המסך המפוצל

הממיר 1/3/13

חסרי בושה, ממשלה, יומני הערפד, הורים במשרה מלאה, ארץ נהדרת והאנטומיה של גריי

מאת: המערכת

פורסם: 01-03-2013
5 תגובות

 9.5 חסרי בושה, עונה 3 פרק 6

אם בסוף הפרק הקודם הסדרה קפצה מקרש גבוה, אז בפרק הזה היא מבצעת תרגילי אקרובטיקה באוויר. קצת מוזר לכתוב את זה בהקשר של הגאלאגרים, אבל הסדרה באמת במיטבה כשהיא מוציאה אותם מאזור הנוחות שלהם, ומייצרת שיאים של דרמה וקומדיה. כששיימלס עוברת מהרגע המזוויע בו אבא של מיקי מנסה להוציא ממנו את ההומו לעיני איאן, לסיטואציה המשעשעת עד דמעות בחדר המיטות של קווין, ורוניקה, ואמם - זו טלוויזיה שהיא בודקת גבולות, מרגשת ומהנה.

 

Credit: Showtime 

 

ההפרדה של הגאלאגרים לבתים שונים נותנת לכל אחד מהם את ההזדמנות לזרוח עלילתית. אם זה קרל, שמאתגר ומאותגר על ידי עולם שאינו מבין - מי בכלל חשב לפני שתי עונות שהוא יקבל במה כזו - או ליפ ששורד כמו מקק, ופיונה שמנסה בכל כוחה להחזיר את המשפחה שלה ועוברת התמוטטות עצבים. קשה קצת להחזיק בטענת הרומנטיזציה של העוני כלפי הסדרה, כשפיונה מתייחסת במפורש למערכת הרווחה כמערכת שאינה עובדת. הסדרה גם מדגימה זאת בעלילה של דבי, שנראה כי נחתה לתוך בית היתומים מ"אנני". יתר על כן, כוחו של הפרק הוא בהבנה שהגאלאגרים כבר היו בסיטואציה הזו, והם למעשה הסתגלו למצב שבו חייהם יכולים להתפרק בכל רגע. הפרק הזה היה מרחק פרסומת בוטה ומניפולטיבית אחת לשוקולד מלהיות מושלם. (שין-גימל).

 

 

9. ממשלה, עונה 1, פרק 6

מפרק לפרק אני אוהבת את הדמויות בסדרה הזו יותר, את בירגיטה שמנסה לשלב בין חיי משפחה נורמליים ובין ראשות הממשלה, את קתרינה שמנסה לשלב בין רצונה להיות הכתבת הכי מקצועית שאפשר ובין היותה אנושית, ואת קספר שלא ברור מה באמת מניע אותו חוץ מהדבר היחיד שהופך אותו לסוג של גיבור טראגי, העובדה שהוא אובססיבי לחלוטין לגבי קתרינה, והעובדה שהאופי שלו הוא הכי בעוכריו בדרך לקשר יותר משמעותי אתה.

 

גם מהעלילה מאוד נהניתי השבוע, העיסוק בשאלה ולדימיר ביינוב לוחם חופש או טרוריסט, לא היה יכול שלא להביא להרהורים על מצבים דומים בארץ עוד לפני ששמו של יצחק שמיר הועלה במפורש בפרק. ולמרות שהיו בו הרבה רגעים מעוררי מחשבה, או נוגעים ללב, אני מודה שהרגע שהתעלה מעל כולם בעיניי היה זה שבו בירגיטה מדברת בטלפון בענייני ממשלה מאוד חשובים ודחופים ולא נותנת לילדים שלה שכביכול נמצאים תחת עינה הפקוחה באותו הזמן להשחיל אפילו מילה, עד שהבת מתעקשת לומר לה, שהבן עשה במכנסיים, ופתאום סדר העדיפויות שקובע מה הכי חשוב באותו הרגע מתחלף לחלוטין, ובירגיטה מיד מסיימת את השיחה באומרה שצץ משהו דחוף ופונה לטפל בבנה.

