המסך המפוצל

מנת היום 7/9/14

קסם הנעורים, רופא להשכיר 6 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 07-09-2014
0 תגובות

18:45 דוקטורס 5 | The Doctors 5, ערוץ הבריאות

תכנית הטוק-שואו בהפקתו של אושיית הטלוויזיה, פיל מקגראו (המוכר לצופים כד"ר פיל) היא תכנית הטלוויזיה הראשונה המהווה ספין אוף לספין אוף קודם (כזכור, תכניתו של ד"ר פיל עצמה נגזרה בתחילה מתכניתה של אופרה ווינפרי). בראשו של צוות מומחי התכנית, ניצב המנחה ד"ר טרביס ליין סטורק, רופא חדר מיון שכיכב בעבר בריאליטי המצליח "הרווק" וכן התארח פעמים תכופות בתכניתו של ד"ר פיל. פאנל המנחים כולל גם את רופא הילדים ד"ר ג'ים סירס, הגניקולוגית ד"ר ליסה מסטרסון והמנתח הפלסטי ד"ר אנדרו אורדון. ארה"ב, 2013, 50 פרקים.

 

 

21:00 פרדי פלינטוף רוכב באמזונס |Flintoff's Road To Nowhere , ערוץ הטיולים

פרדי פלינטוף, בעברו אחד משחקני הקריקט הבכירים בבריטניה וכוכב הסדרה "פרדי פלינטוף מתפרע", שב בסדרת דוקו מיוחדת. פלינטוף, הידוע ביחסו הסקפטי לסוגיית אקולגיות חובר לרוב פן, עיתונאי, רוכב אופניים ומחבק עצים ידוע. השניים יוצאים למסע בן 1,200 קילומטרים אל לב האמוזנס, שם ירכבו לאורכו של הכביש הטרנס אמזוני (טרנס אמזוניקה), אחת מדרכי העפר השנויות במחלוקת בעולם. המסלול המסוכן ורווי המכשולים יחשוף אותם לסוגים שונים ומשונים של אקלים חברתי, פיזי וכלכלי – החל משטחי פרא בלתי מאויישים וכלה בחוות רחבות ידיים ועיירות פורחות – ולבעיות השונות הניצבות בפני כל אחד מהם.

 

 

21:05 משבר הבנקים | The Banking Crisis, ערוץ 8 (הוט)

שש שנים לאחר המשבר הכלכלי של 2008, סדרה תיעודית חדשה מבית ה-BBC, המנסה לחקור את האירועים שהובילו לניפוץ אמון הציבור במערכת הבנקאית ולבדוק האם ניתן לתקן את הנעשה. קולות חדשים מתחילים להישמע בזירה הפיננסית, כללי המערכת הבנקאית מוכתבים מחדש ובנקאים, פוליטיקאים ואזרחים מן השורה מהרהרים בחשיבותה של המערכת הבנקאית ודרכי הפעולה שלה. הסדרה שואלת האם לנזק התדמיתי איתו מתמודדים כיום הבנקים יכולה להיות השפעה גדולה יותר מזה של המשבר הפיננסי עצמו. הסדרה משלבת תחקיר עיתונאי מעמיק, סיפורים בגוף ראשון, ושיחות עם שחקני מפתח, כדי לנסות לגלות מה למדו הבנקאים, הרגולטורים וקובעי המדיניות מאז 2008. BBC, 2013. סדרה בת 3 פרקים, 50 דקות כל אחד, בשידור יומי.

 

 

22:00 קסם הנעורים – חלק ראשון | La Meglio Gioventu Part 1, ערוץ Yes3

זוכה פרס הסרט הטוב בקטגורית "מבט מסוים" בפסטיבל קאן; מועמד לשלושה פרסי האוסקר האירופאי; פרס חביב הקהל בפסטיבל רוטרדם; חביב הקהל בפסטיבל פאלם ספרינג; זוכה שישה פרסי האקדמיה האיטלקית, כולל הסרט הטוב ביותר. שחקנים: לואיג'י קאשו, אלסיו בוני, אדריאנה אסטי. במאי: מרקו טוליו ג'ורדנה, איטליה, 2003. סרט בן שש שעות עם מתח, רומן, היסטוריה, דרמה, הומור, דמויות מצוינות ובעצם הכול. חלקו השני ישודר בשבוע הבא. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 רופא להשכיר 6 | Royal Pains 6 , ערוץ Yes דרמה

בסוף העונה החמישית, האנק החליט לעזוב את "האנקמד" ולהשאיר את הטיפול בחברה בידיו של ג'רמיה, כשהוא יוצא לטיול מסביב לעולם יחד עם בוריס. ספוילר - בעונה החדשה, האנק חוזר להאמפטונס  כדי להשתתף במסיבת השם של בתה התינוקת של דיוויה. אוון רוקח תכנית שתשאיר את האנק באזור: הוא ופייג' (חזקים ומאושרים מאי פעם, לאחר טיפול זוגי) מציגים לפניו את לאנס, מוזיקאי מקומי מוכשר, שמאמין שירש את המחלה הקטלנית שהרגה את אביו, ומאפשר לאמונה הזו להכתיב את אורח חייו. האנק הופך להיות מעורב מאוד בטיפול בלאנס. אך עבודתו של האנק אצל בוריס מחייבת, וכשבוריס צריך לצאת למשימה חשובה וסודית, הוא מצפה מהאנק לצאת איתו, בהודעה של רגע. ובדיוק כשהאנק נאלץ לבחור בין בוריס להאמפטונס, מגיעה צעירה מסתורית ומבטיחה לשנות את חייו לנצח.

 

 

22:30 היסטוריה למכירה 13 | Pawn Stars 13, ערוץ ההיסטוריה HD

ראו יום שני, 02 ביוני, 2014, בשעה 22:10 בערוץ ההיסטוריה


***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.