המסך המפוצל

מנת היום 12/10/14

רסיסי חיים, מלחמת הכוכבים: יומני יודה ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 11-10-2014
0 תגובות

12:05 מלחמת הכוכבים: יומני יודה | Yoda Chronicles, ערוץ הילדים

שלושה ספיישלים בהם הדמויות האגדיות של מלחמת הכוכבים לובשות אנימציה. הספיישלים יעקבו אחר יודה – מאסטר הג'דיי הנודע, שלקח על עצמו את מלאכת האימון וההכשרה של אבירי הג'דיי הצעירים ואת ההגנה על מסדר הג'דיי מפני האויבים השונים ברחבי הגלקסיה המבקשים להפילו.

 

 

18:00 נשים בלבד | Team SCA – No Ordinary Women , ערוץ החיים הטובים

סדרה העוקבת אחר קבוצת ספורטאיות בהיערכותה לאירוע השיט התובעני מכולם: המרוץ הימי של וולוו מסביב לעולם. ב-2012 החלה חברת מוצרי ההיגיינה  SCAבגיבוש קבוצה שכולה נשים, הראשונה מזה 12 שנים שנשלחה לקחת חלק במרוץ היוקרתי. יותר מ-250 נשים מרחבי העולם הגישו את מועמדותן לקבוצה שמנתה, עם תום הליכי הסינון, 14 נשים מאנגליה, ארה"ב, שווייץ, אוסטרליה ושוודיה. מתוך קבוצה זו נבחר צוות של 11 ספורטאיות ועיתונאית המסקרת את המרוץ. בין המתחרות נפגוש את ליבי גרינהלג, מטאורולוגית וחזאית; המתחרה האולימפית אלי ברקאו; והאחיות אלודי וג'סטין מטרו, הלוקחות חלק במרוץ בפעם הראשונה. ארה"ב, 4 פרקים, 2013.

 

 

19:00 בנייה מנצחת | Building Invincible, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

סדרה הבוחנת איך מבנים ענקיים תוכננו ונבנו כך שיעמדו בפני הכוחות ההרסניים של אסונות טבע שונים. נתבונן מקרוב על המדע שמאחורי גשר המפרץ בסן פרנסיסקו, מגדל ומלון טראמפ בשיקגו ואצטדיון מרלין פארק במיאמי, ונראה כמה חומרים ועבודה נדרשו כדי לבנות אותם.

 

 

22:00 רסיסי חיים | Five Easy Pieces, ערוץ Yes3

אחד הסרטים האמריקניים הבולטים בשנות השבעים. מועמד לארבעה פרסי אוסקר – לסרט, תסריט, שחקן ושחקנית משנה. קארן בלק זכתה בגלובוס הזהב על משחקה בסרט, בנוסף לעוד ארבע מועמדויות – סרט, במאי, שחקן ותסריט. זוהי הופעתו הראשונה של ג'ק ניקולסון בתפקיד ראשי בסרט הוליוודי, ואחת מתצוגות המשחק הבולטות בקריירה העשירה שלו. שחקנים: ג'ק ניקולסון, קארן בלק. במאי: בוב רפלסון. ארה"ב, 1970. הסרט היווה בזמנו אבן דרך בעידן החדש של הוליווד ללא סיועם של האולפנים הגדולים. מבט נוקב על זרות באחת מהופעותיו הגדולות ביותר של ניקולסון. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 בתי הנופש השווים בעולם | My Retreat , ערוץ החיים הטובים

מסע מרהיב אל יחידות הנופש היוקרתיות בעולם. בין אם זו בקתה כפרית מפנקת, קוטג' מבודד, או בית הארחה אקסקלוסיבי, ניחשף למקומות המפלט הנחשקים ביותר בתבל. במהלך הסדרה נפקוד קוטג' על אי פרטי, בית הארחה על טהרת המזון האורגני, בקתת הרים מפוארת, בית נופש שהגישה אליו אפשרית רק באמצעות מסוק או סירה, בית מסוגנן על שפת אגם עם בריכה פרטית, בית נופש משולש שבנה לעצמו אדריכל על אי במפרץ יפהפה, בית הארחה עגול שמסתובב על צירו, בית נופש מפואר על שפת אגם של אגדת ההוקי קירק מאלר, וקוטג' שנבנה בבנייה טרומית והורכב כולו ביום אחד. בריטניה, 13 פרקים, 2014.

 

 

23:20 נערות הוובקאם | Webcam Girls , ערוץ 8 (הוט)

28,256 בני אדם גולשים בשנייה אחת באתרי פורנו באינטרנט. התיאבון של העולם לתכנים ארוטיים רק הולך וגובר. כמה נשים חכמות שזיהו את התופעה, מצאו דרך לנצל אותה לטובתן ולהרוויח לא מעט כסף. האפליקציות במכשירים הסלולאריים החכמים מאפשרות לאנשים להגשים פנטזיות "על הדרך", וגורפות בימים אלו יותר מ-80 מיליון פאונד בבריטניה בלבד והפוטנציאל להרוויח עוד כסף הוא אינסופי. כל שיחה עם נערה במצלמת רשת עולה לפחות של 1.60 ליש"ט לדקה והמפתות הטכנולוגיות הללו, יכולות להרוויח  יותר משכר המינימום הלאומי לשעה בפחות משש דקות. יחד עם הנוחות של העבודה מהבית, זה לא פלא שנשים אלו אלה מתפתות לשתף פעולה גם עם הפנטזיות ההזויות ביותר של הגברים שפונים אליהן. בריטניה, 2013.

 

 

23:30 הבית הטוב ינצח | May The Best House Win, ערוץ החיים הטובים

כיצד הייתה נראית הסדרה "בואו לסעוד אתי" אם המתמודדים בה היו מעמידים למבחן את בתיהם, במקום את כישרונם הקולינרי? ארבעה בעלי בתים יארחו זה את זה במקדש שעיצבו וימתינו לשיפוטם של המתחרים. לאחר שיבחנו בקפידה כל חדר ופינה בבית יעניק כל אחד מהמתמודדים ציון כולל וחוות דעת לאקונית. עם תום הסבב ישובו המתחרים לבתיהם, שם ימתינו להן המעטפות עם הציונים שניתנו להם. המעטפה הרביעית תכיל את התוצאות הסופיות ואת שמו של בעל הבית המנצח, שיזכה בפרס כספי על סך 1,000 פאונד. בריטניה, 31 פרקים, 2014.

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.