המסך המפוצל

הממיר 15

על רק בישראל, ערב אדיר, מכושפות, ספורט 5 פלוס, שוטטות, קרוס אוברים וסיינפלד. וגם הלקאה עצמית אחת

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 11-01-2003
30 תגובות
10. סחתיין על הפרומו בזמן אמת של "רק בישראל", שהספיקו, חצי שעה בלבד אחרי מסיבת העיתונאים הקטועה של אריק שרון, לבצע פארודיה נפלאה על כל הסיפור הזה.

9. ב"ערב אדיר" הביאו את דני רופ ואת נאור ציון שידובבו קטע מ"פינוקיו". "למדוד את גובה הגלים" היה משעשע למדי. גם האיחוד המרגש של פיסטוק עם רגע (יחד עם חביתוש ובץ, אותם דובב אדיר מילר עצמו) היה מצחיק.

8. פרק חביב היה השבוע אצל ה"מכושפות", שעורר אצלי התקפי צחוק בלתי נשלטים ודווקא מהסיבות הלא נכונות: פיבי הזקנה, שנראתה בדיוק כמו סבתת ה"מכוער" מהפרסומת לאורז סוגת, ופיבי הצעירה שממש לא נראתה כמו סמנת'ה מ"מי הבוס".

7. הגיע הזמן שיימצאו דרכים יעילות יותר לפגוע בעוול שגורם ערוץ ספורט 5 פלוס לצופים בערוץ 5 בלבד והשבוע הוחלט למנוע מספורט 5 פלוס לשדר את משחקי הגביע האנגלי. רק אחרי שהסכימו לשדר שם את אחד המשחקים בערוץ 5 ורק את השני בספורט 5 פלוס, אושרו שידורי המשחקים. נותר רק לקוות שמישהו ילמד שם לקח.

6. הקטע עם גידי גוב 2 שהגיע להתארח ב"רק בישראל" ולא לעשות שם כלום היה משעשע במיוחד, אבל שוב מתחיל להיות קצת מביך הקטע הזה בו טאלנט אחד של ערוץ 2 מתארח אצל טאלנט אחר, רק כדי להחזיר לו ביקור שבוע לאחר מכן. זה קרה השבוע גם עם אדיר מילר וקיציס ופרידמן.

5. "שוטטות", קומדיה טובה בדרך כלל, הגזימו עם הבדיחה אמש בפתיחת התוכנית: "בטח שאני יודע מי זה השרוף. יום שישי, ערוץ 1, יומן". לא יפה.

4. השבוע שודר אצל "הפרקליטים" החלק הראשון בקרוס-אובר עם "בוסטון פאבליק". החלק השני כבר שודר לפני מספר שבועות באותו ערוץ ממש. ונשאלת השאלה: אם "טלעד" ו"קשת", שתי זכייניות שונות שמשדרות באותו ערוץ, לא "הצליחו" (ומן הסתם גם לא ניסו) לשתף פעולה, למה ש"ביפ" וערוץ 10 יצליחו לעשות זאת עם העונה הרביעית של "באפי" והראשונה של "אנג'ל"?



3. אי אפשר לבוא בטענות גדולות מדי לערוץ 10, שעקב שידורי התעמולה הוריד את "סיינפלד" מלוח המשדרים ביום שלישי האחרון (כלומר אפשר, אבל זה יהיה סוג מסוים של קטנוניות). מה שכן, ההחלטה לדלג על שני פרקים ולשדר ביום שני האחרון את הפרק השלישי של העונה, רק כדי לא לצאת ל"הפסקת הבחירות" עם קליף-האנגר (שני הפרקים שפתחו את העונה הם למעשה פרק אחד כפול), היא תמוהה במיוחד. כבר עדיף היה לא לשדר בכלל פרק באותו יום.

2. לי. על שני דברים: א. יותר מדי אנשים פונים אלי ואומרים "אה, הממיר זה בעצם ציונים?" ואני עונה להם ב"רגע, זה לא היה ברור?". אז כנראה שזה לא היה ברור מספיק. טעות שלי. הרעיון מאחורי המספרים בטור הזה, הוא ציונים. ב. את כל הפרקים של "שוטטות" ראיתי, בין השאר כי חשבתי שזו סדרה ישראלית מצוינת, ודווקא את הפרק של אתמול שכולם טוענים שהוא היה גאוני הצלחתי לפספס ואפילו את הוידאו אין לי אפשרות להאשים. בושה וחרפה. ואם בכל זאת בא לכם לקרוא דיונים בנושא: נמשך כאן, וצויין כמעט בכל פורום ברשת.

1. עדיין אין התקדמות בנושא הסדרות של וורנר. ואנחנו ממשיכים לתהות: א. מה יהיה עם הסדרות שלא ישובו במרץ? ב. מה כן ישדרו בערוץ 3 בעונת השידורים הממשמשת ובאה?