המסך המפוצל

ספרים רבותיי, ספרים

תוצאות סקר הספרים שעובדו לסדרות, והסדרות שעובדו מספרים. פינגר חדש על פדיחות, וסקר אינטראקטיבי חדש על סדרות הסתיו והדמויות שאינן מתות.

מאת: המערכת

פורסם: 19-02-2012
67 תגובות

בפינגר הקודם שאלנו אתכם מהי הסדרה שאת המקור הספרותי שלה הכי כדאי לקרוא, בעוד שהפינגרטיפ בדק את השאלה ההפוכה, איזו מהסדרות מהווה את העיבוד הטוב ביותר למקור הספרותי. על פי תוצאות הסקר קל לראות שגולשי המסך המפוצל חושבים שהכי מומלץ לקרוא את הספר "משחקי הכס" ולצפות בסדרה "שרלוק", אם כי שתי האופציות מתברגות גבוה גם בסקר ההפוך. גולשי המסך המפוצל ממליצים מאוד לקרוא גם את הספרים "עליזה בארץ הפלאות" ו"גאווה ודעה קדומה", אם כי בעוד שההמלצה ל"גאווה ודעה קדומה" תקפה גם לעיבוד הטלוויזיוני שלה, עיבוד שהגיע למקום השני בפינגרטיפ, הרי שהאופציה "עליזה בארץ הפלאות" שהגיעה למקום השלישי בפינגר נותרה בפינגרטיפ ללא מצביעים, וכנראה שנאלץ להוסיף ולחכות לעיבוד טלוויזיוני ראוי ליצירה המופלאה הזו.  

 

בסה"כ השתתפו בפינגר 353 משתתפים, להלן התוצאות הסופיות:

 

הכי שווה לקרוא את המקור הספרותי של: 

1. משחקי הכס, 95 מצביעים (27%)

2. שרלוק, 71 מצביעים, (20% )

3. עליזה בארץ הפלאות, 38 מצביעים (11%)

4. גאווה ודעה קדומה, 33 מצביעים, (9%)

5. האסופית, 24 מצביעים, (7%)

6. המומינים, 18 מצביעים, (5%)

7. ג'ין אייר, 13 מצביעים, (4%)

8. התלת רגליים, 12 מצביעים, (3%)

9. אני קלאודיוס, 11 מצביעים, (3%)

10. דקסטר, 9 מצביעים, (3%)

11. הלב, 5 מצביעים, (1%)

11. הגיבור האחרון, 5 מצביעים, (1%)

13. המתים המהלכים, 4 מצביעים, (1%)

14. בית קטן בערבה, 3 מצביעים, (1%)

14. דם אמיתי, 3 מצביעים, (1%)

14. החצי האפל, 3 מצביעים, (1%)

14. נילס הולגרסון, 3 מצביעים (1%)

14. פינוקיו, 3 מצביעים (1%)

19. יומני הערפד 

19. על אדונים ומשרתים

 

 

משתמש לא רשום שקרא לעצמו "אני" הציע את "משחקי הכס" כאופציה שלו לסקר, אבל כיוון שהוא לא רשום, וכיוון שבתגובה של רכזת תרבות הוזכר הספר "משחקי הכס" לראשונה - גם אם הוא לא ממש הוצע שם כאופציה - הרי  שמדליית הכבוד של הפינגר עוברת הפעם לרכזת תרבות



  

הסקר האינטראקטיבי הפעם מתחלק לשתי שאלות: שאלת הפינגר ובה אתם מוזמנים לומר לנו איזו סדרה חדשה מעונת הסתיו הכי אהבתם, ושאלת הפינגרטיפ השואלת איזו דמות שממשיכה לחיות בצורה כלשהי אפילו שהיא כבר מתה (ערפד, רוח, זומבי וכו') גורמת לדעתכם לחיים שאחרי המוות להיראות הכי מגניבים?

אנחנו באמת סקרנים לדעת, אז תשתפו.

 

 

 

כאן תוכלו להגיב על תוצאות הפינגרים הקודמים, להביע את דעתכם לגבי הפינגר החדש וכן לגבי הסקר האינטראקטיבי החדש. אחת לכמה זמן - שלא נדע מטומאה - יתפרסם באתר פינגר חדש.