המסך המפוצל

מזל טוב!

כריזמה קרפנטר ילדה בן, וריבוי השמחות על הסט של אנג`ל ממש מוציא ממני את הרכילאית הפנימית

מאת: Which Witch

פורסם: 28-03-2003
22 תגובות
בערב ה-24 למרץ, בבית חולים סידר סייניי אשר בברלי הילס, ילדה כריזמה קרפנטר בן, ומיד קראה לו דונובן צ`ארלס הארדי. לאם ורך הנולד שלום. כריזמה צילמה את העונה הרביעית של "אנג'ל" כשהיא בהריון הולך ומתקדם, ואף אמרה בזמנו שההריון היה הפתעה, "והוכיח את עצמו כאתגר למפיקים של "אנג'ל". בינתיים הם מסתירים את מצבי ע"י כך שהם מלבישים אותי במעילים". אז כריזמה עוד לא ידעה איך יתמודדו עם המצב ככל שההריון יתקדם, או אם היא תהיה מסוגלת בכלל לסיים את צילומי העונה, אבל אמרה שהיא מרגישה מצוין ורוצה להמשיך לעבוד. "אני שמחה שהייתה לי עבודה שתסיח את דעתי... אני מרגישה נהדר ודי נמרצת, שזה לא רגיל. מבחינתי, אם לא תהיה הגבלה בריאותית, שהמים ירדו לי על הסט".

את דונובן היא עשתה עם בעלה הטרי דיימיין הארדי, אותו היא פגשה ב-1997. הם התארסו, נפרדו למשך שנה, וחזרו זה לזו לפני כשנה. דמיין הוא סטודנט לפסיכולוגיה. סתם, שתדעו.



בכלל, בשנה האחרונה מרובות השמחות המשפחתיות על הסט של "אנג'ל". קודם כל, לאחד אלוהינו ג'וס ווידון, ולאשתו קאי, נולד בסוף השנה שעברה בן.

גם דיויד בוריאנז הפך ב-2002 לאב גאה, כשאשתו מזה שנתיים ילדה את בנם ג'יידן. מה יש להם עם השמות המשונים האלה, אני שואלת אתכם. בכל מקרה, דיויד דיווח שהילד נראה לפעמים כמוהו ולפעמים כמו ג`יימי, האם. הכל תלוי איך מסתכלים עליו. וואלה, דיויד? עוד אמר שיש לילד אישיות מצוינת. "הוא מאוד סקרן, מחייך הרבה, וישן כל הלילה. הוא ברכה". לפי התמונות הוא גם חמוד נורא.



2002 היתה גם השנה של אלקסיס דניסוף ואליסון האניגן (שהיו זוכים לכינוי "חביבי המדור", לו היה זה מדור). קודם כל, שניהם הגיעו לשיאים חדשים עם תפקידיהם בסדרות "אנג'ל" ו"באפי", ונוסף על כך החליטו סוף סוף למסד את הקשר המקסים שלהם, ובינואר, בזמן חופשת חג-המולד, הם התארסו רשמית. השניים יוצאים ביחד מאז שווסלי ואנג'ל עברו לסדרה הפרטית שלהם, כלומר מזמן.

"אני הבחור הכי בר מזל בעולם כרגע," אמר אלקסיס בראיון לרבעון של ה-WB כשהכריזו על כוונתם להתחתן, "מצטער. היא שלי. כולה שלי! הא הא הא הא!!".

וזהו סיפור הצעת הנישואין: "נסענו למשפחה שלי בסיאטל כדי לבלות שם את חופשת חג המולד משתי הסדרות, והיתה לי הטבעת. וחשבתי על מאה תכניות שונות, משוגעות, רומנטיות ומתוחכמות להציע לה. בסוף, החלטתי שאני אעשה את זה פשוט, ואני אדע מתי הזמן הנכון". כן, הוא באמת אמר את המשפט ההולמארקי הזה. ואז הם נסעו מלוס אנג'לס לכיוון עמק נאפה, ועצרו ביקב, ועשו פיקניק בהרים, "ושם הצעתי לה. ולמזלי, היא אמרה כן".

