסכן, פעם אחת נתת לו, וגם אז היית קצת שתויה. ומילא זה, הלכת כל הדרך? לא, אה. ניקנוק, יא חתיכת (!!!).



תראי. הוא לא מוסרי. הוא גם קיבל חופשי ממדלן ככה שבניגוד לכל השאר, הוא היה פעיל מינית. שזה דווקא נחמד, למרות תקופת החימצון שהייתה לו ונעלמה. ועכשיו, נשאלת השאלה, הוא מניאק, אכן כן, אבל כולם מניאקים. וכי למה, את, לעזאזל, צריכה לאמלל את מפקד מדור 1? כלומר, הוא מגן על העולם החופשי, מתעסק עם זבל הארץ כל יום, הוא, אישית, צריך למצוא את בן לאדן, אבל, לאאא. הרגשות של ניקיטה, החיים של ניקיטה, ניקיטה רוצה אהבה אמיתית (כמה פעמים נתת למייקל, כמה?!), לניקיטה יש סידורים, ניקיטה לא מרגישה טוב, אוי, ניסו להרוג את ניקיטה. היא צריכה לברר מה קורה פה, הרי. כמה רגילות לקחת? זה סוכנת זה? כמה סוכנים נהרגו בגללך? וכל המוסר היוסי בייליני הזה, למה היום לא גרמת להרג סוכן? מה קרה? כשהגומי בוער הזונה עוברת לגלולות? אה? בעמדת כוח שכחת את הכל. יש לזה שם, מותק, יש לזה שם, והשם הזה קנה לפני כמה זמן מגרש במיליון וחצי דולר. מבסוט הפלולה, גם את, אה יא סוכנת בלאי שכמותך.



היא הרגה את מדלן, אלוהים ינקום דמה. היא הרגה את התוכנה של מדלן, אלוהים יתכנת חברת סטארט אפ חדשה. היא הרסה את מבצעים. היא הגלתה את מייקל. היא הביאה מחליף חננה למייקל. היא הרגה את בירקוף (בעקיפין, בעקיפין!). היא הרגה עשרות סוכנים. היא הסיטה משאבים יקרים של המדור. היא בזבזה את כספי משלם המיסים הצרפתי (כן, הא) על בתי מלון בטריפולי רק בשביל אני אוהבת אותך מייקל. כל מי שניסה לעזור לה נשרף. יש לה עכשיו טרף חדש. ולא, למה שזה יספיק? כן כן, עכשיו היא מרקו. איפה אבא של ניקיטה? מישהו יכול למצוא את אבא של ניקיטה? איפה אבא של ניקיטה מסתתר? אוי אוי, ניקיטה מחפשת את אבא. אבא`לה. אוי אבא. נשאלת השאלה:

א. זה אותו אבא שגרם לך סבל והביא אותך למדור?
ב. האם אבא יתמוך במעשי הבת הלא משתרללת?
ג. האם זה אותו אבא שילד אותך וזרק אותך לאנחות?
ד. האם תאהבי את אבא, למרות הכל?
ה. מי זה האבא הזה?
ו. אה, הרי זה היה ברור מלכתחילה.
ז. מה שאומר שאת נעל בריבוע.
ח. והכי חשוב,
ט. אבא, לפחות הוא,
י. יקבל?





אזהרה חמורה לציבור: ראו הוזהרתם. כל המבחין בדמות גבוהה, נשית, בלונדינית, שאוהבת להתלבש בבגדי מעצבים (ולוקחת הכל הביתה, פיטה הזונה הזו), שהולכת כמו דוגמנית מסלול, שמדברת על פמיניזם, שהיא מחפשת את אבא שלה, שהיא עובדת בחרא עבודה ושכל מה שחשוב בחיים, אנא, שימו לב זה אהבה ומהות. החשודה מסוכנת. ניתן להרוג, אחר כך תקבלו אישורי בלנקו (תגידו, תגידו שהיא ניסתה לברוח. מה שעובד לצה"ל עובד גם לסמי סמוחה). והכי חשוב, אל, אל תתפתו ילדים (וילדות) שלי. היא תסתכל לכם בעיניים. היא תגיד שזה רק הפעם. היא תגיד שחברים עוזרים האחד לשני. היא תגיד שהכל תלוי בזה. והיא תהיה נחמדה. תחזיק לכם ביד. תחדור לכם (...) לעיניים. (רק). (אל תצפו). (תמימים). וכן כן, היא תהרוס לכם את החיים. ראו הוזהרתם, וכן כן, ההודעה תשמיד את עצמה תוך חמש שניות מרגע קריאתה.

לא לבת הזו פיללתי.
אבל ממש לא.

על החתום,
נו, אתם תראו.

אחד שגם לא יקבל.