המסך המפוצל

מנת היום 30/9/13

האנטומיה של גריי 10, הומלנד 3, ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 29-09-2013
0 תגובות

15:00 בייביסיטר בהפרעה | Extreme Babysitting, ערוץ הילדים

תכנית מתיחות חדשה במסגרתה ימתחו את הדמות שכל ילד מכיר היטב– השמרטף. בכל תכנית, יימתחו שלושה בני נוער - החושבים כי הם מגיעים לעשות בייביסיטר, אך למעשה בני המשפחה, הילדים וההורים, הם שחקנים מקצועיים והבית מרושת במצלמות נסתרות. בואו לראות כיצד הם יתמודדו עם המתיחה שתציב אותם בפני מבחן הבייביסיטר האולטימטיבי.

 

 

15:00 קסם רחוב - הקוסם חזי דין, ערוץ הילדים

חזי דין קוסם אקסטרים ואמן האשליות המוביל בישראל  חוזר עם עונה שנייה לסדרה 'קסם רחוב'. התוכנית בנויה על עקרון ה-Street Magic שנחשב בעולם ללהיט היסטרי, כלומר קסמים שמוצגים ברחוב אחד על אחד, ללא אביזרי קוסמים מיוחדים ועם אנשים שנקלעו לסיטואציה באופן מקרי - ילדים במקרה הזה. המטרה היא כמובן להפתיע את הילדים מבלי שהם מוכנים לכך, להשאיר אותם פעורי פה ולהמשיך הלאה לקורבן הבא. הקסמים כמובן מותאמים לעולם הילדים ולסיטואציות שהם חווים ביום יום, לדוגמה: חזי מפתיע חבורת בנות בכניסה לקולנוע ומייצר עבורן דליי פופקורן משום מקום, מפתיע חבורת בנים באמצע משחק כדורסל, אז מתברר שהקלף שאחד מהם בחר ונעלם נמצא בתוך כדור הכדורסל שאיתו הם משחקים, ועוד המון סיטואציות מפתיעות.

 

צילום- ניר סטולו


21:10 מחירו האמיתי של הזהב | The Real Price Of Gold, ערוץ 8 (הוט)

זהב הוא מוצר מבוקש בכל התרבויות וקבוצות הגיל. מראפרים קשוחים לאוהבים צעירים ואפילו פנסיונרים. אבל האם אנחנו יודעים מאיפה כל הזהב הזה מגיע? הסרט יוצא לחשוף כמה ממותגי התכשיטים הפופולאריים ביותר ומעמת אותם עם העובדה שהם מציגים בפני לקוחותיהם מידע מטעה לגבי המקורות מהם מגיע הזהב שהם מוכרים. יוצרי הסרט יוצאים  למכרות הזהב בסנגל,  שם הם פוגשים בילד שמסכן את חייו מדי יום בעבודה לא חוקית. הסרט מנסה לבדוק האם נכונה הטענה כי מכרה זהב גדול ותעשייתי בהונדורס גרם לבעיות בריאותיות בקרב התושבים שגרים בקרבת המכרה ומציג את השאלה כיצד אפשר לעשות את זה טוב יותר? האם מחזור זהב ישן הוא התשובה? האם צריך להגביר את הפיקוח על המכרות וההפצה? הפקה של ה-BBC.

 

21:15 האנטומיה של גריי 10 | Grey's Anatomy 10, ערוץ Yes דרמה

עונה חדשה לסדרת הדרמה הנצפית ביותר בארה"ב, המשודרת בצמוד לשידור בארה"ב. לא רבות ידוע על העונה החדשה, מלבד מספר פרטים שיוצרת הסדרה, שונדה ריימז, הסכימה לנדב: "גיבורי הסדרה עברו מלקבל ולאהוב את היותם רופאים אחראים לבעלי בית החולים, ואנו עדים למאבק הפנימי הזה. הם עכשיו בדירקטוריון בית החולים, ומבינים שבעלות בית החולים עומדת מעל לכל דבר אחר... מרדית' ודרק יתרגלו לראשונה להיותם הורים לשני ילדים. מרדית' תמודד עם כמות עצומה של עבודה ואירועים בחייה האישיים שיצריכו איזון. זה משהו שהיא ודרק יצטרכו להבין איך לפתור, ולהבין מה המשמעות של זה עבור שניהם. זה לא הולך להיות פשוט... קאלי ואריזונה יוצאות למסע נפשי. בין אם המסע יגרום לכך שיחזרו להיות יחד או לא, דבר לא ישנה את העובדה שהדבר שתמיד יחבר אותן הוא העובדה שיש להן ילד. הן מחוברות גם בהיסטוריה משותפת, בבית החולים ובבעלות על בית החולים. אז, זה לא יהיה קל... כריסטינה ואוון יפתרו את משבר סוף העונה בדרך שהיא מאד כריסטינה ואוון... לאלכס יש מטען כבד ממערכות קודמות, ורציתי שהוא וג'ו יכייפו... לגבי ביילי - צפויים לה אתגרים אחרים העונה". בהתאם לשידור בארה"ב, העונה תשודר בשני חלקים – 12 פרקים ראשונים ברצף שישודרו החל מספטמבר ועד לדצמבר (חופשת חג המולד בארה"ב) ועוד 12 פרקים שיחזרו לעונת האביב בארה"ב (ככל הנראה מפברואר).

 

 

22:50 הומלנד 3 | 3 Homeland , ערוץ Yes Oh

המותחן הפסיכולוגי מבית היוצר של Showtime, האוורד גורדון, אלכס גנזה ומייקל קווסטה ("דקסטר", "עמוק באדמה"), חוזר בעונה שלישית, המתחילה מיד לאחר התקפת הטרור במטה ה-CIA, שבה נהרגו מאות מאנשי הארגון ומפקדיו יחד עם אזרחים ששהו במקום ושבעטיה נאלץ ניקולס ברודי לנוס על נפשו ולעזוב את הארץ, בעזרתה של קארי המאמינה בחפותו. בעונה הזו, קארי וסול (מנדי פטנקין) מנסים לשקם את עצמם ולשוב ולבנות את חייהם האישיים והמקצועיים, במרכזה של סערה תקשורתית, שימוע שמטרתו להאשים את קארי בבריחתו של ברודי ותוך חיפושים אחריו. אלכס גנזה אומר בראיון ל"לוס אנג'לס טיימס" שדמותו של ניקולס ברודי תופיע העונה פחות מאשר בעונות הקודמות, מאחר שהוא הופך לאחד האנשים הכי מבוקשים בעולם, ככל הנראה מסתתר ואינו יכול לעשות הרבה. עוד הוא מוסיף, שהבחירה להשאיר את ברודי בחיים נבעה מכך שהכותבים חשים שעדיין יש מה לספר על מערכת היחסים של קארי וברודי.

משודרת גם ב-05:00 בבוקר במסגרת "משכימי קום" – עם השידור בארצות הברית


 

 

 

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.