המסך המפוצל

מנת היום 5/11/13

חסרי בושה 3, מה שריצ'רד עשה ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 05-11-2013
3 תגובות

21:05 ז'ראר דפרדייה בעקבות אלכסנדר דיומא | Caucasian Odyssey With Gerard Depardieu And Alexandre Dumas, ערוץ 8

בשנת 1858 יצא הסופר אלכסנדר דיומא לטיול בחבל הקווקזי, שתוצאתו הייתה כתיבת הספר "המסע לקווקז". השחקן ז'ראר דפרדייה ("גרין קארד", "החיים בוורוד") יוצא בעקבותיו של דיומא ומבקר באותן ערים בהן ביקר הסופר במסעו. שותפו של אלכסנדר דיומא במסעו לקווקז, היה הצייר ז'אן פייר מונייה, שצייר כל דבר מעורר השראה שנקרה בדרכם: הפגישות, הנופים יוצאי הדופן וההרפתקאות. גם אל ז'ראר דפרדייה מתלווה צייר – מתיו ספין, על תקן מונייה העדכני שלו. לכל אורך הדרך, דפרדייה מספר על דיומא, והחזון של עולמו. יחד עם ספין הוא פוגש  גברים ונשים תושבי המקום, כפי שעשה דיומא 150 שנה לפניו. המסע של דפרדייה בעקבות דיומא מאפשר לנו לגלות בשניהם צדדים שלא נחשפנו אליהם בעבר, על רקע הנופים הצבעוניים ועוצרי הנשימה של חבל הקווקז. ARTE, 2013. סרט מסע מאוד איטי, אך עם נופים מרתקים.


 

22:00 מה שריצ'ארד עשה | What Richard Did, ערוץ Yes3

בכורה ארצית בלעדית לדרמה זוכת חמישה פרסי האקדמיה האירית, כולל הסרט הטוב ביותר, לשנת 2013. ריצ'ארד הוא בחור בן טובים בן 18- שחקן רוגבי מצטיין, חבר טוב, תלמיד שקדן. באחת מהמסיבות הוא מתאהב בבחורה שלא ברור אם היא פנויה או לא - יש לה חבר טוב שהגבול הדק בין חברות לרומנטיקה ביניהם מטושטש. ריצ'ארד והנערה מתחילים לצאת, להתקרב ולהיקשר. באחת מהמסיבות הם פוגשים את חברה הטוב. תקרית שולית בינו לבין ריצ'ארד מקבלת תפנית מפתיעה. שחקנים: ג'ק ריינור, רויסין מרפי, לארס מיקלסן. במאי: לני אברסמון. אירלנד, 2012. הסרט שואל הרבה שאלות בנושא מוסר, אך לא עונה עליהן. משחק נהדר של צוות השחקנים. ציון: ♥♥♥♥♥

 

 

22:15 חסרי בושה 3 | 3 Shameless, ערוץ Hot3

בפתיחת העונה החדשה, ספוילר - עברו חמישה חודשים מאירועי סיום קודמתה, וכל אחד מבני משפחת גלאגר מחפש אחר הגרסה הייחודית שלו ל"חלום האמריקני". כשהאביב מגיע, וג'ימי (צ'טווין) עובר לגור בבית משפחת גלאגר והופך למעין עקר-בית מיושב, פיונה (רוסום) מבינה שמערכת-יחסים רצינית לא מספקת אותה כפי שהאמינה. בינתיים, פראנק (מייסי), שכזכור נזרק מבית המשפחה, מתעורר אחרי כמה חודשים של חוסר הכרה במקסיקו, מבלי לדעת כיצד הגיע לשם. בראדלי וויטפורד ("הבית הלבן") יגיע לתפקיד אורח כאברהם, אקטיביסט פוליטי, והומוסקסואל כוחני ומתוחכם. לצדו של מייסי (שזכה השנה לכוכב בשדרות הוליווד), מככבים בסדרה אמי רוסום, ג'סטין צ'טווין, ג'ואן קיוזאק, קמרון מונגן ("קליק"), אית'ן קוטקוסקי, שאנולה המפטון, סטיב האווי ("מלחמת הכלות"), אמה קני, ג'רמי אלן ווייט ("12") ולורה סלייד וויגינס. כל עוד הסדרה נשארת נאמנה למקור הבריטי, אפשר רק לשבח.