המסך המפוצל

ג\'ונתן ליטמן על CSI, האוס והסדרות שבדרך

ג\'ונתן ליטמן, המפיק הראשי של \"CSI\" ונשיא חברת ההפקה של ג\'רי ברוקהיימר, ביקר בשבוע שעבר בארץ במסגרת סדנאות תל אביב-לוס אנג\'לס; רותה קופפר מ\'הארץ\' שוחחה איתו על אלימות בטלוויזיה, רייטינג צונח והאוס.

מאת: המערכת

פורסם: 06-07-2010
0 תגובות

יש ביקורת על רמת האכזריות בפשעים שבסדרות שלכם


זו ביקורת לגיטימית. כשיש לך ביד להיט, הקהל פשוט מצפה לזה ממך. אני חושב שכל מי שמעורב בהפקה מרגיש בשלב מסוים שהרחקנו לכת, אז בהחלט ניסינו לאזן את זה. צריך לזכור שזאת תוכנית על דם.


האם יש קשר לצפייה בתוכניות האלה, הנלחמות באמצעים מערביים מתקדמים במקור רוע לא ידוע, לאווירת הפחד אחרי התקפות הטרור על ארצות הברית והמלחמה שבאה בעקבותיהן?


אני קושר את זה לדברים אחרים. הסדרה עלתה ב-2000, מיד אחרי המשפט של או-ג\'יי סימפסון, שלמרכיב של הזיהוי הפלילי היה תפקיד חשוב. רוב האנשים שצפו במשפט וחשבו שהוא אשם רצו שייעשה צדק, חיפשו צדק מוחלט. זאת הסיסמה של הסדרה ‘סי-אס-איי\' - ‘אנשים משקרים, אבל הראיות לעולם לא משקרות\'. אני חושב שזה הרבה יותר קשור לזה מאשר למלחמה, כי היא נתפשת אצל רוב הקהל כמשהו מרוחק. הם הרבה יותר מוטרדים מפשיעה מאשר מהמלחמה.


לראיון המלא בגלריה, הארץ




בקופסא אנחנו מפרסמים מידע אקטואלי על עולם הטלוויזיה בארץ ובחו\"ל. רוצה להמליץ על ידיעה או אפילו לכתוב את הקופסא הבאה? אנחנו מקשיבים - editor@tve.co.il.