 

כיף לגלות שכבר עכשיו אני שותפה לרצון שהביע אביה של בירגיטה בפרק, שהנישואים שלה יחזיקו מעמד (למרות שאני מודה שעם כל חיבתי לבעלה על מערכת התמיכה שהוא מספק לה, כדמות בפני עצמה הוא עדיין לא מספיק מעניין), ושהיא תצליח באמת לעשות עבודה טובה בלי שהדבר יפגע במשפחתה (אורלי)

 

 

8.5 יומני הערפד, עונה 4, פרק 6

הפרק הקודם התאפיין בצדקנות רבה מדי שהרגיזה אותי מאד. הפרק הזה, לעומת זאת, כבר היה הרבה יותר מוצלח. אני אוהבת מאד פלאשבקים (הפעם הם התמקדו בניו אורלינס, בשנת 1942), אבל מעבר לזה, אהבתי את עניין ה- Sire Bond. ביקום של "באפי", למשל, אין משמעות אמיתית (מבחינת ההשפעה על ההתנהגות) לזהות ה-sire של ערפד מסוים. ב"יומני הקרפד", מסתבר,  ישנם מקרים בהם דווקא יש לכך משמעות (או לפחות כך חשבנו): התיאוריה שהוצגה בפרק היא שיש מקרים (נדירים) בהם הערפד/ה "הצעיר/ה" נתון/ה לכבלי שליטתו/ה של הערפד/ה שיצר/ה אותו/ה.  לפי נוסחה זו אליינה אמורה להיכנס למיטה עם דיימון רק בשל המניפולציה החיצונית (והזולה) הזו. הבוז לכם כותבי הסדרה!

 

אבל לא! מתברר שגם בעולם של "יומני הערפד" זהות הערפד/ה ה"יוצר/ת" אינה משנה. התובנה הזו סייעה לפרק לגאול את עצמו, כיוון שהתברר שאליינה אינה "משועבדת" לדיימון באופן שונה מזה  שנער/ה מאוהב/ת משועבד/ת לאדם אחר, ולמעשה, התברר שכיוון שכבר היו לה רגשות אמיתיים אל דיימון בתור אנושית, הרגשות הללו התעצמו ויצאו קצת משליטה, כפי שקורה אצל ערפדים. הידד!

 

בחזית אחרת של הפרק מתחילים להתברר כל מיני פרטי עלילה לגבי בוני ו"פרופסור צמרמורת", 12 נפשות להקרבה, כישוף שנקרא "הבעה". המממ.. זה בטח לא ייגמר טוב... (Kitty).

 

 

8. הורים במשרה מלאה, עונה 4, פרק 4 (השלמה משבוע שעבר)

אז מה היה לנו? ג׳ואל מחזק את הקשר עם ויקטור, שרה מתחילה להתקרב להאנק, אדם וכריסטינה נאלצים להתחיל להתאים את חייהם למצב החדש של כריסטינה, זיק מתחיל לעבוד עם חייל שחזר מעירק וקרוסבי וג'סמין מסבירים לג'אבר על העבר הקשה של הקהילה האפרו-אמריקנית.

הסיפור שהצטיין במיוחד במהלך הפרק היה החשיפה של ג׳אבר להיסטוריה של הקהילה האפרו אמריקאית בארה״ב.

 

למרות שהנושא מאוד ישן ומדובר, אני לא זוכר שראיתי דיון כזה מעמיק ומרגש עם ילד קטן שנחשף אליו לראשונה בצורה כל כך מוצלחת. הכתיבה הייתה מצוינת, ולמרות שהדיאלוג עם ג׳אבר היה קצר יחסית, כל שורה בדיאלוג הזה בינו לבין ג׳סמין הייתה מתוכננת בקפידה ומלאת משמעות. הסצנה שבאה אחריה, בה קרוסבי וג'סמין מנהלים שיחה על עברה של ג'סמין וחשיפתה לתחושות גזעניות הייתה גם היא מאוד מרגשת וחשובה.זוהי טלוויזיה איכותית במיטבה, כתיבה קולחת ומשחק משכנע, שגורמים לך לחשוב על נושא ישן ומוכר בצורה חדשה, מרעננת ומרגשת.

 

Credit: NBC 

 

עוד עלילה שהצליחה לרגש מאוד במהלך הפרק - החיים החדשים של אדם וכריסטינה.אחרי אבחון המחלה, כריסטינה צריכה להתחיל להתאים את חייה למצב החדש.בסצנה מיוחדת מאוד בה היא מחזיקה את בתה הקטנה ומדברת עם אדם, כריסטינה מבינה את חומרת מצבה באופן מלא, היא מבינה שהיא חייבת לשנות את דרך ההתנהלות שלה, וזה קורע אותה מבפנים.מאז ומתמיד כריסטינה התרכזה במשפחתה ושמה את עצמה בצד, במהלך העונה הזו כריסטינה צריכה ללמוד איך לשים את עצמה בראש סדר העדיפות המשפחתית. זוהי דרך חדשה ומאוד מרתקת ואני מאוד סקרן לראות איך העלילה הזו תתפתח.

