המסך המפוצל

מנת היום 30/12/14

פרנקלין ובש 4 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 30-12-2014
2 תגובות

01:40 הנאווה לאדון | Belle Du Seigneur, ערוץ MGM

דרמה. עיבוד לספר המופת השווייצרי של אלברט כהן המספר על סיפור האהבה בין פקיד יהודי בכיר לאשתו הפרוטסטנטית של אחד העובדים שלו. עם: ג'ונתן ריס מאיירס. בימוי: גלניו בונדר. בריטניה, 2012.

 

 

19:00 פרנקלין ובש 4 | Franklin & Bash 4, ערוץ Hot3

העונה הרביעית והאחרונה של הקומדיה המשפטית, בכיכובם של מארק פול גוסלאר, בראין מאייר, הת'ר לוקליר ומלקולם מקדואל. לצוות השחקנים מצטרפים העונה טוני טרקס בתפקיד אניטה, בוגרת משפטים חכמה, מקצועית וקשוחה, ואנתוני אורדונז ("האישה הטובה") כדן, החוקר החדש של החברה. להופעות אורח מגיעים מייק טייסון, כרמן אלקטרה, קלוריס ליצ'מן ("הצגת הקולנוע האחרונה"), בארי בוסטוויק ("מופע האימים של רוקי"), ג'ון מייקל היגינס ("יס מן"), קווין מק'קיד ("טריינספוטינג"), קריד ברטון ("המשרד"), ג'יימס ראמר ("דקסטר"), ווילי גרסון ("סקס והעיר הגדולה") וג'יימי ריי ניומן ("בית חולים כללי").

 

 

23:00 פוטין: מתנגדי הכהונה | The Term: Opposing Putin, ערוץ 8 (הוט)

הוא מתמחה בחשיפת שחיתויות, משלהב את קהל שומעיו ברוסיה, ומאז שהעז להתייצב בראש תנועת המחאה נגד פוטין, כתבי האישום הולכים ונערמים. הכירו את אלכסיי נבלני, הבלוגר ששאג, האדם היחידי שמאיים על שלטונו של נשיא רוסיה. כשאלכסיי נבלני פתח את הבלוג שלו, הוא היה עורך דין ופעיל פוליטי אלמוני. לאט-לאט, בזכות חשיפת שחיתויות של פוליטיקאים ואנשי עסקים בולטים, הוא צבר מוניטין של לוחם צדק וסחף אחריו אלפי עוקבים. בעקבות תוצאות הבחירות השנויות במחלוקת של 2011 אלכסיי פרסם קריאה לצאת להילחם באי-הצדק, ודרש ספירה מחודשת של הקולות. אחרי שנים רבות בהן לפוטין לא היה יריב של ממש, נבלני נכנס לחלל ריק ואיים על  נשיא רוסיה. הופעותיו בהפגנות המוניות, נאומיו הסוחפים וחזותו הכריזמטית הציבו אותו כאלטרנטיבה מרעננת לפוטין המאוס. סיפור המאבק של נבלני משלב בתוכו כמה מהאירועים החשובים ביותר של השנים האחרונות ברוסיה: עצרות המוניות, המשפט של פוסי ריוט, החוק האוסר על אמריקנים לאמץ ילדים רוסים, חקיקה נגד הומואים ועוד. בריטניה, 2014.

 

 

הכותב ימשיך לכתוב את המדור (במתכונת דומה, אך לא זהה), באתרו הפרטי - MovieShy. אתם מוזמנים.