המסך המפוצל

ריאליטי tve - פרק 7

פיצוץ עז שנשמע מכיוון האמבטיה פתח את היום ה-12. המחזה שנגלה לעיניהם של קלארק ובאפי היה מחריד. דיווח מיוחד

מאת: דניאל מרקוביץ'

פורסם: 05-08-2002
112 תגובות

שער ריאליטי tve.

פרק 7: charmed, I’m sure, part 1

(מוקדש באהבה אין קץ ל - Ophel McNeil)

יום 12

8:30
פיצוץ עז נשמע מכיוון חדר האמבטיה. באפי היתה הראשונה לקום, אבל קלארק הגיע לשם לפניה.
"מה זה היה?" היא שאלה את קלארק, אך הוא לא ידע יותר ממנה ומשך בכתפיו. הוא פתח את דלת האמבטיה ושם חזו השניים במחזה מחריד למדי: איש מוזר לבוש שחור עם שיער ארוך רכן מעל גופה של נערה צעירה כאשר פיו ופיה פתוחים ואור צהוב-חיוור מקיף את שניהם. קלארק לא התמהמה הרבה וצעק: "היי! תעזוב אותה!" הבחור לבוש השחורים התבונן בקלארק חטופות והמשיך במעשיו. קלארק לא בזבז זמן ומייד רץ אל כיוונו של האיש, דוחף אותו מעל הנערה. האיש לבוש השחורים נתקע בקיר, אך התאושש מהר, ושלח מידו מן כדור אש אל עבר קלארק. קלארק הועף לקצה השני של החדר ופגע בבאפי. שניהם נפלו לרצפה. הם קמו במהירות, אך זה כבר היה מאוחר מדי - הבחור נעלם והנערה הצעירה נשארה ללא רוח חיים. צ'נדלר, בריאן וספייק הגיעו לראות מה קרה.
"מה זה היה לעזאזל???" באפי הייתה נסערת.
"אין לי שמץ של מושג" אמר קלארק בתימהון, מנקה מעל פיג'מת דובוני אכפת לי שלו שאריות פיח.
"מה קרה כאן?" צ'נדלר שאל. החבורה פרשה לסלון, שם סיפרו קלארק ובאפי את מה שקרה.
"אז אתם רוצים להגיד לי," התחיל צ'נדלר "שאיכשהו שני אנשים נכנסו לדירה שלנו בלי לדפוק בדלת והרגו אחד את השני?"
"לא, הגבר הרג את האישה ונעלם" אמרה באפי. כולם חיכו שקארי תגיד משהו בגנות הגברים אבל אז הם נזכרו שהיא עפה בפרק הקודם. לאחר דקה דומיה הם המשיכו.
"בואו נלך לבדוק את הנערה הזו" הציע ספייק.

9:00
הם רכנו מעל גופת הנערה הצעירה.
"מוזר, אין שום סימן של מאבק או דם או כלום. זה כאילו הוא פשוט מצץ ממנה את רוח החיים" אמרה באפי.
"מצץ ממנה את רוח החיים?" אמר ספייק "זה לא יכול להיות, אי אפשר לעשות דבר כזה, רק ערפדים יכולים לעשות את זה וגם הם צריכים איכשהו לחדור לגוף עם השיניים והכל" אמר ספייק וחשף את ניביו. כולם התפעלו וחזרו לגופה.
"אני לא מבין את זה, זה לא יכול..." החל קלארק, והפסיק כשאור לבן האיר לפתע את החדר. מתוך האמבטיה יצא איש קטן עם משקפיים ואמר "אלוהים אדירים. איך אני אסביר את זה עכשיו לכל השאר?"
"מה לעזאז..." החלה באפי.
"שקט!" השתיק אותה האיש הקטן. "את לא רואה שאני טיפ-טיפה עסוק? בת חסותי מתה!" הוא אמר, רכן מעל הצעירה ושם על חזה את ידיו. הוא עצם לה את העיניים. החמישייה התבוננה בו. הוא הפסיק והתבונן בגופתה של הנערה ביאוש.




