המסך המפוצל

מנת היום 4/9/14

איש חשוב מאוד, תאומות בראש אחד ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 03-09-2014
0 תגובות

09:30 גורמה בריא | Healthy Gourmet , ערוץ הבריאות

עזרא טייטל הוא שף וג'ולי דאנילוק - תזונאית. שני היריבים האלה, לכאורה, יפגשו בקבוצות הסועדות יחד ויוכיחו שהשילוב בין טעם לתזונה נכונה הוא אפשרי ואף מומלץ. במהלך פרקי הסדרה ינסו השניים לשכנע את קטי, דייגת ובשלנית, לזנוח את הטיגון העמוק האהוב עליה; יבקרו בתחנת כיבוי האש המקומית של מרקהאם בתקווה להציל את המטבח בתחנה ממתקפת המזונות המזיקים; ישליכו גלגל הצלה ל"מלאכיות הדרקון", קבוצת מתחרות בשיט בסירות דרקון, ששוקעת במזונות השומניים; יפגשו עם קבוצת מגדלי בקר שמקפידים לאכול מהתוצרת המקומית שלהם - המבורגרים וכל דבר עתיר בחלבון בלבד; יבואו לעזרתה של אם לעשרה ילדים סוררים שאינם מוכנים לאכול ירקות; וילמדו את חובבי הגולף האיטלקיים, מומחי הפסטה והפיצה, דבר או שניים על אוכל איטלקי אמיתי שקשה לסרב לו. ארה"ב, 2013, 39 פרקים.

 

 

21:45 מלחמת אנשי המערות | Clash of the Caveman, ערוץ ההיסטוריה HD

ב-25,000 לפנה"ס, כדור הארץ חווה את שיאו של עידן הקרח האחרון. באירופה, הקרחונים הארקטיים מגיעים עד לונדון. מזון? מצרך נדיר. קרב הישרדות מתפתח בין 2 זנים פרימיטיביים של המין האנושי: ניאנדרטלי מול קרו-מגנון.

 

 

22:15 סודות היופי של הסלבס | A-List Beauty Secrets, ערוץ E!

העיתונאיות אלי פדובסקי (מהריאליטי "הרווקה") ואלישיה קוורלז, חושפות תוך כדי ניסוי על גופן ופניהן, את טיפולי היופי החדשניים, המוזרים ביותר והסודיים ביותר של הכוכבים. בין הטיפולים לעיצוב הגוף: התעמלות בחום או שהייה בתא הקפאה של 150 מעלות, כוסות רוח, טיפולי הרזיה עם אלקטרודות חשמליות, הקפאת ריכוזי שומן וטיפול "הצרת והצערת" ואגינה. הבנות יבדקו גם טיפולי פנים: טיפול ערפדי כמו של קים קרדשיאן ובר רפאלי, מסכות פנים מלכותיות עם זהב ואבני חן, מסכות הכוללות לשלשת זמיר, עוקץ דבורה ועוד. בנוסף, אלישיה תנסה עבורנו גם כמה מהטיפולים הביתיים של הסלבס, שיגרמו גם לנו להיראות יפים ונוצצים, בלי לצאת מהבית.

 

 

22:00 תאומות בראש אחד | Twin Life: Sharing Mind and Body, ערוץ Yes דוקו

הכירו את התאומות לבית משפחת הוֹגַאן – המקרה היחיד הידוע לרפואה של תאומות מחוברות במוחן, שכל אחת מהן יכולה לראות ולחוש את מה שרואה ומרגישה אחותה. המשפחה שלהן מאמינה גם שכל אחת יכולה להרגיש את הטעם של מה שטועמת אחותה. כתאומות סיאמיות, טטיאנה וקריסטה בנות ה-7 הן היחידות הידועות בעולם שחולקות גשר עצבי בין התלמוס שלהן -  החלק במוח שמעורב בפיקוח על המודע כמו גם על סיגנלים חושיים ומוטוריים. כשנולדו, נתנו להן סיכוי של 20% לשרוד. אך הבנות המשיכו לנצח את הסטטיסיקות ולהפתיע רופאים, כשהן עוברות שלבים התפתחותיים שאף אחד לא האמין שיש סיכוי שתעבורנה. במשך שנה שלמה עקבה במאית הסרט אחר התאומות הוגאן ובני משפחתן כשהיא חושפת את המסתורין של הקשר שבין השתיים, את התקוות והחלומות, את ההחלטות הקשות, את האתגרים היומיומיים ואת הניצחונות המשמחים. בימוי: ג'ודית' פַּייק. קנדה, 2014.

 

 

22:15 איש חשוב מאוד, ערוץ Hot3

דרמה חדשה מאת שירלי מושיוף ("תעשה לי ילד", "להוציא את הכלב") על חיים פרטיים בעולם שאין בו טיפת פרטיות. יהודה לוי מגלם בסדרה את בן דמותו, כוכב גדול שהתבגר לעיני המצלמות. בגיל 35, אחרי פרידה מתוקשרת, הוא עייף מלשמור על התדמית המושלמת, נגעל מהצורך שלו לרצות, קהה חושים מעודף ריגושים, וחרד מהיום שבו יתחיל לדעוך. במהלך הסדרה, פוגש יהודה את רונה (אלמה דישי, שזו הופעתה הטלוויזיונית הראשונה), סטודנטית ומלצרית בת 30, גרושה טרייה, חכמה, מלאה, מנותקת מהעולם שלו ושונה מכל מה שהוא הכיר. יחד איתה הוא מנסה לתרגל לרגע משהו שמעולם לא היה לו ולא בטוח שהוא באמת רוצה: חיים נורמליים. דרמה קומית ריאליסטית וחריפה, אינטימית וכנה, עלינו ועל הגיבורים שלנו, ועל תוצאות האהבה וההערצה שאנחנו מרעיפים עליהם. במאים: שירלי מושיוף ותומר שני.

 


***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.