 

ויקטור וג'ואל התחילו להתקרב במהלך הפרק. מצד אחד היה מאוד נחמד לראות את זה, אבל מצד שני היה חסר לי את הצד של ג׳וליה בכל הסיפור. אני מקווה שבפרקים הבאים נזכה לראות אותה קצת יותר. (שי כהן)


 

8. ארץ נהדרת עונה 10, תכנית 9

רגע לפני שנגמר החג, ספיישל פורים קולני בארץ נהדרת. רגע קודם עוד היה מערכון פתיחה מצוין, בו ביקש אבנר סחי לוודא שכולם יסבלו בשם השוויון בנטל וכיוון היטב למתעקשים על גיוס החרדים כפתרון האולטימטיבי לכל צרותינו. וכדי שנזכור מה הם צרותינו, קיבלנו מסיבת פורים ענקית בהנחיית קיציס בטוקסידו, ביבי בתחפושת הזומבי וכל הפוליטיקאים המתחייבים, כולל ליהיא גרינר. למעט לבני בתור דרדסית שמבאסת את המסיבה זה היה בעיקר רועש מאוד, תודות לניצוחו של סקאזי (יובל סמו) שגרם גם לבדיחות טובות להיבלע בצעקות. בכלל, כל החלק הראשון, כולל חיקוי מפתיע לג'יבריל רג'וב (פעם ראשונה מזה זמן רב שנראה פלסטיני בתוכנית, נקודה מעניינת בדיונים הפוליטיים המציאותיים), התעקש להזכיר שמחוץ לקשקשת הקואליציה יש פצצה שפתילה הולך ומתקצר. חבל שהמסר התקשה להבקיע מבעד לענן הרפרורים לאוסקר.

 

הופעת האורח הכפולה של גלי עטרי וריקי גל במערכון האוחצ'ות הייתה מוצלחת מאוד. שתיהן באו כביכול כדי להופיע במסיבה של לירד ולארד ונגררו למריבה עוקצנית ומשעשעת במיוחד בנוסח מריבות עפרה-ירדנה תוך שהן מפגינות הומור עצמי וכישרון משחק לא מבוטל. אורחת אחרת בתוכנית הייתה דמותה של הדס שטייף, שנלקחה שוב היישר מתוכנית הרדיו של טייכר וזרחוביץ' והרימה לכמה סצנות קטנות של בדיקות השכרות בכביש: שופטי דה וויס ("אתם מהתוכנית של הקיימות?") עם כמה ירידות נצרכות על אביב גפן, פרס עם מסי במושב האחורי ("חכה, תכף מפרקים גם את היורו דיסני ומביאים לי לפה") ולבנת פורן מטפלת ברוכב האופנוע שנדרס ע"י רכב המפכ"ל. לסיכום אירועי החג סמו נהנה מהמעריצים והמתחפשים ברחוב בתל אביב ורק ליהיא האשטאג חסרה כדי להשלים את המסיבה.

 

בסוף התוכנית חזינו בשובו של המערכון המוזיקלי (בהנחה שפרידמן עם גיטרה וממים מהפייסבוק לא נחשב אצלכם מוזיקה) עם התשובה הישראלית לוואן-דיירקשן- להקת הנוער "לא בכיוון". אחרי אינפלציה של דמויות תיכוניסטים בעונות הקודמות, בעונה הזו עוד לא היו מערכונים שפנו לצופים הצעירים יותר והבחירה בפרודיה הזאת הבטיחה שגם צופים בוגרים יותר ייהנו, ולו רק כי השחקנים עצמם נראו נהנים לשיר. שירים בתוכניות כאלו הם כמעט תמיד הצלחה הומוריסטית וסאטירית והיו רגע חזק גם של ארץ נהדרת (להקת אפליקציה, זז כמו נחמה והווקה פיפל אם להזכיר את העונות האחרונות) ואני מקווה שזו לא תהיה הופעה חד פעמית.

