המסך המפוצל

מנת היום 4/8/14

מועדון האימהות המתות ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 03-08-2014
0 תגובות

21:20 ענתיקות על הדרך 7 | American Pickers - Season 7, ערוץ ההיסטוריה

עונה חדשה. מייק וולף ופרנק פריץ ניחנו בטביעת עין לסוגים שונים של חפצים, ומכיוון שכל אחד מהם מרוויח את מלוא הסכום של התוצרת שהוא מצליח למצוא ולמכור - כל אחד מהם מעוניין לחשוף תגלית שערכה יהיה גבוה יותר מזה שיחשוף חברו. בין עלילות הפרקים החדשים: במסצ'וסטס, הצמד מבקר במקום בו יוצרו אופנועי ה"אינדיאן" האגדיים במחצית הראשונה של המאה ה-20, ומשקיע הון ברכישת אופנועים קלסיים. בוורמונט, הצמד אוסף פריטים נדירים מעולם תחנות הדלק. דניאל והבחורים נכנסים להילוך גבוה, כשעליהם לאתר בתוך שבועיים פריטי אספנות נדירים ביותר עבור "דוליווד" - פארק השעשועים של דולי פרטון! הביקור של פרנק ודייב בפלורידה הופך מוזר מרגע לרגע, עם איסוף של פריטים ביזאריים. ובינתיים, מייק מכין את החנות החדשה לקראת הפתיחה החגיגית.

 

 

22:00 מועדון האימהות המתות | The Club, ערוץ Yes דוקו

הסרט מספר את סיפורן של שלוש נשים שלא נפגשו קודם לכן, אך שלושתן עברו בהתבגרותן את תהליך הפרידה מאִמן: רוזי או'דונל, ג'יין פונדה ומולי שאנון, שכולן איבדו את אמן לפני גיל 12, משתפות בסרט בחוויותיהן משנות החיים. בימוי: קרלי רובין, קייטי גרין. ארה"ב, 2014.

 

 

22:30 ביסטלי | Beastly, ערוץ Hot פאן

פנטזיה רומנטית בכיכובם של אלכס פטיפר ("אני מספר 4", "אהבה אינסופית") ו-ונסה הדג'נס ("היי סקול מיוזיקל"), שהיא מעין גרסה מודרנית לסיפור "היפה והחיה" הקלאסי. קייל (פטיפר) הוא נער ניו-יורקי חתיך, מפונק ושטחי בן 17, שנהנה מהחיים הטובים ומכך שהוא נחשב למלך השכבה בבית הספר התיכון. מרוב עודף ביטחון עצמי קייל בוחר בקנדרה, בת כיתתו בעלת המראה הגותי, בתור קורבן ההשפלה הבא שלו, למרות שהשמועות אומרות שהיא בעצם מכשפה. תוך זמן קצר קנדרה מחליטה ללמד את קייל לקח שלא יישכח במהרה והופכת אותו לבחור בעל מראה מפלצתי שכיעורו החיצוני מתאים לכיעורו הפנימי. כעת, לקייל המסכן יש רק שנה אחת למצוא מישהי שתצליח לראות מבעד לחיצוניות המבהילה שלו שלו ושתתאהב בו באמת, אחרת הוא יישאר מפלצתי לנצח. תקוותו היחידה היא לינדי, נערה שקטה מהשכבה שלו, שעד כה הוא בכלל לא שם לב אליה. שחקנים: אלכס פטיפר, ונסה הדג'נס, מרי קייט אולסן, דקוטה ג'ונסון, ניל פטריק האריס. בימוי: דניאל ברנז. ארה"ב, 2011. סרט כתוב רע, מבוצע גרוע ורק פוגם במורשת האגדה הנצחית. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:30 בארי צד את אמריקה | Barry'd Treasure, ערוץ ביוגרפיה

סדרת ריאליטי-קומית חדשה עוקבת אחרי בארי וויס, אספן ממולח ובעל ניסיון רב ואחת הדמויות הכי צבעוניות מ"ציידי המציאות", שמקבל סדרה משלו ויוצא לעשות מה שהוא הכי טוב בו - לעזור לאספנים למכור את האוצרות הנשכחים שלהם. בארי נעזר בחברו הטוב, קני ובמשפחתו.

 

 

00:30 אנשי הביצות 5 | Swamp People - Season 5, ערוץ ההיסטוריה

עונת ציד חדשה נפתחת בלואיזיאנה, והשנה הביצות עמוסות תנינים גדולים ומסוכנים מאי-פעם. כשהמחיר עבור שלל הציד מרקיע שחקים, ציידים מכל הסוגים מגיעים לאזור במטרה להרוויח כסף רב, מה שמוביל לעימות אימתני בין האדם לחיה. העונה, הציידים מתמודדים בין השאר עם תאונות עבודה ופציעות קשות, נשיכות של תנינים עצבניים המאיימים על חיי התושבים המקומיים, ומריבות פנימיות בין אנשי הצוות.

 

 

 

***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.