המסך המפוצל

מנת היום 1/10/14

עור: עבדים לאופנה, איך למצוא אהבה ברשת ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 30-09-2014
0 תגובות

17:30 אומי זומי 4 | Umizoomi 4, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת האנימציה לפעוטות, המסייעת בלימוד יסודות החשבון, שבה בעונה חדשה.

 

 

21:05 עור: עבדים לאופנה | Leather – Slaves To Fashion, ערוץ 8 (הוט)

עם התקרבות החורף מציעות חנויות הבגדים למכירה מוצרים רבים העשויים מעור של פרות ושל חיות אחרות. זיהום מתעשיית העור גורם למפגעים סביבתיים חמורים: תושבים הגרים בסמוך למפעלים נמצאים בסיכון גבוה לסרטן הדם, הפלות ומומים מולדים. עובדי המפעלים שרובם ממוקמים בהודו ובנגלדש סובלים גם הם מתחלואה בשל חשיפה לכימיקלים מסוכנים. המצב חמור במיוחד לנוכח העובדה שרוב תעשיית עיבוד העורות מרוכזת במדינות עולם שלישי, בהן החקיקה והאכיפה של חוקי הגנת הסביבה לוקות בחסר. רוב העור הנמכר בחנויות מיובא ממדינות כמו הודו ובנגלדש שבהן העסקת עובדים קטינים ומבוגרים בתנאים לקויים היא תופעה שכיחה והם משלמים לעיתים בחייהם על העבודה באחת התעשיות הרעילות ביותר בעולם.צרפת, 2013.

 

 

00:22 איך למצוא אהבה ברשת | A Case of You, ערוץ MGM

קומדיה רומנטית. סופר צעיר מנסה להקסים בחורה שפגש ברשת בעזרת פרופיל שמציג את הישגיו באופן מוגזם,  וכשהיא מתאהבת בו הוא צריך להמשיך בהצגה. שחקנים: ג'סטין לונג, וינס ווהן ואוון רייצ'ל ווד. בימוי: קאט קוירוץ. ארה"ב, 2013. ברכות לערוץ MGM שרכש הרבה מאוד סרטים חדשים (מבציר 2013-2014), וישדר חלק מובחר מהם במהלך חודש אוקטובר. עם זאת, לא כולם ברמה אחידה. סרט זה מתאר סיפור אהבה עירוני עם שחקנים חביבים, אך העלילה אינה מתוחכמת ודי מתישה את הצופה. ציון: ♥♥♥♥♥

 

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.