המסך המפוצל

מנת היום 17/12/14

שיחת בנות: עם אמנדה דה קדנה, תופעת פופ: לורן קונרד

מאת: שי שגב

פורסם: 16-12-2014
0 תגובות

21:15 שיחת בנות: עם אמנדה דה קדנה |  The Conversation with Amanda De Cadenet, ערוץ לייפטיים

אמנדה דה קדנה מארחת את הסלבריטאיות הכי חמות בעולם לשיחה כנה, חשופה ואינטימית, ללא עכבות וללא עקבים. אמנדה, היא אשת טלוויזיה, צלמת, שחקנית וסלבריטאית בריטית שחיה בשנים האחרונות בהוליווד. דה קדנה הייתה נשואה בעבר לבסיסט של דוראן דוראן, וכעת היא נשואה לגיטריסט של ה"סטרוקס" ואם לתאומים ממנו. ב"שיחת בנות" נפגשת דה-קדנה עם כמה מהכוכבות הגדולות ביות בעולם ומנהלת איתן שיחה כנה ונטולת פילטרים על נושאים כמו אהבה, אובדן, הורות, שינוים, להיות שלמה עם עצמך, פחדים ועוד. לדה-קדנה יש יכולת מופלאה ליצור אינטימיות ולפרוץ בחן ובאינטליגנטיות את המחסומים של הכוכבות שכבר התראיינו בכל מקום אחר.

 

 

22:15 תופעת פופ: לורן קונרד | Pop Innovators: Lauren Conrad, ערוץ E!

לורן קונרד פרצה לתודעה כשהייתה נערה צעירה כשכיכבה בסדרת הריאליטי של ערוץ MTV "לגונה ביץ'", וסדרת הבת שלה "דה הילס". בניגוד לכוכבות ריאליטי אחרות, קונרד השכילה למנף את ההצלחה הגדולה אליה הגיעה בגיל צעיר, להקמה של אימפריית אופנה. היא פרסמה ספרים שהפכו מיד לרבי מכר, ועיצבה ליינים סופר-מצליחים של בגדים ואקססוריז לרשתות שיווק שונות. לורן קונרד ממשיכה לפעול ולהוות השראה לתרבות הפופ באמצעות אתר האינטרנט שהקימה העוסק בלייף סטייל על כל גווניו, באופנה, יופי, עיצוב, בישול ועוד.

 

 

 

חג חנוכה שמח!!!

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.