המסך המפוצל

הממיר 23/1/11

מחלקת גנים ונוף שוב מצטיינת, הורים במשרה מלאה פותחת עונה, ארץ נהדרת מהנה, קוגר טאון חמודה, SNL מאכזבת והמשרד מקוממת

מאת: איתן גשם והמערכת

פורסם: 25-01-2011
11 תגובות

10.  מחלקת גנים ונוף, עונה 2, פרק 8. וואו, פרק שני ברציפות שנושק לשלמות! הסדרה הזו פשוט בכושר שיא, כמעט כמו רון ותמי...


הפרק הזה הצחיק אותי כל כך הרבה פעמים ובכל כך הרבה רמות שקשה לי לתאר. אבל אם הייתי צריך לבחור רגע אחד מכונן זה היה המונולוג של רון על רקע התמונה של האישה שמחזיקה ארוחת בוקר כשהוא מספר שהוא קיבל את הדבר האמיתי בבוקר (תמי עירומה מגישה לו ארוחת בוקר) והוא מצטער שהוא לא צילם את זה...



בכלל, רון סוונסון הפך לדמות קאלט, כנראה הדמות הכי אהובה עליי כרגע בסדרה (קצת לפני אפריל ואנדי) ואחת האהובות עליי בטלוויזיה. היכולת של ניק אופרמן (בשיתוף עם הכותבים הנהדרים) לירות משפטים מוטרפים ולהראות כאילו זו אמת אבסולוטית מבחינתו ועדיין להצטייר כאדם רציונאלי (בניגוד לדווייט מ\"המשרד\" שתמיד נראה מטורף) פשוט נפלאה. משפט כמו \"אני משוכנע שתמי חזרה מהעתיד כדי להרוס את כל האושר בעולם\" נשמע כל כך הגיוני מהפה שלו וכל כך מצחיק כשמבינים מה הוא אומר.


כל הסיפור של רון ותמי היה עשוי היטב. הכימיה של ניק אופרמן ומייגן מולאלי הייתה מצוינת (יפה לראות כימיה מוצלחת בין שני שחקנים שהם בני זוג במציאות - אופרמן ומולאלי נשואים האחד לשניה), הדרך שבה רון מתאר את תמי לפני שאנו רואים אותה בכלל היסטרית, הדרך שבה הוא ומצא את עצמו נופל ברשתה הייתה משעשעת, והמעורבות של לסלי לאורך הדרך החל מהשנאה שלה לספריה (קצת ממשיך את הקו של השבוע שעבר) דרך השיחה שלה עם תמי וכלה בשכנוע של רון שהוא חייב לנתק את הקשר ההרסני עם תמי הייתה מצוינת.


חוץ מזה, אהבתי לראות את אנדי משתלב היטב בסביבה עם העבודה החדשה בתור מנקה הנעליים. מעניין אם זו תהיה עוד עבודה זמנית כחלק מאיזו \"בדיחה רצה\" שבועית או שהפעם זה ברצינות, כי הוא נראה כמי שמשתלב הhטב בעבודה הזו. מעניין גם לראות שגם דונה בעדו ולא בעד מארק...


9. אורות ליל שישי, עונה 4, פרק 7. עוד פרק מצוין של הסדרה הנפלאה הזו. התימה שחזרה לאורך הפרק הזה היא הצורך של הדמויות בתמיכה מהזולת. לכל אחת מהדמויות יש דמות מסוימת שעוזרת לה להתמודד עם הקשיים שלה, ובהשאלה מסדרה אחרת, אפשר לומר שהיא \"הקבוע\" שלה.


בראש ובראשונה עומד, כמובן, וינס. המינוי שלו לתפקיד הקוורטרבק אמנם מוצדק, אבל הצרות הישנות עדיין רודפות אותו. דמות אב בחייו אין לו, אמא שלו לא ממש מתפקדת והנוכחות של אריק היא מה שמחזיק אותו. מאד אהבתי את ההתנהגות של אריק בפרק, כשברור שהוא מבין שוינס מסבך את עצמו ופשוט שואל אותו בישירות אם הוא בצרה, ויפה היה לראות שוינס הבין את הרמז ושיתף אותו בבעיה שלו. בכלל, כל הסיפור של אריק והאקדח והדרך שבה הוא התמודד אתו היה עשוי בצורה מקסימה ויפה.


