המסך המפוצל

מנת היום 24/3/14

לחנך את מוחמד חוסיין, שעמום ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 24-03-2014
0 תגובות

20:00 סורקי הזמן – ירושלים | Touching the Past - Jerusalem, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

סטיב בוראוס, אחד מהמהנדסים המובילים בעולם וצוות מומחי סריקה בלייזר מהמרכז לטכנולוגיה מרחבית מתקדמת באוניברסיטת קנזס, בודקים, סורקים ומנתחים כמה מן ההישגים הארכיטקטוניים הגדולים ביותר, ומגלים כמה טובים היו המהנדסים בעת העתיקה. בפרק זה תיסרק ירושלים מן הקירות של הר הבית ועד לגבעת ההרודיון.

 

 

21:05 שעמום | Boredom, ערוץ 8 (הוט)

מהו שעמום ומאיפה בכלל הוא בא? האם באמת אפשר "להשתעמם למוות"? האם כל האנשים משתעממים מאותם דברים? הסרט מציע נקודות למחשבה על האבולוציה של שעמום, חינוך, הדור הצעיר ומערכת היחסים של האדם עם טכנולוגיות חדשות. קנדה, 2012.

 

 

22:00 לחנך את מוחמד חוסיין | The Education of Mohammad Hussein , ערוץ Yes דוקו

מתקפת הטרור של 9.11 שינתה לבלי היכר את חייהם של אמריקנים בכל רחבי המדינה, ביניהם גם של האזרחים המוסלמים. הסרט הוא הצצה אישית ומרתקת אל חייהם של האזרחים המוסלמים, ובמיוחד של מוחמד חוסיין, ילד בן 10 מדטרויט, שלפתע מצא את עצמו שייך לקהילה השנואה ביותר בכל ארצות הברית, ועל הדינאמיקה שלו עם הסביבה ועם משפחתו. בימוי והפקה: היידי יואינג ורייצ'ל גריידי. ארה"ב, 2014.

 

 

22:50 אדי | Keen Eddie, ערוץ CBS דרמה

סדרת אקשן בכיכובו של מארק ואלי ("בגוף ההוכחה", "באטמן", "פרינג'"). אדי הוא בלש ניו יורקי שנשלח במסגרת חקירה לעבוד עם משטרת לונדון, בינתיים הוא גם שוכר דירה בלונדון עם שותפה סקסית (סיינה מילר) שמתעלמת ממנו לחלוטין. תוך כדי שהוא לומד את הרחובות של לונדון, הברים והמועדונים שלה הוא מגיע לתובנות לא רק על החקירה אלא גם על חייו.

 

 

22:30 יום בחיי – עונה חדשה, ערוץ Hot בידור ישראלי

 הסדרה תמשיך ללוות ולהציץ ל-24 שעות בחייהם של דמויות מובילות וצבעוניות בעולם הבידור. העונה עוקבת אחרי: אור גרוסמן, ג'קי מנחם, מאור אדרי והראפר איזי. מלבד אותן דמויות, בעונה החדשה "יום בחיי" תתמקד בתכניות הטלוויזיה המצליחות "מאסטר שף" ו"גאליס". עורכת: טליה ענבר. מפיק: טל צחייק.

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.