המסך המפוצל

הסתיו חלף עבר לו

מהי סדרת הסתיו החדשה האהובה ביותר על גולשי המסך המפוצל? מיהו זה שעושה הכי הרבה חיים אחרי שהוא מת? תשובות לשאלות אלו וכמובן גם סקרים חדשים בקופסא.

מאת: המערכת

פורסם: 24-06-2012
11 תגובות

סקר סדרות הסתיו האהובות ביותר על גולשי המסך המפוצל הסתיים בניצחונה של 'הומלנד' עם 71 הצבעות ו27%, כשבמקום השני התייצבה הסדרה 'עד עצם היום הזה' עם 59 מצביעים, ואם אתם מחפשים 'נקמה', אז תמצאו אותה רק במקום השלישי; את הרשימה סוגרת הסדרה 'רינגר' שמראה שלא כל סקר שבאפי משתתפת בו זוכה אוטומטית.
 

לתשומת לבכם, כל הסדרות שמופיעות ברשימת התוצאות מקושרות לעמודי הסדרה שלהן במאגר האתר, ואתם מוזמנים להיכנס לדווח על צפייה ואף לדרג את הסדרות.

 

סה"כ השתתפו בסקר 263 מצביעים, להלן התוצאות הסופיות:

 

סדרת הסתיו האהובה עלי ביותר:

1. הומלנד, 71 מצביעים, (27%)

2. עד עצם היום הזה, 59 מצביעים, (22.5%) 

3. נקמה, 30 מצביעים, (11.5%) 

4. גרים, 24 מצביעים, (9%)

4. סיפור אימה אמריקאי, 24 מצביעים, (9%)

6. פרוורי הגיהינום, 23 מצביעים, (9%)

7. הבחורה החדשה, 15 מצביעים, (6%)

8. מוארת, 6 מצביעים, (2%)

8. בוס, 6 מצביעים, (2%)

10.רינגר, 5 מצביעים (2%)

 

לעומת הסקר, שהומלנד ניצחה בו בפער ברור, הרי שהתחרות על המדליה הפעם הייתה קשה; שני גולשים הזכירו את הומלנד בתגובתם כראויה להשתתף בסקר: amittv ו- slayeret bojarsky, אך שניהם לא הציגו אותה כבחירה האישית שלהם. לאחר התלבטות קצרה אך קשה החליטה המערכת שבמדליה תזכה slayeret bojarsky דווקא כיוון שהיא הציעה את הומלנד אחרי שצפתה בה.

 



 

המערכת אהבה את הרעיון שהעלתה kitty בתגובות לסקר הקודם ולכן שאלת הסקר האינטראקטיבי שלנו היא: מצאו אותי עומד מעל גופה כשאקדח בידי, לאיזה עורך דין טלוויזיוני אפנה כדי שייצגני?

 

כאן תוכלו להגיב על תוצאות הפינגרים הקודמים, להביע את דעתכם לגבי הפינגר החדש וכן לגבי הסקר האינטראקטיבי החדש. אחת לכמה זמן – בקרו במאגר הסדרות המתחדש שלנו! - יתפרסם באתר פינגר חדש.