המסך המפוצל

מנת היום 11/11/13

נקמה 3, מחוץ לחוק 3 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 11-11-2013
2 תגובות

20:20 מחוץ לחוק 3, ערוץ Hot  קומדי סנטרל

רועי לוי ולוסי אהריש ממשיכים להוציא את כל מה שמעצבן אל מחוץ לחוק, יחד עם נבחרת הסטנדאפיסטים המוטרפת: יונתן ברק, שגיב פרידמן, שאולי בדישי, יוסי גבני, ארז שלם, אבי אטינגר, הדר לוי ודודו ארז. ב"מחוץ לחוק" - בית המשפט העליון לסטנדאפ, מתכנסים פעם ביום על מנת לקבוע מה ראוי להוציא מחוץ לחוק במדינה שלנו. בכל תכנית נדרש תובע סטנדאפיסט להוציא תחום או מוסד חשוב בחיינו אל מחוץ לחוק כשסטנדאפיסט שני, סנגור, מגן על התחום. מול עיניו הבוחנות של השופט רועי לוי, יעלו שני הסטנדאפיסטים מגוון טיעונים בעד ונגד, בעזרת מערכונים ומתיחות. על דוכן העדים יעלו העונה קומיקאים אורחים, כמו רבקה מיכאלי, גיל קופטש, סלוצקי ודומינגז, ויתארחו: ג'ודי ניר מוזס שלום, יוני בלוך, אורי גבריאל, USELESS ID ועוד. עורך: יגאל שפירא ("הישראלים", "קאמבק"), כותב ראשי: רן דברת ("קצרים", "צחוק מעבודה").

 


20:30 הצילו את המטבח שלי | Kitchen SOS , ערוץ החיים הטובים

הסדרה עוקבת אחר נדיה סוולהה, בשלנית משפחתית וזוכת ריאליטי הבישול מאסטר שף, שעה שתחבור למעצב המטבחים קר דרמונד. השניים יסיירו ברחבי בריטניה ויחוללו נסים במטבחים קטנים. תחילה יעקבו אחר המשפחות באמצעות מצלמות נסתרות ויראו איך המטבח הורס את השלווה הביתית: הם יגלו שקיות ניילון במקום פחי זבל, תנורים המשמשים מרחב לאחסון וצפיפות המזמנת עכברים למכביר. התקציב לשיפוץ המטבחים יגיע מהמשפחות עצמן, אבל קשריו של דרמונד וניסיונו בתחום יתרמו לחיסכון גדול. ההשראה לחללים המתחדשים תבוא מסגנונות שונים: החל מעיצוב בסגנון עידן החלל וכלה בפתרונות צבע וחומר נועזים במיוחד. עם תום המהפך הרדיקלי ימתינו נדיה וקר לתגובתן של המשפחות המופתעות. בריטניה, 2011, 20 פרקים.

 

 

20:55 יאסר ערפאת | The Price of Kings: Yasser Arafat, ערוץ 8 (הוט)

הצצה ייחודית לטבעו של מנהיג העם הפלסטיני, יאסר ערפאת, בסרט המגלה מה גרם לו לפנות מדרך של טרור ואלימות לדרך של שלום עם ישראל, וכיצד דווקא הוא הצליח, במקום בו כה רבים נכשלו לפניו ואחריו.  הסודות, ההקרבות והחרטות שמגיעות עם כוח המנהיגות מתגלים באמצעות שיחות בלעדיות עם אשתו – סוהא ערפאת, עם יועציו הקרובים ביותר ועם יריביו הפוליטיים. הסרט מתעמק בהיסטוריה של יאסר ערפאת, במאבקיו האישיים בניסיונותיו לכונן שלום עם ישראל, ובו זמנית לבנות אומה פלסטינית לבני עמו. בריטניה, 2012. סרט איכותי ומסקרן על חייו האישיים והלא מוכרים של ערפאת, אם כי רואים שעבר הרבה עריכה וטפלולים. ציון: ♥♥♥♥♥


 

21:00 ליאונרדו דיקפריו | Leonardo DiCaprio, ערוץ ביוגרפיה

ליאונרדו דיקפריו כבר ממזמן לא נראה כמו הילד הרזה והתמים מ"יומן הנעורים", אבל ממשיך להשתבח עם השנים ומפציץ בשוברי קופות כמו "גטסבי הגדול", "ג`אנגו ללא מעצורים", "התחלה" ועוד. יום הולדת 39 שמח מר דיקפריו.

 

 

 

21:30 נקמה 3 | Revenge 3, ערוץ Hot3

8.87 מיליון איש צפו בעונתה השנייה של הסדרה, שנוצרה על-ידי מייק קלי ("סווינגטאון"), סוניל נאייר ("אוז") והמפיקים שמאחורי "דמדומים", ויק גודפרי ומארטי בוון. בעקבות קהל המעריצים האדיר, תפסה "נקמה" את המשבצת הנחשקת שהתפנתה על-ידי "עקרות בית נואשות". במאי האחרון חודשה הסדרה, ופרק הבכורה נצפה על-ידי 10.6 מיליון איש. בפרק הפינאלה המטלטל של העונה הקודמת, דקלן (קונור פאולו, "אחת שיודעת") מצא את מותו הטראגי; קונרד (הנרי קזרני, "משימה בלתי אפשרית") נחשף כמי שעומד מאחורי התאגיד האימתני; נולאן (גבריאל מאן, "זהות כפולה") ואיידן (בארי סלואן, "נח") נעצרו על-ידי ה"FBI"; ובנה האובד של ויקטוריה חזר לאתר אותה. אך כל אלה לא משתווים לרגעי הסיום, כאשר אמילי התוודתה בפני ג'ק (ניק ושלר, "רוזוול") כי היא אמנדה קלארק האמיתית, חשיפה שעלולה לשנות את משימת הנקמה של אמילי ואת עלילת הסדרה כולה. ספוילר - בעונה החדשה, אמילי נאלצת להתמודד עם ההשלכות של מעשיה, והמהומה שיצרה סביבה, בעוד שהיא ממשיכה להיאבק באויביו של אביה המנוח. המגזין "טיים" הכתיר את אמילי (ואן קאמפ) וויקטוריה (סטו) לשתיים מהדמויות הנשיות הטובות על המסך; ואפילו פורסם כי חלה עלייה במספר התינוקות הנקראים דניאל ואמילי בזכות הסדרה.


 

22:00 אמריקאים במיטה | Americans in Bed, ערוץ Yes דוקו

 עשרה זוגות אמריקאים משתפים את הצופים בחיי הזוגיות שלהם, במקום המוכר והאהוב עליהם ביותר – המיטה הפרטית. מזוג צעירים ניו יורקים שנפרדו כבר 26 פעם ועד בני זוג בשנות ה-90, שנשואים 71 שנה - כולם מדברים בצורה גלויה, מצחיקה, נוגעת ללב ובעיקר מפתיעה על סקס, בגידה ואהבה. במאית: פיליפה רובינסון. 75 דקות, ארה"ב, 2013.

 

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.