המסך המפוצל

מנת היום 22/7/14

הסקס של מאסטרס, מיס אלימות ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 21-07-2014
1 תגובות

19:30 מתחילות מחדש | Starting Over, ערוץ החיים הטובים

סיפורן של שמונה נשים ניו זילנדיות המבקשות לסלול לעצמן דרך חיים חדשה. צוות מקצועי  המונה את הקואצ'רית, סיאן ג'אקט, יועצת הקריירה, שרה מויין, והסטייליסטית, סמנת'ה האנה, יסייע לנשים בהתווית יעדים, בהתמודדות עם מכשולים ובהצבת אתגרים חדשים. במהלך פרקי הסדרה נפגוש במורה לשעבר שאיבדה את דרכה, בפקידה שבעיית ראייה מונעת ממנה מלממש את חלומה להיות שוטרת ובמאמנת כושר שעבודתה מעמידה את חייה בסכנה. ניו זילנד, 2012, 9 פרקים.

 

 

22:00 מיס אלימות | Miss Violence, ערוץ Yes3

זוכה ארבעה פרסים בפסטיבל ונציה 2014 (כולל פרסי הבימוי והמשחק); זוכה פרסים בפסטיבל מונטריאול ושטוקהולם. שירו המוכר של לאונרד כהן "Dance Me to the End of Love" מתנגן ברקע, ובני המשפחה רוקדים בבית, חוגגים את יום הולדתה ה-11 של אנג'ליקי היפהפייה. לכאורה מדובר בסיטואציה שגרתית, אלא שמשהו מרגיש מזויף בחגיגה הזאת, אווירה מטרידה רוחשת מתחת לפני השטח. כשאנג'ליקי מטפסת אל אדן החלון וקופצת אל מותה, הולך ומתבהר כי משהו איום ונורא קורה במשפחה הזאת. מה שעוד יותר מוזר, הוא שלאחר ההתאבדות בני המשפחה, ממשיכים עם שגרת יומם כאילו הכול כשורה. מזל שהרשויות מתחילות לתהות מה בדיוק מתרחש בין כותלי הבית הזה...  שחקנים: תמיס פאנו, אלני רוסינו, רני פיטאקי, קלואה בולוטה, סיסי טומאסי. במאי: אלכסנדרוס אבראנאס, יוון, 2013. טרגדיה יוונית עשויה בקפידה רבה, אולם מאוד קודרת לצפייה. ציון: ♥♥♥♥♥



22:00 הטינה | The Grudge, ערוץ MGM

אימה. אחות אמריקנית שמתגוררת בטוקיו מגיעה לביתה של אישה חולה ומגלה שכל מי שנכנס לביתה נופלת עליו קללה, מה שגורם לו למות תוך מתקפת זעם פסיכוטית. עם: שרה מישל גלר. בימוי: טקשי שימיזו. ארה"ב, 2004. הסרט מכיל כמה דימויים מפחידים, אבל אין הרבה היגיון והמפחיד לא באמת צורם. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:15 הסקס של מאסטרס 2 | Masters of Sex 2 , ערוץ Hot3 + בשעה 22:55 בערוץ Yes Oh

העונה החדשה של הדרמה התקופתית. לעונה מצטרפים הקומיקאית והשחקנית, שרה סילברמן (בת-זוגו של כוכב הסדרה, שין), דני יוסטון ("הטייס"), קיקי פאלמר ("לחלום באותיות"), בטסי ברנדט ("שובר שורות"), קורטני ב. ואנס ("המרדף אחרי אוקטובר האדום"), רנה אוברז'ונואה ("מ.א.ש", "בנסון") ו-כריסטיאן בורלה ("סמאש", "צלילי המוזיקה").

 

 

22:55 ג'ו סרנו – חי בסרט כחול | The Sarnos – A Life in Dirty Movies, ערוץ 8 (הוט)

בשנות השישים והשבעים, ג'ו סרנו היה מלך סרטי הפורנו הרך. הוא אפילו כונה "אינגמר ברגמן של רחוב 42" בשל עבודתו על סרטים רבים. עם השנים, הקריירה שלו דעכה בזמן שתעשיית הפורנו הלכה לכיוון סרטי הארד-קור. בגיל 88 החליט סרנו לחזור וליצור עוד סרט אחד אחרון, יחד עם אשתו התומכת פגי. ג'ו ופגי לוקחים אותנו למסע מרתק ומשעשע, בין מנהטן החורפית לבית הקיץ של הזוג בשבדיה. הם מספרים מנקודת מבטם האישית על האירועים הדרמטיים שעיצבו את חייהם ואת פניה של תעשיית הפורנו שהולכת והופכת לקיצונית יותר. לג'ו מקום משמעותי בהיסטוריה של תעשיית הפורנו, כבמאי שהשאיפות האמנותיות שלו עלו ברוב המקרים על צרכי הז'אנר בו הוא עובד. זהו דיוקן מצחיק ונוגע ללב של זוג מיוחד, שעוקב אחרי תשוקות החיים - לא משנה מה העלות. שבדיה, 2013.

 

 

 

***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.