החתונה מתוכננת לאזור ספטמבר-אוקטובר, הכינו הטוקסידו.



אז אם קורדיליה ילדה, אנג'ל הוא אב טרי, ו-ווסלי מתחתן עם ווילו, למה שפרד תישאר בצד? איימי אקר משיגה את אלקסיס ואליסון בדרך לחופה. היא מתחתנת עם החבר שלה, ג'יימס קרפינלו, ב-25 לאפריל, וגם היא שמה לב למגמה החדשה של הקאסט - להתחתן. "בשנה שעברה, לכולם נולדו תינוקות." היא אמרה, "אני לא יודעת למה. זה מצחיק, כי לכולנו היו מערכות יחסים רציניות במשך תקופות ארוכות".

סיפור האירוסין של איימי אקר ארוך ומפותל. קרפינלו היה באוסטרליה, על הסט של צילומי הסרט The Great Raid, ואיימי קפצה לבקר אותו שם. הוא תכנן להציע לה נישואין, וחיכה וחיכה שהטבעת שהזמין תגיע. חיכה וחיכה, איימי כבר היתה אמורה לטוס חזרה, והחבילה מפד-אקס לא הגיעה. איימי, שראתה שהחבר שלה עורך שיחות טלפון חשאיות ודחופות מאחורי גבה, כבר קפצה למסקנות. "אני כבר חשבתי, כאילו, אוי, אלוהים, אולי הוא בוגד בי? כי הוא אמר, כזה, אני חייב לרדת למטה לעשות טלפון. ואני אומרת, כאילו, למה? אנחנו תמיד מדברים בטלפון אחד לפני השנייה. אז זה היה נורא מצחיק". לבסוף התברר שהטבעת תקועה במכס בסידני. בנג'מין ברט, שגם הוא משחק בסרט, כבר כמעט ושלח את העוזר שלו במטוס לסידני לאסוף את החבילה, "אבל אז, אני משערת, שאנשים במירמקס שמעו על זה, אז הם שלחו את המטוס הפרטי שלהם לאסוף את הטבעת". בקיצור, סוף טוב הכל טוב, הוא הציע לה נישואין על החוף, מול הירח, והכל היה מאוד רומנטי. הם מתחתנים ביקב בעמק הנאפה (מה יש לכולם עם היקבים?). חתונה קטנה, רק כ-50 מוזמנים. השמלה שלה היא משהו קטן וחמוד בסגנון שנות ה-40. נכון שרציתם לדעת?



עם כל השמחות והמסיבות על הסט, בואו לא נשכח שבימים אלה משתהה רשת WB עם החלטה האם להמשיך את "אנג'ל" לעונה נוספת. סדרות כמו "מכושפות", "בנות גילמור" ו"סמולוויל" כבר קיבלו את האור הירוק, אבל בעניין "אנג'ל" הבשורה מתעכבת. טים מינייר כתב לאחרונה בלוח המודעות המוקדש לספויילרים ב-"An Angel's Soul": "לא האריכו אותנו עדיין, אבל גם לא ביטלו... אישית, אם ניקח בחשבון את המקומות שאליהם אנו רוצים לקחת את סדרה, אני חושב שמבחינה קריאטיבית, "אנג'ל" יכולה להמשיך לפחות עוד שתי עונות - אולי יותר".

מעריצים מודאגים מיהרו לפתוח אתר תמיכה הקורא לעונה חמישית לסדרה הנפלאה על הערפד האמביוולנטי. באתר הצעות שונות למעריץ שרוצה להיות מעורב ולהראות ל-WB שאכפת לו, החל מכתובות של אנשים חשובים בערוץ ובהפקה, אליהם יש לשלוח גלויות ומסרים, וכלה בבאנרים לאתר שלכם, המקשר לאתר התמיכה "חדשו את אנג'ל". כמו כן יש להם פורום ועדכונים שוטפים בנושא.

מי יתן וקצת מהמזל שיש לאנשי הסדרה בתחום הרומנטי עם שלוש נקודות, ידבק בסדרה עצמה, ונזכה לראות את כל הפוטנציאל הרב שלה מתממש.