המסך המפוצל

ארץ נהדרת עונה 11 פרק 13

מירב על פרק השבוע של ארץ נהדרת

מאת: מירב

פורסם: 27-04-2014
7 תגובות

שבוע אחד לפני סוף העונה ואפשר לומר שבלי המרוץ לנשיאות והפשלות של המשטרה, העונה הזאת הייתה גרסה מצולמת של תכנית הרדיו של טייכר וזרחוביץ', והתכנית הזו היא דוגמה מצוינת לכך.

 

בפינת הפשלות של המשטרה, רצף מקרי האלימות של חופשת הפסח: ראשית ברהנו טגניה והפיסוק המשונה שלו מדווח ממועדון "RAPE", שנית, ליאת הר לב מגלמת שופטת מקלת ראש מדי ושלישית, "ערב טוב עם המשטרה", גרסה גיא פינסית לחדשות הפלילים. זו הייתה ביקורת מוצדקת להפליא על הנטייה המשטרתית להדליף שמות של סלבס ועל עיסוק היתר בפרשת הג'וינטים, והביצוע היה טוב מאוד: מריאנו שוב בדמותו המוצלחת של המפכ"ל המתחנחן יוחנן דנינו-הולט, שני כהן שכנראה קיבלה פסק זמן מהתאטרון ("גבירתי הנאווה", יש לקוות שזו הסיבה שהיא כמעט לא השתתפה בעונה הזאת) מעולה כתמיד בתור גרסת פרחה של לירון ויצמן והשיא - עלמה זק מחקה את קרן מור, וזה בהחלט היה מצחיק כמו שזה נשמע.

 

המירוץ לנשיאות קיבל השבוע את הפינה שלו בשילוב מנצח בין פואד המתלעלע, ליהיא האשטג הנרתעת ודן שכטמן (פרידמן) מנסה להתחבר לעם בגרסה מזרחית של "פזמון ליקינטון". לא נראה לי שיש צורך להסביר שזה היה מצחיק מאוד.

 

 

על המערכון "משחקי הקוסקוס", לעומת זאת, כדאי שיחווה את דעתו מי שבאמת רואה את משחקי הכס, אני הצלחתי בעיקר להתרשם מהתחפושות. ובאשר לתכנית הרדיו, גם השבוע הוסיפה "חותרים למגע" עוד דמות מהארסנל הבלתי נגמר שלה, והפעם את ורדה רזיאל ז'קונט במערכון "הכול מסוכן עם גלית גוטמן" שכמו שאפשר להבין משמו היה די מצחיק וגם לא מרוח מדי.

 

ואחרי ששלושת החלקים הנ"ל בוצעו, שאר התכנית הוא כנראה עניין של טעם, שכל אחד מוצא בו את המערכון שמצחיק אותו ומפהק מול האחרים.

 

אני אישית צוחקת מעלילות בניין התמ"א, גם אם סדרת המערכונים הזאת לא מחדשת מדי, ובסך הכול היא ראויה להיזכר, גם אם לא כולנו מסתובבים ומדקלמים משהו משפע הקאץ' פרייזים שמפוזרים בה. וכדי לא לחזור על עצמי ביחס למערכוני סוף התכנית, הנה שני רגעים שבכל זאת שעשעו אותי: מעשיהו לייבניץ עושה את מה שאיים לעשות כל העונה ונופל מהכיסא, ואייל קיציס, אוהד ידוע של הפועל ת"א, נוקם בהנאה רבה בהעפלה של מכבי ת"א לפיינל פור ומציג את הנשיא אובמה מברך את שפע השחקנים הזרים של הקבוצה. אפילו כאוהדת מכבי, חייבים להודות שזה היה מצחיק.

 

ציון - 8