המסך המפוצל

הקרב על הרייטינג, מהדורה מיוחדת, חלק ב`

ABC מחזירה את "הפרקליטים" ואת ערב TGIF שלה ודרו קארי נשאר בלי כלום. לוח שידורי חורף 2003/4. כתבה שנייה

מאת: assafTV

פורסם: 14-05-2003
21 תגובות
הרשת הממוקמת במקום השלישי בארה"ב החליטה שבעונה הבאה קומדיות הן הדבר שיביאו אותה אל דרך המלך. לא פחות מעשר קומדיות מצבים יככבו בלוח שידורי הרשת. נותר רק לקוות שהן גם יהיו מצחיקות. קומדיה אחת שלא תככב בלוח, למרות שרשמית טרם בוטלה, היא הקומדיה הותיקה "המופע של דרו קארי". לאחר שהעונה שודרה התוכנית בצמוד למשחקי הפוטבול של יום שני והשיגה תוצאות גרועות (מקומות 90 ומטה), החליטה הרשת לשלוף את הסדרה מהלוח. זאת למרות חוזה יקר לשלוש עונות שטרם הסתיים, שנחתם לפני שנתיים. גם תוכניתו האחרת של קארי, "של מי השורה הזו בכלל?", לא מצאה את מקומה בלוח.

בעבר, כלל ערב יום שישי אצל ABC בלוק של קומדיות משפחתיות ("צער גידול בנות", "אריזה משפחתית" וכד') וזכה לכינוי TGIF:
Thank GOD It's Friday.
הרשת מחזירה את הקונספט עם ארבע קומדיות משפחתיות בין 20:00 ל-22:00. "ג'ורג' לופז" ו"החיים עם בוני" יזוזו ליום שישי ויפתחו ויחתמו, בהתאמה, את הערב, כאשר ביניהן תשובצנה שתי קומדיות חדשות.

דיוויד אי. קלי יכול לנשום קצת לרווחה. הסדרה "הפרקליטים" שזכתה להתעללות קלה בעונה האחרונה, עת הוזזה ע"י ABC מיום ראשון אל יום שני ומאז החלה לבקר באופן קבוע בתחתית הטבלה, חודשה לעונה שמינית ותחזור למשבצת הקודמת שלה, בימי ראשון ב-22:00. עוד ביום ראשון, "סרטי הוידאו המצחיקים של אמריקה". ה"פספוסים" של אמריקה, בהם הפרס הראשון עומד על 100,000$ בסיום העונה, זזה מיום שישי ליום ראשון ב-19:00 במקום הסרט של דיסני. זה האחרון יזוז לשבת, לשם זז גם "דראגנט" ששידרג את שמו ל"דראגנט מלוס אנג'לס" (L.A.'s Dragnet).

כדי להימנע משחזור ערב יום שני מהעונה האחרונה, בו "הפרקליטים" הידרדרה ברייטינג ושתי סדרות חדשות ("וריטאס" ו"ניסים") כשלו, החליטה הרשת לשבץ עם סיום עונת ה-NFL סרטי קולנוע.

שלום ולא להתראות
הסדרות שלא ישובו ב-2004: "המופע של דרו קארי", "של מי השורה הזו בכלל?", "All-American Girl", "דינוטופיה", "Are You Hot?",
"Lost at Home" ,"MDs" ,"Miracles" ,"Push, Nevada",
"That Was Then" ,"Veritas: The Quest".





וכך יראה לוח שידורי ABC בעונת הסתיו/חורף של 2003/4:

ראשון
19:00 סרטי הוידאו המצחיקים של אמריקה.
20:00 סדרה חדשה: 10-8. (אולפן: ארון ספלינג וטאצ'סטון)
סדרה המבוססת על חוויתיו האמיתיות של השריף פול פייארטנטוני. דני נוצ'י הוא ריקו, ילד-רע-ברוקלין המצטרף למשטרה אך חווה לא מעט השפלות בדרך לתג הנכסף ע"י מאמנו. עוד בקאסט: פליטי "אוז" ארני האדסון (ליאו גלין), סקוט וויליאם ווינטרס (סיריל או'ריילי) וכן אינדיגו. מאיפה היא? זה ספויילר.
21:00 אליאס (זהות בדויה).
22:00 הפרקליטים.


שני
20:00 פריים-טיים שני (מגזין חדשות).
21:00 משחק הפוטבול של יום שני מליגת ה-NFL. (עם סיום הליגה: סרט).

