המסך המפוצל

הממיר 12

על ארז טל, יומטוב, כנפיים, יאיר לפיד, סקס והעיר הגדולה, להתחיל מחדש, דודו טופז ונטליה אוריירו

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 21-12-2002
31 תגובות
10. המהלך של השבוע שייך שוב, ללא ספק, לערוץ 10, שרכש את הטאלנט המזוהה ביותר עם ערוץ 2 - ארז טל. וזה אחרי ש-45% מהגולשים באתר אמרו שערוץ 10 צריך לשלם לארז טל מיליון דולר. במהדורת חדשות ערוץ 10 של אותו יום בו נודע המעבר, סיים יעקב איילון עם הידיעה וחתם עם "ברוך הבא" נרגש.

9. צריך להוריד את הכובע בפני "קשת" על פרויקט גיוס הכספים "יומטוב" שגם השיג סכום כסף גדול במיוחד למען רווחת הילדים בישראל, גם השיג רייטינג גבוה וגם סיפק רגעים לא מועטים של הנאה, כמו הקטע בו אושרת קוטלר הגישה מהדורת "עשר ומשהו" כמו צחי של גרייניק ואלתרמן. כל הכבוד.

8. הביקורות קוטלות אבל הפרק הראשון בסדרה "כנפיים" ששודר השבוע בערוץ 1 היה מעניין, מרגש ומשובח. זה כבר הפך להיות רפלקס מותנה לקטול את ערוץ 1.

7. תוכנית פתיחת העונה של יאיר לפיד היתה נחמדה למדי, אך לא היתה נטולת טעויות. הסאטיריקן בפתיחת התוכנית לא הצליח להצחיק אפילו את יאיר לפיד עצמו וטוב היה אם לא היה נמצא שם בכלל, אבל שאר התוכנית היתה מהנה למדי ובמיוחד הראיון האינטליגנטי עם יונית לוי, שאפילו הצליחה להכניס ליאיר לפיד על שאלה ששאל אותה על בן זוגה לשעבר יעקב איילון ש"אני מעדיפה לא לענות על שאלות אישיות, אתה בטח מבין את זה".

6. הוכחה נוספת להתחזקותו הצפויה של ערוץ 10 קיבלנו כשהפרומואים ליום שישי של "רשת" הוחלפו מ"יהיה מצחיק ברשת" ל"יהיה מצחיק בשתיים". המלחמה בין שני הערוצים המסחריים עוד תהיה מעניינת.

5. "סקס והעיר הגדולה" פתחה עונה חדשה וקצרה. היה נחמד, אבל סתמי למדי. האם מתחיל להיגמר הסוס?



4. השבוע שודר פרק סיום העונה השניה של "להתחיל מחדש" שהיה מרגש במיוחד. קצת חבל שטלעד שומרת את העונה השלישית והאחרונה, שכבר נמצאת אצלה זמן רב, בבוידעם ולא ממשיכה לשדר אותה ברצף. ולהתלונן על השעה המזוויעה בה דחפו את הסדרה כבר נמאס.

3. בשבת שעברה חלה תקלה אשר גרמה להפסקת ערוץ יס 4 בלווין. למשך דקות ארוכות. לא היה מדובר בתקלה "רגילה" של מזג האוויר, אלא בתקלה בערוץ עצמו, שכן הלוגו של הערוץ המשיך להופיע על המסך עד שחזר הסרט עצמו. מי שרצה תרגום נאלץ לחכות עוד כמה דקות.

2. דודו טופז הגיע לשיאים חדשים של התבהמות השבוע. אלפי תגובות על ההטרדה המינית, כביכול, שנטליה אוריירו סבלה ממנה עת התארחה בתוכניתו. או שמא הכל היה מתוכנן? לא שדודו חשב שהוא עשה משהו רע.

1. ככה סתם, כאילו כלום, הצליחו בערוץ 3 לעצבן כשבמקום יום חמישי המכושף הביאו ספיישל מטופש במיוחד של "מי רוצה להיות נטליה אוריירו?". כנראה פחדו מתחרות עם "יומטוב" של "קשת". ובכלל - יותר מדי פעמים הוזכרה הגברת אוריירו במהלך השבוע הזה.