המסך המפוצל

הנסיך שלה

על הסדרה הדרום קוריאנית The Princess' Man המגיעה לארץ בקרוב.

מאת: זלפה

פורסם: 31-08-2012
18 תגובות

 

מכל הסדרות שבעולם למדתי לאהוב במיוחד את הקוריאניות, ומכל הקוריאנים בעולם אני אוהבת במיוחד את פארק שי הו (Park Shi Hoo).

 

השחקן הזה, שהחל את דרכו כדוגמן, התברג לתפקידי משנה ש"גנבו את ההצגה" מהכוכבים הראשיים, וזכה כבר עם הופעותיו הראשונות לקבל את פרס "התגלית החדשה" ומאוחר יותר פרסי הצטיינות במשחק, לצד פרסי פופולאריות רבים.

 

אני, אישית, מתפעלת כל פעם מחדש מהמנעד הרחב שלו. הוא כבר היה צנון יבש שמעורר סלידה ב"אילג'ימה", איש עסקים שהחיוך שלו מאיר את החדר וגורם לכל הנוכחים להתאהב בו ב"כבוד המשפחה", עורך דין מניפולטיבי בסדרה "הנסיכה התובעת", מיליונר אלכוהוליסט שחצן/ביישן ב"איך לפגוש שכן מושלם" ואציל מלומד המלהטט בחרב בסדרה האחרונה בכיכובו - "הנסיך שלה", ובכל פעם שהוא משחק דמות חיובית, אני מתאהבת בו מחדש, ואני לא לבד. ב"איך לפגוש שכן מושלם", למשל, שינו התסריטאים את תפקידו ממשני לראשי, כשראו את תגובת הציבור כלפיו.

 

לכן, שמחתי לגלות ש"ויוה פלוס" מביאה את הסדרה "הנסיך שלה", שבה התפקיד הראשי הוא שלו ללא עוררין,  כדי שגם אתם תוכלו ליהנות ממנו ומהסדרה.

 

 

 Image Credit: The Princess' Man Official Site


העלילה

הסיפור מתרחש על רקע מאבקים שלטוניים אמיתיים שקרו בממלכת ג'וסון במאה ה-15.עם זאת, חלק מהדמויות הראשיות פיקטיבי, וסיפורן "נשתל" בהיסטוריה, מה שמאפשר לתסריטאים כר נרחב לדמיון ובדיון.

 

הפרק הראשון פותח במרחץ דמים, בו מסתבר שטמנו לגיבורנו ולמשפחתו פח כלשהו, אבל אז אנחנו חוזרים שנה אחורה ורק בפרק 9 לערך נחזור שוב לנקודה בה החל הסיפור.

 

בימים ההם, בממלכה הקוריאנית מושל מלך חולני, ויש לו בת שהגיעה לפרקה, ובן צעיר מאוד, בגיל שבין ילדות לנערות, שאמור לרשת אותו.

המלך מסתיר את מחלתו ומנסה לשדר "עסקים כרגיל", שכן הוא יודע שרבים הם המעוניינים לכבוש את הכתר. המפחיד מכולם הוא אחיו, שגם לו מעמד נכבד בממשלה.

 

אותו אח מחליט להשתדך עם האיש החזק בממשלה, הוא רוצה להשיא את בתו יי סה ריונג, לקים סון יו (פארק שי הו), ובכך ליצור ברית שתצליח להדיח את המלך.

 

הבת (השחקנית מון צ'ה וון, Moon Chae-won), נערה חמודה והרפתקנית, לא מודעת כלל למזימותיו של אביה. היא מעדיפה לנסות לרכוב על סוסים, על פני התעסקות בתככי חצר ובעניינים ההולמים נשים בעת ההיא, והיא חברתה הטובה של בת דודה, הנסיכה.

 

קים סון יו, המשודך המיועד, הוא בנו של אחד משרי הממשלה הבכירים בממלכת ג'וסון. למרות שהוא סוג של פרחח שבבתי האירוח המארחות רואות בו אורח חביב ורצוי, הוא גם מלומד הבקיא בכתבי קונפוציוס ובאמנויות לחימה.

הנסיכה עצמה חיה בארמון ואמורה לשקוד על לימודיה בינתיים, אבל היא מצליחה לגרום לכל מורה שמגיע לשיעור איתה, להתבלבל לחלוטין ולפרוש מההוראה. וכך, יום אחד מגיע גם תורו של ידידנו הצעיר ללמד אותה הלכות מוסר קונפוציאניים.

 

יי סה ריונג שיודעת שהבחור שיגיע, אמור להיות בעלה - מתחננת בפני בת דודה, שתיתן לה להתחזות לה כדי שתוכל לראות "עם מי יש לה עסק", והנסיכה מסכימה בקלילות (בטח כבר הבנתם שתלמידה מצטיינת היא לא, הנסיכה הזו...).

 

מערכת יחסים מיוחדת נרקמת בין המורה ל"נסיכה" והאהבה מתלקחת בין השניים, אך מה שיכול היה להיות שידוך מוצלח, משתנה עת המלך מחליט שרק האציל הצעיר הזה, שלו משפחה מכובדת ובעלת מעמד, יוכל להתחתן עם הנסיכה (האמיתית) ולשמור על המלוכה עבור יורש העצר.

 

סונג יו אמנם מאושר לחשוב שיינשא ל"נסיכה" שלמד לחבב כל כך, במקום לאצילה שהוא כביכול לא מכיר, ואינו יודע שאביה של אהובתו, שאין לו מושג לגבי רגשותיה של בתו - וגם אם היה לו, סביר שלא היה מוטרד מכך במיוחד - זומם להפר את השידוך בינו לבין הנסיכה האמתית בכל האמצעים, כשרים ולא כשרים, והאכזריות, שפיכות הדמים והרשעות חוגגות בממלכת ג'וסון ומגיעות לשיאים חדשים לאחר מותו של המלך החולה.

 Image Credit: The Princess' Man Official Site

 

היו לא מעט רגעים ששאלתי את עצמי מה יעלה בגורלו של הבחור הצעיר והאמיץ שלנו, שתהפוכות הגורל ומסעות ההישרדות שלו יכולים לפרנס כל סדרת הרפתקאות ראויה. האם יצליח לשרוד את שלל ניסיונות ההתנקשות בחייו? האם ימצא את הנקמה שהוא שואף אליה? ואיך ישפיע עליו הגילוי כי האישה שהוא אוהב היא בעצם בתו של האויב הגדול ביותר שלו?

גם שאלת גורלם של יורש העצר והנסיכה עולה לאורך כל הדרך: האם גם לאחר מות אביהם יצליחו לשמור על הכתר, או שהדוד שלהם ינשל אותם ממנו?

אח, כמה אכזריים הם משחקי הכס...

 

אם מעניינות אתכם התשובות לשאלות הללו, תצטרכו לראות את הדרמה הסוחפת הזו, מלאת המתח והתהפוכות, שהפסקול שלה הוא אחד הטובים שיצא לי לשמוע.

 

הדרמה עצמה שודרה ב-2011 בקוריאה וזכתה לרייטינג שהלך וגדל (הפרק הראשון זכה ל-10%, האחרון כבר עמד על 25% ובממוצע כ-19% רייטינג), ופארק שי הו זכה על תפקידו בסדרה בפרס השחקן המצטיין, פרס השחקן הפופולרי ופרס "הזוג הטוב ביותר", לצד השחקנית מון צ'ה וון. תיהנו!

 

"הנסיך שלה", דרום קוריאה 2011, 24 פרקים, "ויוה פלוס", החל מיום ה', 6.9.2012