"אממ.." החלה באפי "באמת סליחה שאנחנו מפריעים לך, אבל מה לעזאזל קורה כאן?" האיש הקטן לא ממש הספיק לענות ודפיקה נשמעה בדלת. קלארק הלך לפתוח, כל שאר האנשים, כולל האיש הקטן, ניגשו לראות מי זה. קלארק פתח את הדלת. בפתח עמדו שלוש נשים צעירות.
"שלום, אפשר לעזור לכן?"
"כן, אנחנו כאן... אממ..." החלה לדבר אחת מהן, זו עם השיער השחור.
"מה שאחותי מתכוונת לומר" אמרה אחרת עם שיער קצת יותר בהיר מהקודמת, "הוא האם קרה כאן משהו מוזר בזמן האחרון?"
"תלוי מה את מגדירה מוזר..." אמר קלארק.
"או! הגעתן!" אמר האיש הקטן לשלוש הנשים בפתח.
"ג'ימי" אמרה זו עם השיער השחור, "מה קרה כאן בדיוק?"
"ובכן, בת חסותי נהרגה על ידי שד רב עוצמה ששואב את רוח החיים ממכשפות אחרות ומקבל מהן את הכוח שלהן" סיפר האיש הקטן סיפור מופרך לגמרי.
"מה לעזאזל קורה כאן???" צעק בריאן שהיה דווקא די שקט עד עכשיו. הבחורה עם השיער החום כהה עשתה תנועות עם הידיים. בריאן וצ'נדלר הפסיקו לזוז פתאום.
"מה עשיתן להם?" קראה באפי. קלארק וספייק רצו אל השניים הקפואים לבדוק מה קרה איתם.
"איך..." החלה הבחורה בעלת השיער החום, "איך אתם זזים??"
"שדייייייםםםם!" קראה הבחורה עם השיער הצבוע-מחומצן-בהיר מבין השלוש והחלה לתקוף את קלארק.
"לא לא לא!" אמר קלארק וניסה לחסום את המכות של הנערה הצעירה שהכתה בו על אפה ועל חמתו. "אנחנו לא שדים או כל מה שאת לא רוצה! אני סופר-גיבור, הוא ערפד והיא קוטלת ערפדים או משהו כזה עם כוחות על, אז די!" קרא קלארק ונשף אוויר לעבר הבחורה התזזיתית. השלוש עפו. האיש הקטן צעד קדימה.
"הם באמת לא שדים, הבחור דובר אמת. הם בסך הכל גרים כאן או משהו, לא ממש הבנתי את הסיפור עם המצלמות, אבל בינינו, זה נשמע לי סוטה". שלוש הבנות קמו.
"מישהו מוכן להסביר לי מה קורה כאן?" קראה באפי שוב.
"טוב," החלה שוב הבחורה עם השיער השחור, "אנחנו נזדקק לכל העזרה שנוכל לקבל עם השד הזה, אז הקשיבו טוב".

קלארק באפי וספייק פלוס האיש הקטן ושלוש הבנות פרשו למטבח לשתות כוס שוקו קר. בריאן וצ'נדלר נשארו קפואים על מקומם.
"אז ככה" החלה זו עם השיער השחור, "לי קורים פרו. זו פייפר, וזו שהרביצה לך היא פיבי. אנחנו שלוש מכשפות שאמורות לקיים איזו נבואה על שלוש אחיות שירשו את הכוח הגדול ביותר שאי פעם ניתן למכשפות או משהו כזה. ושלושתנו מחזיקות בכוח הכי גדול שקוראים לו כוח השלושה בלה בלה בלה, זה לא מעניין. מה שמעניין הוא שאנחנו צריכות לחסל את השד ההוא לפני שהוא יחסל עוד מכשפות. אנחנו לא יודעות איך הוא משתמש בכוח שלהן ומה הכוח שלו עצמו. לא מצאנו עדיין שום דבר עליו בספר הצללים שלנו, שזה הספר בו אנחנו משתמשות כדי לאתר כל מיני שדים ועוד שטויות כאלה מגניבות" קיצרה פרו את העונה הראשונה של הסדרה.