המסך המפוצל

הממיר

סיכום סובייקטיבי של שבוע הטלוויזיה החולף. והפעם: הבית הלבן, משמרת שלישית, הפרקליטים, מכושפות וערוץ 1

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 05-10-2002
36 תגובות
10. פרק פתיחת העונה השלישית של "משמרת שלישית" היה הדבר המרגש ביותר שראיתי בטלוויזיה בתקופה האחרונה ובמיוחד חמש הדקות האחרונות שלו. כל הפרק נבנה כהכנה לאותו בוקר ארור ב-11 בספטמבר בניו יורק, עם החתונה המתקרבת של סאלי, גילוי הסרטן של פיית', הדיכאון של קים ומעבר הדירה של דוק. ואז, הרעש הנוראי, שאחריו הגיע הבלאגן הגדול. מצמרר.

9. גם פרק פתיחת העונה השלישית של "הבית הלבן" הצליח לעשות את זה, גם הוא קרוב לסיומו, עם סצינת ה"אנחנו בכל זאת רק אנושיים" ופליטת הפה האיומה במיוחד של סי ג'יי, שהזכירה במידה מסויימת את הסרט "לכשכש בכלב". עוד הוכחה שמדובר בדרמה כתובה היטב עם שחקנים נפלאים.

8. שנה וחצי בלי בובי, יוג'ין, אלינור ולינדזי עשו את שלהם ופרק הפתיחה המשובח של העונה החמישית של "הפרקליטים" השאיר טעם של עוד. חבל רק שטלעד חייבים לשדר אותו כל כך מאוחר.



7. ערוץ 1 לא מתמהמה עם הרכש שלו והשכיל לשבץ את העונה השניה של "זירת הפשע" חמישה חודשים בלבד לאחר סיום שידור העונה הראשונה. תוסיפו לזה את העובדה שהסימפסונים משודרים ברצף יחסי ואת העונות החדשות של "חוק וסדר" שאמורות להיפתח בשבת הבאה, ברצף, ותקבלו את תחילתו של תהליך השיקום של הערוץ.

6. יום חמישי של "סטאר וורלד" ממשיך להיות תענוג לחובבי הפנזטיה והמד"ב באשר הם. עונה שניה של "רוזוול" החייזרית ו"Dark Angel" המסתורית מהווים תחליף הולם לרצף המנצח של באפי ואנג'ל.

5. פרק סיום העונה הראשונה של "בוסטון פאבליק" הדגים בדיוק מופלא את המגרעות הגדולות ביותר של הסדרה הזאת. המון קיטש, נאומי מוטיבציה ארוכים מדי, שעמום טוטאלי. וזה דווקא אחרי שחמשת הפרקים שקדמו לפרק הסיום הצליחו לשפר במקצת את התדמית של הסדרה, עם רעיונות תסריטאיים טובים. ורק שוט הסיום הצפוי של האמא הקשוחה של התלמיד המצטיין היה מצמרר.



4. פרק פתיחת העונה הרביעית של "מכושפות" הצליח לעצבן. זה לא שהוא היה גרוע באופן מיוחד (אם כי הוא היה משעמם לפרקים), אבל הפער העלילתי הלא מוסבר בין סיום העונה השלישית לפתיחתה של הרביעית עם הסתלקותה של שאנן דוהרטי (פרו), גרם לי לבהות במסך בחוסר אמון ולתהות למה אי אפשר היה לעשות את זה בצורה אחרת.

3. "רשת" הצליחה לקחת את משבצת השידור המצליחה של שישי בערב מ"רק בישראל" של "קשת", למלא אותה בהפקות מקור מוצלחות כ"ערב אדיר" הסבירה ו"שידורי המהפכה" המשובחת ולהפוך אותה חזרה לשממה טלוויזיונית. חבל.

2. ב"לא נפסיק לשיר", תוכנית לא מזיקה בדרך כלל, הביאה את אריק סיני, האיש והקאמבק, כדי שישיר את "העיירה שלי". הכל היה נחמד בצורה יחסית ואפילו ציפי שביט הצליחה לא לעצבן מדי, אז למה הכתוביות התעקשו שאריק דווקא שר את "דרך הכורכר"?

1. טלעד עדיין לא שיבצו את "אליאס". אף אחד עוד לא קנה את "24". אנחנו מחכים.