המסך המפוצל

מנת היום 18/12/14

צלף, להקת ג'נסיס -יחד ולחוד ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 18-12-2014
0 תגובות

17:00 ליאון אל דנטה – איטליה בבית, ערוץ האוכל

השף ליאון אלקלעי, מהבעלים של הרשת "טוני וספה" ומומחה גדול באוכל איטלקי, מכניס את הצופים למטבח שלו ורוקח להם בכל תכנית ארוחה איטלקית מתובלת בסיפורים האישיים שלו, בניסיון הקולינרי העשיר שלו ובגישתו הקלילה והייחודית לבישול. בכל תכנית יבשל ליאון ארוחה איטלקית קלאסית, כולל מנות ראשונות, עיקריות וקינוח. המתכונים יהיו ייחודים, מבוססים על המחוזות השונים של איטליה ויכללו מנות כמו: לינגוויני עם קוויאר וודקה, בשר טלה בנוסח ציידים, פריטטה ארטישוק לצד מתכונים קלאסיים כמו טירמיסו, ספגטי א-לה קרבונרה, רביולי במילוי ריקוטה (ברוטב נוטלה...) וריזוטו.

 

 

19:00 רייצ'ל אלן: ספר העוגות הבינלאומי | Rachel Allen's Cake Diaries, ערוץ האוכל

הבשלנית ומחברת ספרי המתכונים רייצ'ל אלן שבה עם תכנית חדשה. אלן תספק לנו מבט אישי על הכנתן של עוגות ושימושן במהלך חיי היומיום, לצד חברים ומשפחה. יומניה הקולינריים יחשפו מגוון רחב של אירועים  - החל ממפגשים משפחתיים וכלה בקפה עם חברים – הזוכים לשדרוג ניכר על ידי עוגה עשויה היטב. בין אם מדובר במאפינס, בראוניס, עוגת שכבות עוצרת נשימה, עוגיות מדלן או עוגת ספוג מושלמת. בעידוד משפחתה החלה רייצ'ל אלן ללמוד בישול בבית הספר לבישול "באלימאלו" כאשר מלאו לה שמונה-עשרה. כיום מאיישת אלן משרת הוראה בכירה בבית הספר, הנחשב לאחד מהיוקרתיים באירלנד וסביבותיה.  בנוסף למשרת ההוראה הנחשקת פרסמה אלן שלושה ספרי מתכונים בעקבות שלוש סדרות מצליחות בכיכובה. בריטניה, 2013, 13 פרקים.

 

 

22:00 צלף | Triple Tap | Cheung Wong Chi Wong, ערוץ MGM

סרט פעולה הונג קונגי, ובו שני צלפים מעולים לוקחים את היריבות ביניהם מחוץ לזירת התחרות, אל  העולם האמיתי. עם: לואיס קו. בימוי: טונג שינג אי. הונג קונג, 2010.

 

 

22:15 מי לבשה את זה יותר טוב? סתיו 2014 | ? Who Wore It Better, ערוץ E!

ערוץ E! חוזר להזכיר לכל המפורסמות את הפדיחות האחרונות שלהן על השטיח האדום, הפעם הפדיחות של עונת המעבר בספיישל הסתיו של "מי לבשה את זה טוב יותר": כמו למשל, שתי כוכבות מגיעות לאותו אירוע בדיוק באותה שמלה!!!

 


22:55 להקת ג'נסיס - יחד ולחוד | Genesis Together and Apart, ערוץ 8 (הוט)

להקת ג'נסיס הגיעה מאוחר יחסית לסצנת הרוק המתקדם הבריטית, אבל כבשה אותה בסערה והפכה לאחת הלהקות המצליחות ביותר בהיסטוריה של הרוק'נרול. הלהקה שימשה מקפצה יעילה לקריירות הענקיות של פיטר גבריאל ופיל קולינס, ושני הגברים השאפתניים הללו, כל אחד בתורו, עיצבו את הכיוון האמנותי של ההרכב והתאימו אותו לסביבה העולמית המשתנה. לעתים נראה הסיפור של ג'נסיס כמו כיסוי בלתי-נחוץ לסיפור האמיתי: תולדות האגואים של שני מנהיגי הלהקה. בריטניה, 2014.

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.