המסך המפוצל

מנת היום 2/12/14

אבירי הכסאח, יהוא ירון -אמן השכנוע העצמי ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 01-12-2014
0 תגובות

21:00 קהל תחת השפעה | Crowd Control, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

במהלך 12 פרקים, נשכנע אנשים שהם יהיו עשירים יותר, יחיו יותר, יתנהגו טוב יותר ויצחקו יותר. נוכל לראות את התגובות המפתיעות של אנשים כשנזרקים עליהם פחים, צנצנות עם עוגיות מחשמלות אותם ומצלמות נותנות להם כסף. בעזרת טכנולוגיות חדשניות ומטורפות ואורחים ידועים, הסדרה תוכיח כיצד ניתן להשפיע על קהל, ולגרום לשינויי התנהגות משמעותיים.

 

 

21:05 יהוא ירון – אמן השכנוע העצמי, ערוץ Yes דוקו

קברט דוקומנטרי אודות דרכו של מוזיקאי האינדי, יהוא ירון, לקראת אלבומו השני. בשירים על אהבה, לידה ומחלה – יהוא חושף את מה שהוא לא מסוגל לדבר עליו מחוץ לשירים. מסע אל נבכי תהליך היצירה המוזיקלית – מכתיבת השירים ועד מופע ההשקה. פורטרט אינטימי של אמן שחייו האישיים פולשים ליצירתו ומעצבים אותה. בימוי: מיה זיידמן. 48 דקות, ישראל, 2014.

 

 

22:00 אבירי הכסאח | Knights of Badassdom, ערוץ Yes2

קומדיית אקשן ופנטזיה. ג'ו נזרק על ידי חברתו, ומחליט להעביר את הזמן ברביצה בבית וברחמים עצמאיים, אך לשותפיו לדירה יש תכניות אחרות בשבילו. הם לוקחים אותו איתם לטורניר משחקי פנטזיה עצום, בו הם יכולים לגלם אבירים וקוסמים במסע הרפתקאות דמיוני. הבעיה היא שהדמיון הופך למציאות כאשר הם מעוררים בטעות שד צמא דם, ומוצאים את עצמם במלחמה אמיתית נגד כוחות החושך. שחקנים: ראין קוונטון ("דם אמיתי"), פיטר דינקלייג' ("משחקי הכס"), סאמר גלאו ("סרניטי"), סטיב זאהן ("סהארה"). במאי: ג'ו לינץ'. ארה"ב, 2014. נראה כי צוות השחקנים מאוד נהנה לעשות את הסרט, אך מישהו שכח לכתוב תסריט,  לספק היגיון או כל אלמנט עלילתי. כנראה שהיו צריכים להישאר בבית ולשחק במבוכים ודרקונים. ציון: ♥♥♥♥♥

 

 

22:30 ממחזרים את הבית עם קירסטי | Kirstie's Fill Your House , ערוץ החיים הטובים

קירסטי אלסופ, מביאה את אהבתה לאמנות ביתית אל משכנם של זוגות צעירים. יחד עם צוות של מומחים תדגים קירסטי כיצד לרענן את עיצוב הבית באמצעות פריטי וינטאג', רהיטי יד שנייה וחפצי נוי ממוחזרים שאינם עולים דבר. נפגוש בהארי וג'יליאן, זוג מגלאזגו המבקש לעצב מחדש את ביתו; קרט וניקולה המעוניינים לרהט את דירתם הראשונה בעלות אפסית; ליז וסטפן מרובי הילדים, שביתם זקוק לרענון לאחר שנים של הזנחה; זואי וגאבין, זוג עם ילד טרי, הזקוקים לסיוע בעיצוב חינמי של ביתם המשותף. ארה"ב, 4 פרקים, 2013.

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.