המסך המפוצל

מנת היום 25/12/13

חגיגות חג המולד,סלגטרה ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 25-12-2013
0 תגובות

17:35 סלגטרה, ערוץ הילדים

סלגטרה הוא עולם תת-קרקעי דמוי המערב הפרוע שבו מסתובבות כנופיות אקדוחנים הזורעות פחד בקרב אוכלוסיית התושבים. התחמושת שלהם מורכבת מיצורים זעירים שנורים מתוך אקדחים מיוחדים ובהגיעם למהירות גבוהה מפעילים כוחות קסם מיוחדים. האקדוחנים אוספים ומאמנים אותם ומשתמשים בהם בקרבות שבהם מוכרעים הסכסוכים השונים. לאחר שהשריף וויל שיין נורה, מגיע בנו, אלי שיין, לסלגטרה כדי להחליפו. שיין הצעיר חובר לפרונטו הגשש, טריקסי האמיצה וקורד טרול המערות וביחד הם ינסו להילחם בד"ר בלק הרשע ולסכל את משימותיו שמאיימות על קיומה של סלגטרה.

 


19:00 חגיגות חג המולד, ערוץ האוכל

ערב שידורים מיוחד המוקדש לחג המולד ולמאכליו המסורתיים: בין התכניות שתשודרנה: "ג'יימי מבשל לחג המולד", "גורדון רמזי בשידור חי", "כוכבים מבשלים בכפר", "המנה המושלמת", ו-"ממלכת השוקולד". בין המנות שהצופים יוכלו ללמוד להכין: טטרזיני הודו, סלט גרגיר הנחלים, ציקוריה ותפוזים, חביצת חג מולד מטוגנת, סלמון מעושן על לביבות סלק, כדורי גבינת עיזים, נקניקיות מזוגגות, טוסט אנשובי, פילה בקר ועוד.

 

 

20:00 קני נגד ספני: ספיישל חג המולד | Kenny Vs. Spenny: Christmas Special, ערוץ אגו

אחרי 87 פרקים ושש עונות של השפלות הדדיות מגיע פרק הסיום המיוחד של הסדרה המופרעת. זוג החברים, קני וספני, מתחרים זה בזה בניסיון ליצור את תכנית חג המולד הטובה ביותר, שתיגמר בביזיון האולטימטיבי של אחד מהם. התכנית והפורמט שלה נמכרו למספר יעדים בינלאומיים והיו מועמדים לפרס Rose D'or הנחשב, ולשבעה פרסי Gemini. לאחר 73 פרקים עלתה לאחרונה העונה השישית של הסדרה בקנדה ובמגוון מדינות סביב לעולם. ארה"ב, 2012.

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.