המסך המפוצל

בוז לביפ

מאת: שגיש

פורסם: 03-09-2002
11 תגובות
אחת התופעות המעצבנות ביותר בעולם היא כשמלטפים מישהו ובתמורה הוא מחזיר לך יריקה. אז אומנם ערוץ לא יכול לירוק, ואנחנו לא בדיוק אמאבא שלו, אבל בכל זאת אי אפשר היה שלא להרגיש אכזבת-מה כאשר נתחוור לנו שערוץ ביפ - זה שרק לפני חודש שילחנו לו זר שבחים על האוזן הקשבת שהוא מעניק לצופיו - לא יעמוד במילה שלו, ובעת סיום שידור העונה הרביעית של באפי הוא יקפוץ שוב ובחזרה לעונה הראשונה, ולא לעונה החמישית כמתבקש וכמובטח.




לפני מספר חודשים הגיעה הבשורה המשמחת כי ערוץ ביפ, שידוע כיום כ"ערוץ הצחוק", רכש את הסדרה "באפי קוטלת הערפדים" לשידור. זאת אחרי שהפרק האחרון ששודר בישראל הוקרן לפני כשלוש שנים בערוץ 2, ולאחר שכל החפץ בבאפי צריך היה להסתפק או בפרקים לא מתורגמים ועתירי פרסומות בערוץ סטאר וורלד, או בפרקים מפוקסלים שהורדו מהאינטרנט. "ביפ" שידרו בתחילה את העונה הרביעית של הסדרה, ולאחר מכן החלו לשדר את הסדרה החל מעונתה הראשונה, בהבטחה רשמית יותר או פחות, שעם סיום העונה הרביעית בפעם השניה, כבר נזכה לראות את העונה החמישית מתורגמת לעברית.

אלא שכאמור, החלום התנפץ. עתה על צופי ביפ "לסבול" שידור חוזר נוסף, יש יאמרו מתיש וארוך, של באפי. עוד פעם, מההתחלה. ולמרות שיש מי שיראו את הטוב בזאת, אין ספק שהבאסה חוגגת, ומעל לכך, האכזבה. ואם לרגע האמנו שאולי ערוץ ביפ מביא איתו גאולה ודרך חדשה לעולם תקשורתי-טלוויזיוני מתוקן שבאמת חי את הראש שלנו, הנה גילינו שלא. במילה אחת: בוז.