 

ובפינת המרמור- מילא הדאחקות עם יונית לוי, להתחנף ליעקב אילון לרגל התוכנית החדשה כדי שהוא יגיד שיש לנו ארץ נהדרת זה קצת יותר מדי. (מירב)

 


7.5 חסרי בושה, עונה 3, פרק 5 (השלמה מהשבוע שעבר)

המתיחה של קווי העלילה מתחילת העונה הסתיימה בפיצוץ בו-זמני של כולם ביחד, והביאה אתה שתי סצנות מבריקות, ופרק בסדר כזה. המחזה שרשויות הרווחה נחשפות אליו משעשע מעצם צירוף המקרים של כל ההתרחשויות השליליות בבית גאלאגר, למרות שהדרך אליהם לא הייתה כל כך מעניינת.

מלבד הסצנה ההיא, אהבתי מאוד את הדילמה של ליפ, שחרד מכך שנכנס לקשר מחייב מדי עם מנדי. הטחת האשמה בתא הקולי של קארן מעניינת כי היא נותנת הסבר פסיכולוגי-משהו לחרדה של ליפ, גם אם לא ברור עד כמה זהו באמת המניע מאחוריה. אבל הממתק האמיתי מהעלילה הזו היה הסיום עם הזיקוקים והרכבת, שהיה אחד הרגעים הרומנטיים בסדרה.

 

Credit: Showtime 

 

בשונה מהפרקים הקודמים, הפרק לא התייחס לפיל הלבן בחדר של ג'ימי ממש עד הסוף, אפילו שהצופים יודעים שהוא שם. במקביל, ג'ימי נכנס לאובססיה לנושא דמות האב השקרית שלו, במה שנראה כמו סוג של תירוץ שנועד לייצר סכסוך עם פיונה כדי להימנע מלגלות לה את האמת על אסטפניה. אפשר גם לקרוא לתוך האובססיה הזו הכרה בכך שנידון להיות שקרן כמו אביו, או לחילופין איזשהו יסוד של כנות בהאשמת פיונה בכך שאינה מבינה ללבו, מתוך איזושהי ציפייה מופרכת שהיא תבין מה עובר עליו מבלי שיספר לה.

 

החינוך המיני הקלוקל שקארל מקבל בנושא הומוסקסואליות ממשיך מגמה חינוכית מסוימת של הסדרה העונה, ועל אף שראוי הניסיון של הסדרה להעביר מסרים, בפרק הנוכחי זה פשוט לא לווה במספיק פאן. הסרטן הדמיוני של קארל נופנף בקלילות על ידי פרנק, ואולי זו הייתה הפואנטה של העלילה הזו - באיזו קלות הוא גוזר את דינו של קארל לחיים או למוות. (שין-גימל)

 

 

7. האנטומיה של גריי, עונה 9, פרק 14 (השלמה משבוע שעבר)

אחרי כמה פרקים מוצלחים במיוחד, קיבלנו פרק שהיה יכול להתעלות על כולם, אבל בסופו של דבר הפך לצפוי, משעמם ומזלזל.

 

במרכז הפרק עמדה העלילה המרכזית של הפרקים האחרונים - מכירת בית החולים לחברה חיצונית. עלילה מעניינת ומסקרנת שיכולה ללכת להמון כיוונים.

העלילה התפצלה לשני כיוונים במהלך הפרק: איך מכירת בית החולים תשפיע על החולים ואיך היא תשפיע על הרופאים.

 

בגזרת החולים - אפריל, מרדית', קארב וכריסטינה (ועוד כמה חברים נאמנים) ניסו להחביא מטופל בבית החולים כדי להציל את חייו ממוות ודאי.בגזרת הרופאים - קאלי וריצ'רד הלכו לבית חולים שכבר נמכר וראו איך המעבר השפיע על הרופאים העובדים בו.

 

הכיוונים היו מאוד מעניינים, אבל ככל שהפרק התקדם הרגשתי שהמסר הולך לאיבוד. לא הבנתי אם הכותבים רוצים להעביר ביקורת כלשהי כלפי הכיוון אליו הולכים בתי החולים בעולם המערבי, או פשוט להציג עלילה קלילה שתוביל לניהול בית החולים ע"י ניצולי התרסקות המטוס.אם הם רצו להעביר ביקורת זה נפלא, ואם זו סתם עלילה בינונית שאמורה להוביל לעלילה מרכזית אחרת זה גם בסדר, אבל ההיסוס הזה מצד הכותבים היה מבלבל ומעצבן.

 

מצד אחד אני רוצה להתייחס לביקורת החברתית בצורה מאוד רצינית ולהבין את המסר שלהם, אבל מצד שני אחרי סצנה מאוד ביקורתית בנושא הם מכניסים סצנה שצוחקת עליו ומשאירה אותי מבולבל וחושב לעצמי "מה לעזאזל הם רוצים להגיד לי?". אני מקווה שבפרק הבא הם יתאפסו על עצמם ויגיעו לפואנטה.

