המסך המפוצל

הדמות שתשתלב ב``אנג`ל`` הכי טוב

סיכום הסקר הקודם

מאת: Which Witch

פורסם: 28-04-2003
24 תגובות
לפניכם ספויילרים כלליים מאוד לעונות 6-7 של "באפי"

300 מצביעים השתתפו בסקר הזה, שרץ ב"יאללה דג" זמן רב, ולכל אורכו הייתה התוצאה פחות או יותר זהה, כשווילו מובילה בראש, ספייק תמיד צעד אחד מאחוריה, וכל שאר המשתתפים מתחלקים במעט הקולות שנותרו.

ג'יילס קיבל הכי מעט קולות, רק 3% מהמצביעים חושבים שיש מקום בשבילו בעולם של אנג'ל. צופה-לשעבר אחד פ?ר-סדרה זה כנראה מספיק לרובנו. ממש אחריו ניצבת אניה, שקיבלה 4% מהקולות, ובאמת קשה לראות איך היא משתלבת בסדרת-הבת. כנראה שבחורה חסרת-טקט-שאומרת-מה-שהיא-חושבת אחת פ?ר-סדרה זה מספיק.
זאנדר ודון חולקים במקום השלישי, עם 5% (למרות שבעיניי הם עוד הרבה פחות ברי-שילוב ב"אנג'ל" מג'יילס או אפילו אניה. מצד שני, 299 איש מלבדי הצביעו לסקר, כך שזה לא מפתיע).



במקום השני, כאמור, ניצב ספייק. לכאורה, יש לו את הקשרים הנכונים ואת כל ההיסטוריה המתאימה כדי להיכנס לעולם המסובך של אנג'ל בלי להניד עפעף, ואירועים שהם בגדר ספויילרים איומים לעונות האחרונות, הופכים אותו למתאים בהרבה מאוד דרכים ורבדים. מצד שני, אותם אירועים ספויילריים עצמם יכלו להיות גם הסיבה שבגללה ספייק ממש לא צריך לעשות פגישת מחזור עם היודה הפרטי שלו.

אירועים שהתרחשו בעונה השישית הם גם הסיבה שבגללה ווילו קיבלה את המקום הראשון, עם 45% מהקולות. ווילו עברה תהפוכות שחשפו אותה לצד האפל יותר של עצמה, ולכן אין ספק שתוכל להשתלב בהצלחה באווירת סוף-העולם האפלה של "אנג'ל". חוץ מזה, נראה לי שהם זקוקים למכשפה, שם ב-LA.