המסך המפוצל

הממיר 15/3/03

על אד, שרה מישל גלר, מדור מיוחד, המגן, טלעד, ערוץ 10, ערוץ 3 ועל האיש והסיגר. זה היה השבוע שהיה

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 15-03-2003
34 תגובות
10. הפרק השני לעונה השניה של "אד" הזכיר לי למה אני אוהב את הסדרה הזאת: גם משעשע, גם מרגש ועם המון רגעים קטנים עבורם המציאו את הטלוויזיה. קסום.

9. הנאום של באפי בסוף "נקודת בחינה" (checkpoint) ביום ראשון האחרון בביפ. גם חזק, גם מצחיק (בזכות היציאות של ג'יילס ואניה) וגם קידם קצת את העלילה. וסתם תזכורת: אל תפספסו את הקוטלת הלילה בלווין בסאטרדיי נייט לייב.



8. פרק סיום העונה של "חוק וסדר מדור מיוחד" ששודר בשבת שעברה היה מעניין ומותח. העובדה שבערוץ הראשון ממשיכים ברצף לעונה השלישית היא נקודת אור לערוץ.

7. אחרי קצת יותר מחצי עונה של "המגן" אפשר להגיד שמדובר בסדרת המשטרה המעניינת ביותר שנעשתה בשנים האחרונות. אין ספק שפרס האמי הגיע גם לה וגם לשחקן הראשי שלה.

6. הפרסומות של אורנג' משפחה עם המשפחות והדרכים שלהן לתקשר פשוט מושלמות. עושה חשק לקנות אורנג'.

5. שלמקו מאמין שהעובדה שהשידור החוזר של "האחרים" בוטל ביום רביעי האחרון, מהווה מקור לתקווה שטלעד ישבצו שם בכל זאת את אחת מסדרות הרכש שצוברות קורי עכביש על המדף. אנחנו דווקא סקפטיים.

4. ערוץ 10 עשה נכון כשדחה את משחק הכדורגל של יום שני לשעה 20:30 כדי לא לפגוע ברצף מהדורות החדשות של השעה 20:00, אבל למה על חשבון "בראם ואליס"? נכון שלא מדובר בסדרה שאסור לדחות, אבל ערוצי טלוויזיה שמשגעים את הצופים יש לנו מספיק.

3. ערוץ 3 התבלבל קלות ביום שני האחרון והכניס את "שנות השבעים" ו"חלום אמריקאי" אל הקדימונים הרגילים של "הערב בערוץ 3". שוב ניכרים בערוץ חוסר המקצוענות והזלזול בצופים.



2. תיק סגור קיבלה ביום ראשון האחרון 0.8 אחוזי רייטינג. אם זה לא היה כל כך עצוב, זה בטח היה מצחיק מישהו. בעצם, את עוזי פלד זה בטוח מצחיק.

1. כבר זמן רב שאין מה לראות בימי שישי בלילה וכשאין מה לראות אנשים רואים מה שיש. למשל, את האיש עם הסיגר, שהצליח השבוע במתיחה מטופשת במיוחד לשבור שיא נוסף של טמטום. הוא עבד על חיים צינוביץ' כשבמהלך תוכנית לילית בלווין גרם לבת זוגו, מורן איזנשטיין להתנשק עם דודי בלסר. "פספסת" יצא השילון לכיוונו של צינוביץ'. מה פספסת? מורן לא באמת התנשקה עם דודי? התנשקה! "זה אנחנו אמרנו לה להתנשק עם בלסר" אמר שילון. "אה, איזה מזל" חושב לעצמו צינוביץ' ובמחשבתו רוצה לרסס בתת-מקלע את האחראים למחדל.