המסך המפוצל

הממיר 13

השבוע בטלוויזיה: פייג` האלוהית, ארז וגידי ברגעי הומור משובחים, למה עברי לידר לא הצליח לשיר ומי יחזיר את חברים?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 28-12-2002
19 תגובות
10. "החורף השברירי מפנה מקום לפרחי האביב. לדלו יוכנע" - לחש כוח השלוש של פייג' בצורת הייקו. וכל מילה נוספת מיותרת.



9. ביקורו של ארז טל אצל גידי גוב השבוע היה אחד הראיונות המצחיקים ביותר שנעשו אי פעם. ארז: "אתה הרי מת לשאול כמה קיבלתי מערוץ 10, אז תשאל!". גידי: "אני יודע שזה יותר מפז'ו, אבל פחות מבואינג". ארז: "כולם אמרו חמישה מיליון דולר, אז החלטתי להביא את החוזה". ארז טל שולף מסמך ומראה למצלמה. במסמך כתוב: "עבודתו של ארז טל בשנתיים האמורות תעשה בהתנדבות". אחר כך ארז אמר שהוא שוקל לעשות בערוץ 10 את לילה גוב 3. "בלעדיי?" שואל גידי גוב בטון פגוע. ארז: "אתה רוצה גם? אז תבוא". גידי: "לילה גוב? גוב זה השם שלי". התזכורת בסיום למלחמת המפרץ הקודמת מ"העולם הערב" עם ההנחיות של קובי מידן לאיך אסור להזריק אטרופין, חתמה כמה רגעים משעשעים עד דמעות.

8. הדואט של "פריצי" עם עברי לידר ל"בתי קפה" אצל אדיר מילר, שגרם לעברי לידר להיקרע מצחוק, ולא איפשר לו להמשיך לשיר, היה משעשע במיוחד.

7. רצועת "ראשון בדרמה" ממשיכה לספק יצירה מקורית מצוינת. השבוע שודרה הדרמה הקומית "תושב"ע בקרית שמונה" עם גולן אזולאי ואיילת זורר בתפקידים הראשיים. היה מקסים.

6. אמנם רק פרק אחד בשבוע, אבל "ביפ, ערוץ הצחוק" התחיל לשדר את העונה החמישית והמשובחת של "באפי" בצמוד לעונה השלישית של "מלקולם באמצע". גם השידור של "דארמה וגרג" מהתחלה הוא החלטה נבונה.



5. לא הכל אבוד, ו"הפרקליטים" נשארה סדרה מצוינת, אבל כמה החלטות תסריטאיות פגמו בסדרה וגרמו לפרק של השבוע להיראות פחות טוב ממה שיכול היה להיות. אנחנו עוד נתגעגע אל הינקס.

4. אחרי שתי תוכניות של "יאיר לפיד" אפשר להגיד בצורה ברורה את מה שאפשר היה לראות כבר בדקה הראשונה של התוכנית הראשונה: ליאור שליין, שמספר בדיחות סאטיריות בפתיחת התוכנית פשוט לא מצחיק. אפילו לא את לפיד עצמו.

3. אנחנו מבינים את החשיבות בפרסומות לבטיחות בדרכים, אבל פרסומות הזוועה החדשות לחגורות הבטיחות עברו את גבול הטעם הטוב. אנשים נפצעים בצורה חמורה בסלואו-מושן עם כמויות אדירות של דם זה הדבר האחרון שאנחנו זקוקים לו במדינתנו מוכת הפיגועים.

2. ההתנצלות של דודו השבוע בתוכניתו, שנעשתה בסוף התוכנית כדי להשאיר את הצופים ולהשיג רייטינג היתה מגוחכת ומעליבה. "אני מבטיח לא לעשות זאת יותר. לפחות שנה!". מגעיל.

1. בעקבות הסכסוך בין ערוץ 3 לחברת וורנר, הגיע הזמן להתחיל לשאול: מי יקנה את חברים, אי אר, הבית הלבן, הסופרנוס, סמולוויל, בנות גילמור, Six Feet Under והכי גאים שיש?