אבל זה לא רק וינס. ג\'ולי המסכנה מתקשה להתמודד עם העלבון וההשפלה שנבעו מהגילוי שמאט דיבר עם בני משפחתו אבל משום מה לא מוכן לדבר אתה אחרי שעזב את העיר והותיר אותה פגועה מאחור. בתחילת הפרק היא הייתה קצת מעצבנת כשהיא התפרצה על הבחור המסכן שהתכונן איתה לתחרות, אבל מאד אהבתי את החיבור שלה עם תמי בהמשך הפרק והדרך שבה תמי הרגיעה אותה והסבירה לה שזה לא סוף העולם. כי תמי היא המשענת של ג\'ולי. תמיד הייתה ותמיד תהיה, והלוואי על כולנו משענת כזו.



ואם ג\'ולי מסכנה, מה נגיד על לאנדרי? לא מספיק שמאט – חברו הטוב ביותר – לא מדבר גם איתו, ולא די בכך שהוא צריך לנסות להרגיע את ג\'ולי כשהוא בעצמו מבואס מהקטע, עכשיו גם טיירה מבריזה לו? ועדיין, לאנדרי – כמו לאנדרי – לא מתמודד עם הסיטואציה ברחמים עצמיים בלבד, אלא מפלרטט בחינניות עם ג\'ס. כן, ג\'ס היא זו שמתגלה בתור המשענת שלו. יש לה אופי חזק וקסם אישי לא מבוטל והשיחות אתה עושות לו טוב. נראה מה יהיה עם שני אלה בהמשך...


ויש את בקי, שמפתחת ציפיות מחזרתו הזמנית של אביה לחייה רק כדי להתאכזב שוב כשהיא מגלה שיש לו ילדה נוספת מאישה אחרת ושהוא לא מתכוון באמת להשקיע בה זמן רב. ה\"קבוע\" שלה הוא, כמובן, טים ריגינס. שוב הוא נמצא שם בשבילה כדי לתמוך בה ולעזור לה להבין ששום דבר מזה הוא לא באשמתה.


ולבסוף, נותר לוק. בניגוד לאחרים, הוא לא נתמך בדמות אחת, אלא בכולם. העובדה שהוא חייב לטפל במשק שלו עקב שיקולים כלכליים היא עצובה כשלעצמה, ויפה היה לראות שהקבוצה התגייסה כולה כדי לעזור לו ברגע מרגש אופייני כל כך לסדרה. מה חבל רק שלוק נפצע בצורה טיפשית כל כך, ויהיה מעניין לראות מה יקרה אתו בהמשך – האם הוא יתעקש לשחק עם הפציעה (שנראית לא פשוטה בעליל) או שיוותר וינוח בצד? יש לי הרגשה שאני יודע מה התשובה... 

8.5 הורים במשרה מלאה, עונה 2, פרק 1. כיף לראות שהם חזרו! אם בעונה הראשונה לקח לי זמן להתחבר לסדרה הזאת, עכשיו העסק הרבה יותר פשוט, ואני כבר חזק בעניינים. הדיאלוגים קולחים כל כך, הדינאמיקה בין הדמויות טובה כל כך והעלילות והדילמות נראות טבעיות כל כך שקשה לי שלא לאהוב את הסדרה.


אהבתי את הסיפור של שרה ואדם כששרה היא זו שנתנה לאדם רעיון טוב לעבודתו והוא אפילו לא חשב לתת לה איזשהו קרדיט על זה, ויפה היה לראות ששרה הקשיבה בסוף לעצתו של זיק והתעמתה אתו על זה, ובזכות זה היא סידרה לעצמה, כנראה, עבודה חדשה (אם כי אפשר לנחש שעבודה באותו מקום אתו תייצר צרות חדשות9. הדמות של הבוס החדש שמגלם בילי בולדווין מעוצבת באופן שקוף מדי, אבל אני בטוח שהוא עוד יהיה משמעותי בהמשך העונה.


גם העלילה של כריסטינה והאדי ולימודי הנהיגה הייתה מעניינת. אמנם כל העסק היה די שקוף – ברור שכריסטינה מתחרפנת כי היא באמת אוהבת את הבת שלה ומתקשה להשלים עם האפשרות שיקרה לה משהו על הכביש, אבל אהבתי את כל הדינאמיקה של העסק, ובמיוחד איך אדם נשאב לתוך הסיפור הזה בעל כורחו.


