המסך המפוצל

אמריקן ביוטי

עונת הטלוויזיה החדשה, 2002/3, מתחילה בשבוע הבא בארה"ב. "המסך המפוצל" לא מפספס אף תירוץ לחגיגה ומתכונן במרץ

מאת: המערכת

פורסם: 02-09-2002
5 תגובות
עונת השידורים החדשה נפתחת בארה"ב בדיוק בעוד שבוע. שלל סדרות ותיקות וחדשות מתחילות למלא את המסך בהרפתקאות ובסיפורים חדשים שינסו לגרוף כמה שיותר אחוזי צפייה. לא כל הסדרות חוזרות השבוע, העלייה למסך היא הדרגתית ותימשך למעשה עד נובמבר, אבל חלק הארי של הסדרות יעלה במהלך השבועות הקרובים, כאשר הסנונית הראשונה, "המופע של דרו קארי", מתחילה עונה חדשה ביום שני הבא, 9/9/02.



נכון, עד שהפרקים יגיעו לארצנו הקטנטונת (אם בכלל) כבר יגיע האביב, או חמור מכך: הסתיו הבא, אבל אנחנו בישראל, המדינה-החמישים-ואחת-של-ארצות-הברית-של-אמריקה-וונאבי, מתעלמים מזוטות כאלו ומנצלים כל דבר קטן לחגיגות. מבחינתנו, אמריקה זה כאן ועכשיו. זה שבפועל נשב הערב מול המסך ונצפה ב"המהפך" עם אורנה דץ או משהו "מד-אים" אחר לא אמור לקלקל לנו את האשליה.

לא שכל כך קשה להיתפס לאשליות, בסך הכל, למרות תלונות של צופים מפונקים מדי ששכחו מה זה מדינה עם ערוץ אחד ונהנים להשתלח בערוצים השונים בתלונות קטנוניות כאלו או אחרות, מצבנו לא רע בכלל: סדרות חדשות ולוהטות מוצאות את דרכן למסכינו במהירות רבה ואנחנו מוקפים בשלל ערוצים המביאים לנו, או לכל הפחות משתדלים להביא, מבחר איכותי של סדרות שוות.

ולפני שיבואו מעקמי האף שיתלוננו "למה אמריקה?", "מה, מה קרה? איפה האיכות הבריטית איפה?", נזכיר רק שלמרות יתרון איכותי לתוצרת הבריטית, גם האמריקאים יודעים להנפיק פנינים משלהם שיעמדו בכבוד מול התוצרת של הממלכה הבריטית ובכל אופן, מבחינה כמותית, תעשיית הטלוויזיה האמריקאית היא היא נותנת הטון. וכאמור, הסיבה להימצאותנו כאן הינה פתיחת העונה באמריקה.

הכנו לכם שלל כתבות והפתעות וכולנו תקווה שתיהנו ותחכימו מהם. אז שתהיה לכולנו עונה מוצלחת. צפייה, קריאה וגלישה נעימה.

צוות "המסך המפוצל".