המסך המפוצל

מנת היום 8/9/14

אימפריית הפשע 5, עיר האלוהים - 10 שנים אחרי ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 07-09-2014
2 תגובות

05:00 אימפריית הפשע 5 | Boardwalk Empire 5 , ערוץ Yes Oh

עונה חדשה ואחרונה לסדרת הדגל של HBO. ספוילר - העונה החמישית מתחילה ב-1931, שש שנים לאחר סיום העונה הרביעית. בניגוד משווע לשנות ה-20 הרועמות, הארץ שרויה כעת בעיצומו של המשבר הכלכלי הגדול וכשסופו של האיסור על מכירת כהילים עומד לפוג, נאקי מנסה להפוך את עסקיו לחוקיים על ידי יצירת בריתות חדשות. ארנולד רוטשטיין נהרג ולוקי לוציאנו ומאייר לנסקי מתכננים לקחת שליטה מג'ו מסאריה ולהיפטר ממתחרים כמו נאקי. מרגרט מסתבכת ועבודתה בוול סטריט עומדת בסכנה כשהבוס שלה מתאבד ומשאיר אצלה תיק מלא במסמכים מפלילים. צ'אקי וויט שאיבד את כל כספו לאחר מות בתו, מנצל הזדמנות לברוח מהכלא, וחוזר לאטלנטיק סיטי כדי לנקום סוף סוף בוולנטין נרסיס. ולבסוף, אילי תומפסון יורד למחתרת ועובר לשיקאגו, שם הוא עובד עם ואן-אלדן בארגון של אל קאפון, לו צפויה נפילה על ידי מסתנן לשורות בכירי הארגון.  בעונה הזו צפויות גם סצנות פלאשבק של נאקי, אילי, הקומנדר, ג'יליאן ואחרים מילדותם, מהתקופה שעיצבה את מערכות היחסים שלהם ואת עתידם.

 

 

הפרק ישודר שוב ב-22:00


19:50 חיות במה בדרכים | Warped Roadies, ערוץ אקסטרים

תכנית תזזיתית המציגה את מאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות של VANS ברחבי ארצות הברית, עם יותר מ-60 להקות הרוק הכי מצליחות. ומתארת כיצד צוות הבמה שמחזיק את הטור מתגלגל מעיר לעיר, לחוויה הכי מאתגרת של הקיץ.

 

 

22:00 לשרוד את השבט | Survive the Tribe, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הייזן אאודל, בוטניקאי, זואולוג ומדריך מסעות הישרדות לכמה מהמקומות המסוכנים ביותר בעולם, בהם הוא מלמד מיומנויות הישרדות ששמרו על אנשי שבטים בחיים כנגד כל הסיכויים במשך אלפי שנים. עכשיו יש לו שבוע ללמוד כישורים שעוצבו במשך מאות שנים ושנדרשים חיים שלמים כדי לשלוט בהם כראוי. הייזן ילמד מהטובים ביותר שבהמשך יעמידו אותו למבחן בכמה אתגרים שבטיים קשים במיוחד, שיביאו אותו עד לקצה גבול היכולת שלו.

 

 

22:10 היסטוריה למכירה - עונה 14 | Pawn Stars - Season 14, ערוץ ההיסטוריה

בין הפריטים למכירה בעונה החדשה: חתיכה ממטוס ההרקולס המפורסם של היזם והמיליונר האגדי הווארד יוז, ציור של אמן האימפרסיוניזם הצרפתי קלוד מונה, זוג ביצי דינוזאור, מכשיר המשמש להונאה במשחקי פוקר, זוג כרטיסים נדיר לסרטם של הביטלס "לילה של יום מפרך" והעט בו חתם הנשיא לינדון ג'ונסון על רפורמת הבריאות ההיסטורית. עוד העונה, ריק קונה לעצמו רכב "פורשה" והחבר'ה תוהים האם חווה את משבר אמצע החיים, הצוות עורך תחרות לבחינת כישורי המסחר שלהם וצ'אמלי עורך "גאראג' סייל" של מציאות יד שנייה...

 

 

22:50 עיר האלוהים – 10 שנים אחרי | City of God – 10 Years Later, ערוץ 8 (הוט)

הסרט "עיר האלוהים" זכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם והיה מועמד לארבעה פרסי אוסקר בשנת 2003. הוא מביא את סיפורם של שני ילדים הגדלים בפרבר עני ואלים של ריו דה ז'נרו, שבשנות ה-80 הפך לאזור הכי מסוכן בעיר. אחד הילדים הופך לצלם המנסה להשקיף בעזרת מצלמתו על העולם ממנו הוא בא, השני הולך בדרכיהם של הנערים הבוגרים שהוא מעריץ והופך לסוחר סמים. עשור אחרי, אנו פוגשים את שחקני הסרט ואת תושבי שכונת העוני המפורסמת ביותר בברזיל ובודקים איפה הם היום. ברזיל, 2013.

 


***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.