הסיפור של זיק וג\'ואל היה חביב אף הוא, בעיקר כי כמעט לא ראינו שום אינטראקציה בין שני אלה. למעשה, לא ראינו אינטראקציה רבה של ג\'ואל עם דמויות אחרות (והכותבים אפילו צחקו על זה במהלך הפרק). אהבתי את ההתפרצות של ג\'ואל ועוד יותר ממנה את התגובה המרוצה וכמעט משועשעת של זיק אליה. בכלל, היה כיף לראות את זיק מנסה להשתנות, וכל הקטע של ה\"אני רואה אותך, אני שומע אותך\" שהוא קיבל מהייעוץ הזוגי היה משעשע מאד, במיוחד בכל הנוגע לתגובות של הסביבה לכך.


ג\'וליה הייתה די משעממת, כרגיל, אבל בגזרת קרוסבי העסק הרבה יותר מעניין. זה ברור שחיי הזוגיות שלו לא במצב אידיאלי, בלשון המעטה, ושג\'סמין לא ממש סופרת אותו כרגע. העובדה שהיא בחרה להישאר רחוקה יחד עם ג\'אבר שברה את ליבו, ולא קשה לראות. אבל מה שמעניין יותר הוא הנוכחות של גבי באזור. אפשר היה לראות שהוא מתפעל מהדרך שבה היא טיפלה בתגובה ההיסטרית של מקס, ובהתחשב בכך שהיא נראית כמו מינקה קלי, יש לי הרגשה שמשהו הולך להתפתח שם בקרוב...


8. המפץ הגדול, עונה 3, פרק 22.  פרק מצחיק מאד. היה כיף לראות איך לנארד פגש את שלדון לראשונה. השימוש בפלאשבק היווה דרך טובה לשים שוב את שלדון במרכז העניינים על כל השטיקים שלו, וכמו תמיד – זה עבד היטב. ה\"מבחנים\" שלנארד עובד, הקטעים עם הספה, הבדיחות על \"פיירפליי\" (היי, לא יפה לצחוק על זה שהיא לא שרדה! רק על זה ירדה לכם חצי נקודה בציון!) ועל \"בבילון 5\", המפגש הראשון עם האוורד וראג\', התסרוקות של כולם (חוץ משלדון של אז), הקטע עם ה\"סוכנת הסמויה הקוריאנית\" והסיפור על איך נהרסה המעלית היו משעשעים ברובם. אחלה פרק.




7.5 ארץ נהדרת. עושה רושם שהעונה הזו מתחילה לתפוס תאוצה. הכותבים מתחילים למצוא את המערכונים שעובדים טוב יותר וחידדו חלק מהמערכונים הטובים פחות. אבל אחרי השבוע שעבר שבו המערכונים הפוליטיים היו מוצלחים הרבה יותר, הפעם התהפך הגלגל ודווקא המערכונים הלא פוליטיים היו טובים יותר.


פאנל הפתיחה עם אהוד ברק היה מאכזב מאד, למרות שאהבתי את הדמות של \"שלום פאקינג שמחון\" שיצרו לו משום דבר.  למה היה צריך את הדמות של עמית סגל שמסתובבת סביב בדיחה אחת שחוקה? ודנה ספקטור? מה היא קשורה? פשוט לא מצחיק.


גם המערכון של רוחוול עם שלי חימוביץ\' היה מאכזב מאד ולא ממש מצחיק. דווקא קיוויתי שהדינאמיקה בין שלי לבין פרידמן (שהפך את הדמות שלה לקאלט במו ידיו) תהיה טובה יותר, אבל משהו שם לא עבד, וחבל.


אבל המערכונים האחרים כן היו טובים – עד התכנית הזו לא השתגעתי בכלל על מערכון ה\"מד מן בישראל של שנות ה- 60\", אבל הפעם ממש אהבתי אותו. היה שם שילוב בין בדיחות משעשעות על הפער בין הטכנולוגיה של היום לזו של אז (\"יש פה חלון פתוח\" או \"אז תחליף משתמש\") לעלילה הרבה יותר מעניינת ומסר מהודק במיוחד, שבעצם שיחק על אחת התימות החשובות ביותר של הסדרה המקורית עצמה – אמירה יפה על ההישגים של הפמיניזם באמצעות תיאור בוטה של המציאות של אז (\"אני צריך חופשה\". \"כמה?\", \"חצי שעה\", \"טוב, המשפחה מעל לכל\"). ממש אהבתי הפעם.


