המסך המפוצל

מנת היום 13/8/14

פרשיות סמויות 5, הליגה 5 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 12-08-2014
0 תגובות

20:30 מקום תחת השמש – מפורסמים | A Place In The Sun, ערוץ החיים הטובים

תכנית הנדל"ן בהנחיית אמנדה לאב לוקחת תחת חסותה ידוענים במצוקת דיור. בין המשתתפים: מגישת הטלוויזיה, גייל פורטר, ובעלה, מוזיקאי הרוק, דן היפגרייב, המחפשים בית קיט באי קוסמוי שבתאילנד. השניים מעוניינים בבית מרשים בו יוכלו לארח את חבריהם הרבים ולבלות בבטחה עם בתם הפעוטה; טרה פאלמר-טומקינסון מחפשת בדרום צרפת בתקציב מכובד של מיליון חמש מאות פאונד בית מגורים מרווח לה, לחברה הטוב ושותפה לבית, מת'יו ג'ולי, ולאוסף מרשים תיקי לואי ויטון. בריכה ונוף נהדר גם הם יתקבלו בברכה. בפניה יוצגו כמה נכסים אטרקטיביים, ביניהם בית כתום משנות ה-60 בעיצובו של הארכיטקט האגדי; ואנת'יאה טרנר, מגישת הטלוויזיה המחפשת אחר בית בדובאי, כשלרשותה תקציב של 750,000 פאונד. בריטניה, 2013, 4 פרקים.

 

 

22:00 הליגה 5 | The League 5,  ערוץ Yes Oh

הקומדיה של רשת  FX חוזרת בעונה חמישית. הנושא האוניברסלי במרכז הסדרה הוא מערכת היחסים המסועפת והתחרותית בין גברים, לא ממש בוגרים נפשית, על רקע מערכות היחסים שלהם עם נשים, ספורט וסקס.

 

 

22:30 ביצים אל הקיר | Balls to the Wall, ערוץ Hot פאן

קומדיה מבית היוצר של פנלופי ספיריס ("עולמו של וויין"). בן קמלינו הוא בחור פשוט שרק רוצה להתחתן עם רייצ'ל מתיוס, ארוסתו האהובה. הבעיה היא שלא משפחתו ולא משפחתה מסוגלים לממן את החתונה המפוארת שמתוכננת לזוג הצעיר. אז נכנס לתמונה החם לעתיד של בן, שהוגה רעיון מקורי שיממן את כל העסק וכופה על הבחור לקחת עבודה צדדית בלילות. מתברר שלא מדובר בעוד עבודה רגילה ומשעממת, אלא בעבודה בתור רקדן אקזוטי – עבודה מוטרפת שמשנה לבן את החיים. שחקנים: ג'ו הרסלי, ג'ינה דוואן טאטום (אשתו של צ'יינינג טאטום), כריסטופר מקדונלד, מימי רוג'רס, דאסטין יברה, אנטוניו סבאטו ג'וניור. בימוי: פנלופי ספיריס. ארה"ב, 2011.

 

 

22:45 פרשיות סמויות 5 | Covert Affairs 5, ערוץ Yes אקשן

דרמת הריגול שבה בעונה חדשה. העונה הרביעית הסתיימה לאחר מרדף ארוך שהותיר שובל גופות, ובסופו הצליחו אנני, אוגי וקלדר למצוא את הנרי ולהרוג אותו. ארתור שרד בקושי, התקפה של אנשיו של הנרי, וג'ואן ילדה את תינוקם המשותף. ספוילר - בעונה החדשה, אנני חוזרת אל השירות לאחר חופשה של 4 חודשים. מכשיר הפוליגרף "מאמין" לסיפור שלה, שבילתה בחופשה שקטה על החוף, אבל אוגי וקלדר אינם מאמינים לה. היא מבקשת לשוב לעבודה כשאוגי הוא המפעיל שלה, אך מסתירה מצב רפואי הקשור לבעיית הלב שלה, שגורם לה להתקפי קוצר נשימה. קלדר ממונה למנהל הזמני של ה-DCS, וכשג'ואן חוזרת מחופשת הלידה, היא הופכת למנהלת מחלקה תחת פיקודו של קלדר. מסתבר שחאליד (מעונה 3) הופיע בפתאומיות בשיקאגו, ואנני יוצאת לאתרו. הוא משאיר ראיות שמובילות אל בורז אלטן, חייל משוחרר של צבא ארה"ב, ואיש חברת ביטחון פרטית השייכת לראיין מקוואד, החברה שארתור עובד בה בימים אלו. בין השחקנים האורחים העונה: עודד פהר, שחוזר לתפקידו כסוכן המוסד, אייל לוין.

 

 

***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.