המסך המפוצל

הממיר 11

מישהו לאהוב מעולה, הבית הלבן מבריקה, משמרת שלישית מצוינת, סטארט-אפ חביבה ורק מיי פירסט סוני סתמית

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 14-12-2002
41 תגובות
10. "מישהו לאהוב", הדוקו-דרמה החדשה של ציפי ברנד שעלתה ביום שני האחרון ביס פלוס, היא הדבר הטוב ביותר בטלוויזיה השבוע. לא "אולי", לא "בערך". הכי טוב. (assafTV)

9. הפרק ששודר השבוע בסדרה "הבית הלבן" (ובואו נקווה שהוא לא יהיה האחרון שנראה שם) היה נפלא. דיאלוגים מבריקים, תסריט מהודק, אם כי קצת מבלבל, וסי ג'יי אחת מדהימה במיוחד.

8. גם הפרק ששודר השבוע ב"משמרת שלישית" היה טוב, עם עריכה נכונה, דרמה מרגשת ורעיון שבמבט ראשון נראה קצת נדוש, אבל בוצע בצורה משובחת. כן ירבו פרקים כאלה.



7. הדרמה הקומית-משהו "סטארט-אפ" ששודרה ביום ראשון האחרון בערוץ 3 של הכבלים, אמנם לא התעלתה לרמות של "מבצע סבתא", אבל בהחלט עוררה כמה זכרונות נעימים, כמה רגעים משעשעים ודי הרבה גאווה על היצירה המקורית שלנו.

6. זה אולי נראה כמו משהו שולי, אבל בערוץ "ביפ" הצליחו סוף סוף לסדר בצורה נכונה את פרקי סוף העונה השלישית ב"באפי". עדיף שידור חוזר שלישי מאשר לעולם לא.

5. השבוע הסתיימה הקרנת שמונת פרקי הסדרה "בנות בראון" עם טעם מעט חמצמץ. אחרי התחלה נהדרת, נוצר הרושם כאילו הסיום לא כל כך זרם. יותר מדי מוזיקה ישראלית קלאסית על רקע נופים ירוקים, פחות מדי עלילה. ובכל זאת - עדיין מדובר בהפקה ישראלית ברמה גבוהה.

4. "מיי פירסט סוני", הסדרה החדשה של האחים ברבש, התגלתה כבינונית למדי, עתירת קלישאות שגם טכנית היתה עשויה ברישול, עם צילום דהוי למדי, למרות כמה רגעים חביבים. אפשר לוותר. (assafTV)

3. ראיתם את הפרומואים ל"ארמגדון" בערוץ 4 בכבלים? "כאילו שחסרים לנו צרות"? כאילו חזו שם את נפילת הסדרות של וורנר.



2. החתול המדבר אצל אדיר מילר, מלבד היציאה הצפויה "מיאו, חתולה" שעוררה חיוך, הוא הדבר הכי גרוע והכי מביך שנראה בפריים-טיים של ערוץ 2 מאז שדודו התקלח בשידור חי. די לזלזול!

1. ה"קומדיה" הלא מצחיקה של ערוץ 3 עם וורנר. וכל מילה נוספת מיותרת.