מערכון ההסברה היה מוצלח, כרגיל. במיוחד הצחיק אותי הקטע שבו סמו אלתר שיחה עם \"אשתו\" כשברקע אישה דוברת איטלקית שלא מפסיקה לדבר, אבל גם הקטעים האחרים היו מוצלחים ושוב חשפו את עליבותו של \"האיש ברחוב\". אני מחבב מאד גם את המערכונים של קשת ליבליך. אני לא חושב שזה מחזור של מאי והבלוגריות. זו פשוט דמות אחרת שמדברת על משהו אחר (הטירוף של הנוער של היום במה שנוגע לחגיגות הפרטיות שלהם) והנוכחות של אייל שני הייתה מתבקשת. הסיום – כשקשת שופכת קטשופ על כל המנה הגדולה על רקע פרצופו המבועת של שני היה מעולה.


חוץ מזה, הפאנל על אייל גולן והעלמת ההכנסות הצליח לשעשע אותי, ובמיוחד אהבתי את הקטע עם הזמרים האשכנזים שמנסים להשלים הכנסות. החיקוי של סמו לערן צור שמנסה להתמודד עם הקהל העוין היה אחד הדברים היותר קורעים שראיתי בזמן האחרון (ואהבתי גם את פורטיס שמתפרץ לשירים של סחרוף). אחד ההילייטים הפעם היה ה\"כותרות\". הפעם הם ויתרו קצת על ההטפות של קיציס והלכו לכיוונים יצירתיים יותר – הקטע עם \"כותרות העיתונים\" שכמעט תמיד מתגלה כמוצלח, הקטע על \"התפתחות הריקודים\" שלא היה אחיד ברמתו אבל הניב כמה בדיחות טובות מאד, והקטע עם ה\"חדשות במדינות הזרות\" שהיה מצוין.


בסה\"כ תכנית טובה מהנה נוספת. בשבוע הקרוב צפויה תכנית לקט, ואני מקווה שמולי שגב וחבריו יעשו שיעורי בית וימשיכו לשפר ולחדד את המערכונים.


7. קוגר טאון, עונה 2, פרק 2. כמו תמיד, העלילות היו צפויות מקילומטר, ועדיין הכימיה בין הדמויות מצוינת, הבדיחות הקטנות עובדות מצוין והצפיה פשוט כיפית. אהבתי במיוחד הפעם את טראוויס וג\'ולס מפסיקים את הריב שלהם כדי לברך את גרייסון, את אלי נועצת בגרייסון עיניים ואת התגובה המהופנטת לחלוטין שלו, את החיבור  הכל כך מתבקש בין לורי לבין בובי (איך לא חיברו אותם יותר בעונה הראשונה?) ואת ה\"ריב\" בין אנדי לבין אלי שהוציא ממנו שוב את המיטב.




הבעיה היחידה עם הפרק הייתה בקטע עם \"התינוק המת\" שראה השכן. זה היה משעשע, אין ספק, אבל האם זה לא היה מרושע מדי כלפי השכן המסכן? קצת לא מתאים לאופי המתוק של הדמויות האלה...


5. Saturday Night Live. אמה סטון היא אחד השמות היותר מבטיחים בקרב השחקניות הצעירות של הוליווד. הבחורה מוכשרת ויש לה קסם אישי לא מבוטל. לכן, שמחתי לראות שהיא מנחה את התכנית הותיקה והפופולארית. התוצאה? לא הכי מאוזנת. מערכון הפתיחה הפוליטי היה ממש לא מצחיק, המונולוג (שכלל הרבה בדיחות על חנונים שרוצים להתמזמז אתה) היה משעשע לפרקים, והמערכונים? לא ממש אתגרו את סטון והיו ברובם די רפטטיביים (במיוחד המערכון עם המנחה הלוקה באקסטזת יתר שפשוט נמרח ונמרח), למרות שהיו גם כמה הבלחות מוצלחות, כמו המערכון על מהדורות החדשות שנסחפות עם הסיפורים על בני הנוער ש\"עושים דברים מסוכנים\".