שלישי
20:00 8 כללים פשוטים לדייט עם בתי בת העשרה.
20:30 סדרה חדשה - I'm with Her. (שם זמני. אולפן: טולין-רובנס, מפיקי "סמולוויל", בשיתוף אולפני "וורנר". כלומר: לא בערוץ 3)
מורה בתיכון המתאהב בכוכבת קולנוע, מגלה שהוא כלל לא מוכן למטען שבא עם הפרסום. מבוסס על חוויותיו האמיתיות של תסריטאי הסדרה קווין הנצ'י ומערכת היחסים שלו עם ברוק שילדס.
עם: טרי פולו.
21:00 שעה חדשה - According to Jim. (קומדיה משפחתית עם ג'ים בלושי וקורטני ת'ורן-סמית').
21:30 Less Then Perfect.
22:00 NYPD Blue.


רביעי
20:00 אשתי והילדים (My Wife and Kids).
20:30 סדרה חדשה - It's All Relative. (שם זמני. אולפן: טאצ'סטון - שזה אומר "טלעד" - בשיתוף עם פראמאונט).
בובי וארוסתו ליז מסתדרים מצויין. ההורים שלהם? קצת פחות. לה יש שני אבות ולו יש משפחה אירית-קתולית שמרנית.


21:00 ריאליטי: הרווק.
22:00 סדרה חדשה - קארן סיסקו. (אולפן: ג'רסי טלויז'ן בשיתוף עם יוניברסל)
קארן סיסקו היתה הדמות שגילמה ג'ניפר לופז ב"רומן לא חוקי". שוטרת ב"יו.אס. מרשלס" המשרתת במיאמי ובוטחת רק באביה. עם קרלה גוואריני, רוברט פורסטר.



חמישי
20:00 סדרה חדשה - Threat Matrix. (אולפן: טאצ'סטון. עוד סדרה שמן הסתם תטולעד)
לא, אין קשר ל"מטריקס". הסוכן המיוחד ג'ון קילמר עובד בסוכנות לבטחון לאומי, מנסה למנוע אסון כזה או אחר המאיים על אמריקה. איתו בצוות: אשתו לשעבר. עם ג'יימי דנת'ון ("פילי"), קלי ראת'פורד ("מלרוז פלייס").
21:00 סדרות ריאליטי משתנות.
22:00 פריים-טיים חמישי (מגזין חדשות).



שישי
20:00 יום חדש - ג'ורג' לופז.
20:30 סדרה חדשה - בחזרה לקנזס (שם זמני. אולפן: בראד גריי הפקות בשיתוף עם פוקס המאה ה-20).
ברקין מאייר ("רוד טריפ") הוא ניו יורקי העובר עם אשתו לגור לצד משפחתה בקנזס. שוב נצפה איך העירוני צריך להתמודד עם ה"נייטיבז" בפריפריה האמריקאית.



21:00 סדרה חדשה - הופ ופיית'. (אולפן: טאצ'סטון = טלעד)
פיית', לא הקוטלת, אלא כוכבת אופרת סבון, מפוטרת מהסדרה בה כיכבה, היא עוברת לגור עם אחותה ומשפחתה. פיית' פורד (קורקי ב"מרפי בראון") וקלי ריפה ("כל ילדיי" ומנחת טוק שואו לצידו של רג'יס פילבין שהנחה גם את "מי רוצה להיות מליונר?") הן פיית' והופ.
21:30 יום חדש - החיים עם בוני.



שבת
20:00 יום חדש - עולמו הנפלא של דיסני (סרטים מבית דיסני).
22:00 יום (ושם) חדש - דראגנט מל.א.





הרשת הזמינה למיד-סיזן (אמצע העונה) גם את שתי הסדרות הבאות:

"קו האש" (Line of Fire), שם זמני. (אולפן: דרימוורקס בשיתוף עם טאצ'סטון. הייתכן וסדרה זו תטולעד אף היא?).
סדרה המתארת את שני צידי המתרס: מצד אחד סינדיקט הפשע של ג'ונה מאלוי, ומצד שני אנשי ה-FBI הנלחמים בהם. הקאסט כולל את לסלי ביב ("פופיולר"), דיוויד פיימר וכן שחקן/ית מ"24" שלטובת גולשינו חוששי הספויילרים לא נגלה כרגע את זהותו/ה.

"ממלכת בית החולים של סטיבן קינג" (אולפן: קולומביה-טריי סטאר בשיתוף עם, כן, ניחשתם: טאצ'סטון. זה המקום להבהיר/להזכיר שרשת ABC היא בבעלות קונצרן "דיסני", לכן ריבוי ההפקות מטעם אולפני "טאצ'סטון" של הקונצרן).
אמן האימה מביא את גרסתו לסדרת הטלוויזיה של אבי ה"דוגמה 95" לארס פון טרייר "הממלכה".





סמולוויל זזה, טרזן מגיע לניו יורק, אבל הדבר שהכי מעניין אתכם קורה דווקא בלוס אנג'לס. אז מה קורה עם המלאך עם הנשמה? כל זאת ועוד, בחלק השלישי.