המסך המפוצל

מנת היום 14/7/14

זירת הפשע מיאמי 10, קליפורניקשיין 7 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 14-07-2014
0 תגובות

19:25 להביס את ההאקרים | Defeating the Hackers, ערוץ 8 (הוט)

הנתונים האישיים שאנחנו חושפים באינטרנט שווים הרבה מאוד, ויש האקרים שיעשו הרבה כדי להשיג אותם. מנגד, קבוצה של מספר מדענים גאונים יעשו הכל כדי להגן על החיים הווירטואליים שלנו. מדענים מובחרים, מומחים בפיזיקה קיצונית, מתמטיקה ומחשוב " אולטרה פרנואיד", ששילבו כוחות במטרה להמציא קודים בלתי ניתנים לפיצוח ומחשבים מהירים במיוחד כדי להגן על הפרטים שלנו ברשת ולהישאר תמיד צעד אחד לפני ההאקרים. בהפקת BBC, 2013.


Disclose.tv - BBC Horizon - Defeating the Hackers HD


22:00 זירת הפשע מיאמי 10 | 10 CSI Miami, ערוץ 1

סדרת המתח של CBS המתארת את עבודת חוקרי הזיהוי הפלילי בעיר מיאמי, שעוסקים בפענוח מקרי רצח שבה.

 

 

22:00 עפולה אקספרס, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

זוכה פרס "וולג'ין" לשנת 1997, וזוכה 6 פרסי "אופיר". דוד ובתיה עוברים מעפולה לתל-אביב במטרה להגשים את חלומו של דוד להיות קוסם. שחקנים: צביקה הדר, אסתי זקהיים ואורלי פרל. במאית: ג'ולי שלז. ישראל, 1997. הסרט מתחיל נהדר ומתאר בצורה קסומה רומן בלתי צפוי. בהמשך, התסריט קצת הולך לאיבוד, אך המשחק המצוין של זקהיים גובר על כל החסרונות. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:15 קליפורניקיישן 7 | Californication 7 , ערוץ Hot3

העונה השביעית והאחרונה של הסדרה בכיכובו של דיוויד דוכובני. מתארחים: הת'ר גרהאם, רוב לאו, מייקל אימפריולי ומרי לין רייסקוב. בסיום העונה הקודמת, האנק שקל לעלות על מטוס, אך לבסוף בחר לשוב לזרועותיה של קארן. ספוילר - האיחוד שלהם עלול להסתיים בפתיחת העונה השביעית, עם הופעתה של חברתו הוותיקה של האנק, ג'וליה (גרהאם), שמביאה כאוס לחייו הכאוטיים ממילא. האנק עסוק בעיבוד הטלוויזיוני של "השוטר מסנטה מוניקה". כסוליסט נצחי, להיות חלק מצוות הכותבים הוא אתגר לא קטן עבור האנק, והוא נקלע לעימותים עם הבוס שלו, המפיק המיושן ריק ראת' (אימפריולי) וחבריו לחדר הכותבים גולדי (רייסקוב) ואלונזו (אלונזו בודן). האדם היחיד שעוד מאמין בו, צ'ארלי, אמנם חזר למארסי אך נותר מרושש. הצעה מפתה מבעלה לשעבר של מארסי, סטו (סטיבן טובולווסקי, "למות אתמול בבוקר"), עשויה להשיב אותו למסלול. לצדו של דוכובני, מככבים בסדרה נטשה מקהלון, אוון הנדלר, מדלין מרטין ופמלה אדלון.

 

 

***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.