כמו תמיד, הפנינות היו מערכון ה\"דיגיטל שורט\" (שכן ניצל את כישוריה של סטון, בתור מלכת כיתה ששוב ושוב מתחלקת ושוברת עוד חלק בגוף, ושרה על המעמד החברתי שלה בזכות הגבסים המצטברים עד שבסוף היא שרה בקול של סטיבן הוקינג...) ומהדורת החדשות שעמוסה בכל כך הרבה בדיחות טובות ובדמויות קבועות משעשעות (במיוחד אהבתי את הקטע עם ה\"שכר הדירה פשוט גבוה מדי, לעזאזל!\").


בסה\"כ הייתה תכנית די מאכזבת. קיוויתי שהכותבים יתנו לסטון חומר קצת יותר מוצלח לעבוד איתו. חבל...

3. המשרד, עונה 6, פרק 14. אז נכון, פרק לקט הוא בד\"כ \"הנחתה\" של הרשת מלמעלה עקב שיקולי תקציב, ולא \"אשמת\" התסריטאים. אבל מה שמרגיז בדברים האלו הוא היעדר ההתרעה מראש והתחושה שלי כצופה שפשוט מנסים \"לעבוד עליי\" ולמכור לי לוקש במסווה של פרק רגיל... לביקורת המלאה


2. זה נהדר שב- YES החליטו לשדר את \"Boardwalk Empire\" ולקדם אותה כסדרה איכותית. ועדיין, יש לי שתי השגות על העניין הזה: האחת, למה לתרגם את זה ל\"אימפריית הפשע\" ולא ללכת עם המקור \"אימפריית הטיילת\"? אה, בעצם, אני יודע! כדי שיהיה אפשר אח\"כ לנצל את השם ולשווק אותו כחלק מ\"חבילת תכני פשע\"! בעיניי זה פשוט מגוחך. וזה מוביל אותי לטרוניה השניה שלי אל חברת הלוויין שבעצם חוזרת על עצמה שוב ושוב. זה נחמד שאתם מקדמים, אבל בשלב מסוים זה פשוט מתחיל לצאת מהאף. רבאק, הבנו שהסדרה עולה, לא צריך להמאיס אותה עלינו עוד לפני שראינו אפילו פריים אחד.


1. השבוע שודר בערוץ 54 (חברת \"צ\'רלטון\") משחק כדורגל מהליגה האנגלית בין ליברפול לקבוצת וולבס. במשחק הכדורגל ישנם שני קוונים שתפקידם לסייע לשופט בעיקר בהחלטה בעניין \"נבדל\" (לא ניכנס להסבר של מה זה אומר כאן). הפעם שובצעה למשחק קוונית. במהלך הכי חשוב של המשחק - השער הראשון של ליברפול - היא השאירה את הדגל למטה (כלומר: לא חשבה שיש נבדל), ובהילוך החוזר התברר שההחלטה שלה הייתה נכונה, למרות שהמהלך היה מהיר מאד והיה קל מאד לטעות בו. שני השדרים, מאיר איינשטיין וניר לוין, מיהרו להחמיא לה, ובצדק. אבל אז כל אחד מהם חש צורך להוסיף את המילה \"נחמדה\" לאחר המילה \"קוונית\". מעניין, כי מעולם לא שמעתי אותם משתמשים בביטוי \"נחמד\" כדי לתאר שופט או קוון ממין זכר. אז למה היה חשוב כל כך להכניס את המילה הזו במקרה הזה? בהחלט לא דרך ראויה להניף את דגל הפמיניסטי...


בשולי הממיר


שני גברים וחצי: את הדייט ה\"מבוגרת\" (47) של צ\'ארלי גילמה ליז ואסי (ונדי סימס מ-CSI , וגם אחת מה-Evil League of Evil בפיצ\'רים הנסתרים שב-DVD של דוקטור הוריבל).


קאסל: בתפקיד נערת הליווי סקארלט: מיכאלה מק\'מנוס (ג\'ולס ב\"יומני הערפד\", עוזרת התובעת גריילק ב\"חוק וסדר SVU\", לינדסי שטראוס ב-One Tree Hill). בתפקיד הפושע/מנעולן: ג\'יי.בי.סמוב (ליאון בלאק ב\"תרגיע\", מאני ב\"כולם שונאים את כריס\").בתפקיד המאפיונר שנרצח: ג\'ונתן לאפאליה (קרטיס מ\"פשע מן העבר\", שדומה מאד לאחיו המפורסם יותר אנתוני לאפאליה).


