המסך המפוצל

אתרי השבוע

חוזרים לבברלי, מתענגים על בנות גילמור, וגם קצת על הפאוור-פאף גירלז

מאת: שגיש

פורסם: 09-11-2001
0 תגובות
אחת מהסדרות הקלאסיות ביותר שאי פעם נוצרו, ולא בגלל זמן צילומיה (כי היא די חדשה) אלא בגלל בעיטת הפתיחה שהיא נתנה לז`אנר שמתרוצץ על מסכינו בימים אלה ממש ושאינו משתווה למקור לעולם, חוזרת לעוד סיבוב בערוץ הפלאים - ערוץ 6 - ולמרות שנדמה שזה אקט נואש למילוי חללים ריקים, אחרי צפייה או שתיים אי אפשר שלא להתמכר מחדש לסדרה שליוותה אותנו בהצלחה כה רבה בעבר, היא "בברלי הילס 90210".

טור הזהב של הצפונבוניזם האמריקני מכה בנו שנית ואי אפשר שלא ליהנות מכל רגע. בברלי הילס היא סדרה שכיף לראות, גם אחרי שנים שחלפו. נכון לעכשיו אנחנו נהנים מפרקי ההתחלה ממש, עוד לפני העקירה לקולג` ולפני שקלי, הבלונדינית האם-טיפוס, קיצצה את שערה (ורק היום למדה מיקי חיימוביץ` לחקותה) ועוד לפני פרישתה של שאנון דוהרטי (ברנדה), הילדה הרעה של הוליווד (שהמשיכה במסורת ההתבעטות-החוצה גם במכושפות).

זה בדיוק הזמן להביא לידיעתכם את האתר המקיף הבא, שכרגיל מתיימר שלא בכדי להיות האתר הרשמי של הסדרה (מאיפה זה בא להם?) שכמובן הוא לא ממש כזה, אבל שיהיה. ברנדון, קלי, סטיב וחברים. בברלי הילס בלבבותינו לנצח.

http://www.geocities.com/SouthBeach/Surf/7588/bv.html





ערוץ 3 מלאה אותנו בכיף גדול במרתוני בנות גילמור בימי שבת. מכיוון שמדובר בסדרה מוצלחת בעליל, קשה מאוד שלא להתמכר אחרי מינונים גדולים שכאלה. מי שלא עקב אחרי הסדרה בשעת שידורה המקורי בימי חמישי בערוץ 3 והצטרף לחגיגה של ימי שבת וגם מי שכן, יכול להתקוונן על האתר הרשמי של הסדרה להזרקה מהירה של ספויילרים, מידע, תקצירי פרקים ושאר דברים טובים.


http://gilmore-girls.net





כמה המום הייתי לראות את העיצוב המוצלח של אתר הפאוור פאף הישראלי. לשם שינוי עיצוב מוצלח ורענן, גרפיקה מקורית (כותרת) מוצלחת לא פחות וחווית גלישה ים-תיכונית אוטנטית. טוב הגזמתי.

שלוש הבנות, למי שלא מכיר, יצורות חמודות, בעלות כוחות-על ומאויירות כהלכה, יוצאות להלחם בפשע ולהגן על עירן האהובה טאונסוויל. הסדרה שהיתה מועמדת למספר פרסי אמי על מצויינות בסדרת אנימציה, זוכה למספר מעריצים לא מבוטל בעולם, ובימים כתיקונם עם ההתחממות בגזרת בין-לאדן, שימשו גם השראה לסרטוני אנימציה פרטיים אמריקנים פטריוטים, כשהן תולשות לאוסאמה את כל האיברים.


http://members.iol.co.il/puff/index.html