 

חוץ מהעלילה המרכזית היו עוד כמה עניינים שכדאי להתייחס אליהם:

 

- ביילי הפכה לדמות מגוחכת שמצטטת שורות מ"משחקי הרעב" ודואגת לטיפולי שיניים. אני לא מבין איך הדמות הכי חריפה בסדרה הפכה לדמות הכי מגוחכת ומטופשת בפרק זמן של עונה אחת. חשבתי שאחרי פרקי החתונה היא הולכת לחזור לעצמה אבל כנראה שהכותבים החליטו סופית להתעלם ממנה ולתת לה למות לבד. אני חושב שהשחקנית צריכה לקבל כמה עצות מקתרין הייגל.

 

- למרות שאני לא אוהב את ההתפתחות הרומנטית בין ג'ו לקארב, הדמות של ג'ו הופכת לדמות יותר ויותר נסבלת ומעניינת מפרק לפרק.

 

- עלילת המתבגרים הטרנסג'נדרים התחילה טוב והפכה לסיפור נדוש וזול. חבל שנושא כל כך חשוב זוכה לטיפול כל כך מזלזל ומהיר, אבל אני מניח שזה עדיף מכלום... (שי כהן)

 

 

בשולי הממיר

גארי קול (Midnight caller, הבית הלבן) התארח בפרק השבוע של Suits בתפקיד המנטור הקודם של הארווי.

 

 

מה יהיה לנו השבוע?

1-8 במרץ

               

ביום שבת: ציפורניים שלופות 2 (yes דרמה), שוות בקליבלנד 3 מסתיימת (yes קומדיה)

ביום ראשון: החץ, היפה והחיה (yes אקשן), אחוזת דאונטון 2 (|rlm|yes Oh), Suits מסתיימת (yes דרמה)

ביום רביעי: מוארת 2 מסתיימת (yes Oh), צווארון לבן 4 מסתיימת (yes אקשן)

ביום חמישי: אחים לפשע (yes Oh)

 

יומיות:

חדש: שיפוץ רומנטי, החל מיום חמישי (HOT קומדי סנטרל)

משחקי הכס ואהבה גדולה מהתחלה, החל מיום שלישי (yes Oh)

דקסטר מהתחלה, החל מיום שלישי (yes אקשן)

 

 

היפה והחיה (Beauty & The Beast)

טייק חדש על סיפור "היפה והחיה". היפה היא בלשית במחלק הרצח, החיה הוא רופא ששירת באפגניסטן ב- 2002, שחי במסתור מאז. עם קריסטין קרוק ("סמולוויל"), ג'יי רייאן ("טרה נובה").

 

 

 

החץ (Arrow)

עיבוד מודרני לקומיקס "החץ הירוק". אוליבר קווין הוא יורש לאימפריית המיליארדים "תעשיות קווין", אשר חוזר לציוויליזציה 5 שנים אחרי שספינה שעליו היו הוא ואביו נטרפה בים. הוא מתחזק זהות בדויה אחרת -  "החץ", לוחם צדק מסתורי שלקח את החוק לידייו ונלחם בעוולות, תוך כדי שהוא מנסה להבין מי רצה במותו ובמותו של אביו, ומנסה לתקן את העוולות שגרמה משפחתו ושאר עשירי העיר.

 

 

 

אחים לפשע (The Take)

מיני סדרה בריטית בת 5 פרקים. פרדי ג'קסון הוא צעיר שזה עתה יוצא מהכלא. הוא ריצה את עונשו, יצר את הקשרים הנכונים בכלא ועכשיו הוא מוכן להתחיל להשתמש בהם.

 

 

שיפוץ רומנטי (Bent)

קומדיה רומנטית שעוקבת אחר היחסים שמתפתחים בין עורכת-דין קרירה והקבלן הקליל שלה. עם אמנדה פיט, ג'פרי טמבור ("משפחה בהפרעה").

