המסך המפוצל

מנת היום 26/6/14

מחר עם תחילת המלחמה, אני חשפן ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 25-06-2014
0 תגובות

22:00 ואגינה 3.0 | Vulva 3.0, ערוץ Yes דוקו

העולם סביבנו מציג כל העת לראווה נשים ערומות (כולל איברי המין שלהן) – אנטומיות משופצות בפוטושופ, שמיישרות קו עם הסטנדרט של הפורנו – ערוות נשים חלקות ומעוצבות בשלמות, שאין הרבה בינן לבין רוב איברי המין הנשיים. אי-הבטחון של הנשים בנוגע לכך הוא מכרה זהב עבור מנתחים פלסטיים שמבטיחים את הואגינה המושלמת. הסרט סוקר את החינוך המיני, הצנזורה, תיקוני הפוטושופ של השפתיים ה"מעוותות" באימג'ים פורנוגרפיים, הניתוחים הקוסמטיים הוואגינליים ואת האקטיביסטים/ות הפועלים כנגד הטלת מומים גניטליים. בימוי: אולריקה צימרמן, קלאודיה ריצ'רז. גרמניה, 2014.

 


22:00 מחר, עם תחילת המלחמה | Tomorrow, When the War Began, ערוץ MGM

מותחן. קבוצה של צעירים יוצאת לקמפינג, אבל כשהם חוזרים, הם מגלים עיר נטושה. מסתבר שצבא אסייתי אנונימי פלש לאוסטרליה במה שנראה כמו בליץ-קריג מפתיע. עם: קתלין סטייסי. בימוי: סטיוארט ביטי. אוסטרליה, 2010. התסריט אינו גדול, והסרט סטריאוטיפי וגזעני, אך העיבוד לספר המקורי מרתק ועשיר בפעולה. ציון: ♥♥♥♥♥


 

23:05 אני חשפן | I'm A Stripper, ערוץ 8 (הוט)

הסרט עוקב אחר חייהם של שלושה חשפנים בערים הסקסיות ביותר בצפון אמריקה - מונטריאול, מפלי הניאגרה ולאס וגאס. הם מספקים הצצה לחייהם במועדונים ותשובות לשאלות שתמיד רצינו לשאול. האם זה עניין של כסף? האם זה מדליק אותם? איך הם הגיעו לעבודה כזאת? מה המשפחות והחברים שלהם חושבים? האם הם לוקחים את עבודתם איתם הביתה? כמה כסף הם מרוויחים? האם הם מתחרים אחד בשני על ריקודים פרטיים? עם פרשנות של הפסיכולוגית ד"ר לורי בטיטו ומומחים נוספים, הסרט עונה על שאלות אלו ומספק מבט על תעשיית החשפנות הגברית שהייתה לטאבו במשך שנים ועם הזמן הופכת למקובלת יותר ויותר.

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.