המסך המפוצל

מנת היום 7/4/14

ונציה 24/7, קווין מקלאוד-בניה ירוקה 2

מאת: שי שגב

פורסם: 06-04-2014
0 תגובות

04:00 משחקי הכס 4 | Game Of Thrones 4 , ערוץ Yes Oh

ערוץ Yes Oh הוא הערוץ הראשון בעולם שנבחר לשדר את הסדרה "משחקי הכס" במקביל לארה"ב - דקה לדקה עם השידור ב-HBO, בגרסה מתורגמת (לעברית ורוסית). חאליסי, טיריון, ארייה, ג'ון סנואו ושאר הדמויות האהובות חוזרות לעונה רביעית. ההפקה חסרת התקדים לעונה החדשה ארכה לא פחות מ-136 ימי צילום בלוקיישנים מרהיבים ביופיים. אלפי השחקנים, אנשי הצוות והניצבים חלקו את זמנם בין צפון אירלנד, איסלנד וקרואטיה במהלך צילומי העונה החדשה. פתיחת העונה ה-4, תחזיר אותנו למקום בו נעצרה העונה הקודמת. ספוילר - אחרי שאיבדו את הוריהם ואחיהם הגדול, נותרו ילדי משפחת סטארק (וגו'ן סנואו) לבדם בעולם הקשוח וינסו להשיג את נקמתם. משפחת לאניסטר חוותה איחוד, כאשר ג'יימי לאניסטר הגיע בתום מסע ארוך ומפרך למעלה המלך, שם פגש את סרסיי הנרגשת. טייוין לאניסטר מנסה בכל כוחו לשמר את כוחה של המשפחה, דרך בריתות נישואים שהוא כופה על ילדיו סרסיי וטיריון. חאליסי, אהובת הצופים, תמשיך במסעה הארוך בדרך לכתר, כמו גם דמויות מוכרות נוספות. כל זאת בזמן שהמהלכים הלבנים יאיימו על כולם גם יחד.

 


שידור נוסף של הפרק ב22:00


19:00 ונציה 24/7 | Venice 24/7, ערוץ הטיולים

סדרה דוקומנטרית העוקבת אחרי שירותי החירום של העיר ונציה: אחר האופן שבו צוות העזרה הראשונה בעיר נקרא לחלץ חולים דרך התעלות, אחר צוות הכבאים העוסק בכיבוי שריפה בתנאים קשים ואחר שירותי הקבורה המשתמשים בטכניקות חדשניות על מנת להביא לקבורה את המתים בעיר; כמו כן, נחגוג בפסטיבל המסכות השנתי, נעקוב אחר היערכות הכוחות המיוחדים לקראת ביקורו של האפיפיור בעיר לראשונה מזה 26 שנים, נתכונן לתערוכת הביאנלה – אחד מאירועי האמנות החשובים בעולם ועוד. בריטניה, 2012, 6 פרקים.

 

e

 

21:30 קווין מקלאוד – בניה ירוקה 2 | Kevin's Man Made Home 2 , ערוץ החיים הטובים

לאחר שהקים במו ידיו בקתת יער ירוקה פונה המעצב הבריטי לאתגר שאפתני עוד יותר: בנייתה של בקתת חוף אקולוגית. לשם כך שב מקלאוד אל בקתת היער שבנה, והפעם עם רעיון מבריק ותובעני במיוחד. עקירתה של הבקתה מיערות סומרסט, נטיעתה מחדש על חוף ים פסטרולי והסבתה לבית קיט ובו מרפסת שמש מתקפלת, מעגן סירות ואולי גם מגלשת מים מעשה ידי אדם. תהליך הבנייה המורכב יעמת את מקלאוד עם איתני הטבע, יוביל אותו לגילוי מצבורים מפתיעים של חומרי בנייה טבעיים ויספק לו ניסיונות רבים למציאת מקורות אנרגיה חלופית. בריטניה, 2013, 4 פרקים.

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.