 

  

 

 

מסביב למסך המפוצל

הדרך הדמיונית של תכניות הריאליטי – בעיתון "הארץ" מנסים להבין למה דווקא בתוכניות ריאליטי שמנסות לקצר את המסלול להצלחה ולהצמיח כוכבים בן רגע, מרבים להשתמש במלה “דרך”. (רמונה)

 

אחרי 25 שנה והרבה בעיות זכויות יוצרים שנבעו מזכויות על מוסיקה, הסדרה המהוללת "נשים במלחמה" (China Beach) יוצאת סוף סוף בגרסת DVD.  האוסף יכלול 21 דיסקים ויכלול גם 10 שעות של חומרים נוספים כולל "קומנטריז", ראיונות עם השחקנים, פספוסים ועוד. (אסף רזון).

 

רשת HBO יוצאת בקמפיין אגרסיבי – ודי מגניב יש להודות – לקידום העונה השלישית המתקרבת בצעדי ענק של "משחקי הכס".

 

 למרות ההצלחה המדהימה בטבלאות הרייטינג, מאחורי הקלעים של "המתים המהלכים" לא שקט. שני שואואראנרים (פרנק דרבונט וגלן מאזארה) עזבו את הסדרה וברשת חיפשו שואוראנר חדש. עכשיו הם מצאו אותו – סקוט גימפל, חבר בצוות הכותבים של הסדרה, קיבל קידום לתפקיד השואוראנר.

 

קיפר סאתרלנד קיבל הצעה לככב בפיילוט לסדרה חדשה של רשת NBC "The Black List". האם זה אומר שעתידה של הסדרה בה הוא מככב בימים אלה, "Touch", המשודרת ברשת פוקס נמצא בסכנה אמיתית? עדיין לא ברור.

  

הסדרה החדשה "Cult" (בה מככבת גם אלונה טל שלנו) רק עלתה לאחרונה לשידור ברשת CW וכבר הוגלתה ע"י הרשת ליום שישי בערב, הידוע כ"בית הקברות לסדרות". זה לא סימן מבשר טובות על עתידה, מן הסתם. או שמא אנשי הרשת חושבים שהיא תוכל להפוך במשבצת הזו ללהיט קאלט?

 

ועוד מרשת CW – העונה הנוכחית של "90210" תהיה גם האחרונה שלה. הרשת הודיעה כי לא תחדש את הסדרה לעונה נוספת אחרי סיום העונה בחודש מאי הקרוב. ברנדה המומה. 

 

חדשות משמחות: ג'ון סי.מקגינלי, הלא הוא ד"ר קוקס האחד והיחיד מ"סקראבס" מתאחד שוב עם יוצר "סקראבס" ביל לורנס! מקגינלי לוהק לסדרה קומית חדשה שיצר לורנס, "Ground Floor" שתשודר ברשת הכבלים TBS (שם משודרת גם "קוגרטאון" אותה יצר לורנס). הסדרה תעסוק  בעולם המסחרי-תאגידי של ארה"ב ובדינאמיקה בין עובד מצליח ויהיר בן 29 לבין הצוות המסייע שלו שמורכב מאנשים בעלי גישה שונה משלו. מקגינלי יגלם את הבוס של אותו עובד.

  

דייויד ברנט חוזר! הדמות האגדית שיצר ריקי ג'רווייס ל"המשרד" תצוץ מחדש במסגרת אירוע חד פעמי של ארגון הצדקה הבריטי "קומיק ריליף". אפשר לצפות בטריילר כאן.

 

ג'ימי קימל מסתמן כמועמד המוביל להנחות את טקס ה"אוסקר" בשנה הבאה

 

יוצרי "ילדי האנרכיה" ו"גהנום על גלגלים"  מאחדים כוחות לסדרה חדשה. רשת FX הזמינה סדרה חדשה פרי עטם של קורט סאטר וג'ון שיבאן. הסדרה, "Lucas Stand" תעסוק בחייל לשעבר ביחידה למבצעים חשאיים, שמנסה למצוא גאולה בעקבות המעשים האיומים שביצע ונבחר לרדוף ולצוד שדים פורעי חוק מהגהנום תוך שהוא נוסע בזמן ובמרחב.

  

ועוד חדשות מרשת FX – הרשת חידשה לעונה נוספת את הסדרה המצוירת המדוברת "Archer".

 

ולסיום: אתר "Vulture" יצא בפרויקט חדש – "בחירת הסיטקום הטוב ביותר ב- 30 השנים האחרונות". התחרות נערכת על בסיס "דו-קרב" בין שתי סדרות, כשהמנצחת עולה לשלב הבא, והגולשים הם אלה שמצביעים ומכריעים את זהות המנצחות. הצביעו והשפיעו!

  

 

 

 





רוצים לכתוב לממיר הבא? צרו קשר: editor@tve.co.il