המסך המפוצל

הממיר 1/2/03

סיכום שידורי יום הבחירות עם יעקב אילון, השיגרה בכבלים והאורחים במשמרת שלישית. ומשהו על נבחרת החלומות, ג`ון קליז והבית הלבן

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 01-02-2003
43 תגובות
10. בחירות 2003. לערוץ 1 היה את המדגם המסורתי (שבדיעבד גם היה הקרוב ביותר לתוצאות האמת), לערוץ 2 היה את מינה צמח שהשנה לא דייקה (בלשון המעטה) ולערוץ 10 היה את עזריאלי. אבל חוץ מעזריאלי היה לערוץ 10 צוות כתבים מגוון (ציפי ברנד, מירב מיכאלי ואחרים), פאנליסטים מעולים ולא משעממים (רינו צרור, עמנואל רוזן, עפר שלח ומוטי קירשנבאום) ומעל הכל - יעקב אילון. אילון הוכיח בערב הבחירות מדוע הוא זה שראוי כיום לתואר "מר טלוויזיה". ואם זה לא מספיק לכם אז מי שצפה בערוץ ביום הבחירות זכה לראות את יעקב "הרובוט" אילון מחייך(!). מי שזפזפ לערוץ 10 למחרת במשדר הסיכום זכה אף לראותו פורץ בצחוק רם (!) שניה לפני מעבר לכתבה על "עלה ירוק". ערוץ 10 - אכן 10. (assafTV)

9. הפארודיה ב"נבחרת החלומות" עם קיציס ופרידמן על "בואי" והפרויקט של עידן רייכל היה משעשע למדי. "שוב מנגנים אותו ושוב מנגנים אותו ברדיו". בכלל, התוכנית מצליחה לשעשע, דבר שלא קרה בהתחלה.

8. הפתעה נעימה ציפתה אמש לצופי "מפגשים מהסוג האישי" כשבסוף הפרק הגיח לא אחר מאשר ג'ון קליז, בתפקיד מפקד צוות חייזרים נוסף שנמצא על כדור הארץ. בשבוע הבא ישודר החלק השני בהשתתפותו ואחריו יישאר עוד פרק סיום הסדרה הכפול.

7. צופיה הנאמנים של "משמרת שלישית" נאלצו לזפזפ מייד לאחר המדגם לפרק ששילב שני שחקנים אורחים משתי סדרות משובחות אחרות. ג'יאנקרלו אספוזיטו, מי שהיה מייקל ג'יארדלו, בנו של ג'י, בעונה השביעית והאחרונה של "רצח מאדום לשחור" ודין ווינטרז, המוכר יותר כריאן אוריילי מ"אוז". היה מעניין.



6. מי שיסע לחו"ל בקרוב במטרה להתחמק מה"ישראליות" יגלה שזו משימה קשה יותר ממה שחשב: לאחר שמכרו את "הכספת" ואת "החטא ועונשו", מכרו עכשיו "קשת" גם את "לא נפסיק לשיר". מה הדבר הבא? "שמש"?!

5. השבוע מתחילות בסטאר וורלד העונות החדשות של "אלי מקביל" ושל "בוסטון פאבליק", שתיהן שייכות גם ל"קשת", שעדיין לא מצליחה למצוא מקום לשיבוצן. אם הזכייניות מתקשות למצוא שיבוץ לרכש שלהן (יש צורך להזכיר את הסדרות של טלעד?) שיעשו לכולנו טובה וימכרו אותן לערוץ 3, שמתקשה למצוא מה לשדר.

4. הרייטינג של יום הבחירות לא הפתיע אף אחד חוץ מאת גולשי "המסך המפוצל". ערוץ 2 הוביל, אבל לא בהרבה, על ערוץ 1 ואילו ערוץ 10 נשאר הרחק מאחור. האם עבר זמנה של שיטת המידרוג הנוכחית?

3. בעוד הלוח של הלווין היה מלא בכל טוב ביום הבחירות, היה הלוח בכבלים רגיל לחלוטין, מלבד ספיישל יצפאן שהוקדם לשעה 21:00.

2. בערוץ 3 החליטו לדלג על פרק ספיישל אצל "הבית הלבן" שהציג קטעים מתוך פרקים מוקדמים, כמו גם ראיונות עם נשיאים לשעבר כקרטר וקלינטון וכן עם חברי הצוות שלהם. למה?

1. אין חדש בעניין "וורנר". הצופים מוזמנים להמשיך ולבהות בשידורים החוזרים.