סמולוויל:בתפקיד זוד שיחק קאלום בלו (מייסון מ\"Dead Like Me\", אנתוני ב\"שושלת טודור\"). בתפקיד ד\"ר אמיל המילטון: אלסנדרו ג\'וליאני (פליקס גייטהמ\"באטלסטאר גלקטיקה\"). בתפקיד ג\'ון קורבן/מטאלו/האיש עם הקריפטונייט בחזה נוסח \"איירון מן\" - מיודענו בריאן אוסטין גרין (לנצח דייויד סילבר ב\"בברלי הילס 90210\", שכיום עושה עבודות גינון לברי ואן-די-קאמפ ב\"עקרות בית נואשות\").


המנטאליסט: בתפקיד קצרצר של פרופסור לאוניברסיטה הופיע בריאן ג\'ורג\', שמשחק תמיד הודי-פקיסטני (אבא-קותרפאלי ב\"המפץ הגדול\", אבו מ\"סיינפלד\", ואפילו אבא של דוקטור באשיר בחלל עמוק תשע). למרבה הפליאה הוא בכלל יהודי שנולד בירושלים.


במחלקת גנים ונוף כיכבה מייגן מולאלי (\"וויל וגרייס\") בתפקיד תמי, בת זוגו הנצחית של רון סוונסון. מולאלי היא אשתו של ניק אופרמן שמגלם את סוונסון.


אלישיה וויט (\"סיביל\") שבה להתארח באורות ליל שישי בתפקיד אמה החד הורית של בקי.


בהורים במשרה מלאה התארחה שוב מינקה קלי (ליילה מ\"אורות ליל שישי\") כגבי, המטפלת של מקס.





מה יהיה לנו השבוע?
23-29 לינואר


ביום ראשון: \"אימפריית הפשע\" (yes דרמה)
 
ביום רביעי: \"הצילו\" 6 מסתיימת (HOT3)
 
ביום שבת: \"המפץ הגדול\" 3 ו\"דמיטרי מרטין\" מסתיימות (yes קומדיה)
 
יומיות
חדש: \"ניצולים\" 2 החל מיום שני (yes SCI-FI)
 
HOT VOD
סמנתה מי? – עונה 1, \"החולמים\" - סדרת מקור חדשה לילדים.
סרטים: \"סקוט פילגרים נגד העולם\" (האקסים של החברה שלי), \"אני אוהב אותך, פיליפ מוריס\" עם ג\'ים קארי ויואן מקגרגור, \"הרפתקאותיה המופלאות של אדל\" של לוק בסון, \"פעם הייתי\" (ישראל, 2010).
 
yes VOD
סרטים: \"אגורא\" עם רייצ\'ל ווייז, \"סטפ אפ\" 3, \"פעם הייתי\" (ישראל, 2010), \"מקגרובר\".





מסביב למסך המפוצל

עידו ישעיהו כותב על העונה החדשה של \"על טבעי\"


רשת NBC הזמינה פיילוט לגרסה חדשה של \"וונדר וומן\" פרי עטו של דייויד אי. קלי (\"אלי מקביל\", \"הפרקליטים\").


רשת CBS הזמינה פיילוט חדש מחברת ההפקות של קונאן או\'בראיין. 


קיפר סאת\'רלנד מאשר: הסרט של \"24\"  יוצא לדרך. מצד שני - עדיין אין אפילו תסריטאי. 


בית החולים שבו צולמה \"סקראבס\" בדרך להיהרס?  


SNL בפארודיה על הסדרה החדשה \"The Cape\" - 


מפקד משטרת בולטימור ממש לא אוהב את \"הסמויה\". דייויד סיימון - יוצר הסדרה האגדית - משיב לו כגמולו.   


more-186165\" target=\"_blank\">מודים למעריצים בוידאו משועשע.  


עוד פיילוט לסדרה מוזיקלית, הפעם רשת NBC היא המזמינה. ספילברג יפיק.  



 



רוצים לכתוב לממיר הבא? כתבו לנו
(editor@tve.co.il)

המסך המפוצל בטוויטר
המסך המפוצל