המסך המפוצל

שבת, 27/2/10

האח הגדול, אמריקן איידול. ב-HOT: הגיבור האחרון, השבוע הכי גרוע, אויב המדינה, הנסיכה הקסומה. ב-yes: סטרדיי נייט לייב, מילק, הלבוי 2: צבא הזהב

מאת: roswella

פורסם: 26-02-2010
2 תגובות


7.4 בימד\"ב.
00:01 הלבוי: דם וברזל
הלבוי וצוות הסוכנים בעלי הכוחות, יוצאים למאבק ברוזנת ערפדה שהושבה לעולם.
01:21 הלבוי: חרב הסערה
אנימציה. צמד שדים יפניים מיתולוגיים משתחררים ומאיימים להשתלט על העולם, הלבוי וצוות סוכנים יוצאים ליפן כדי לעצור את היצורים המפלצתיים. קולות: רון פרלמן, סלמה בלייר. במאים: פיל ווינסטין, טד סטונס. ארה\"ב


לחובבי וחובבות הסריגה





13:46 גלדיאטור, Yes 1
ספיישל אוסקר.

14:35 הנסיכה הקסומה, HOT Fun







14:50 אבק כוכבים, HOT GOLD

14:55 דום לב, ערוץ 1.
דרמה מקורית ב-3 חלקים. פרק 1. הדרמה עוסקת בהצלת חיים, במיומנות המקצועית הגבוהה, ובעיקר בעבודתם הקשה והמסורה של הרופאים. במחלקת ניתוחי חזה בבית החולים \"רמת צורי\" יש אידיליה בין מנהל המחלקה, פרופ\' אלכסנדר (ישראל פוליאקוב), מנתח בעל מוניטין בין-לאומי, לבין סגנו המיועד, מנתח מוכשר שהוא מטפח זה שנים, ד\"ר ערן אור (אקי אבני). האידיליה מסתיימת בניתוח שבמהלכו יש תקלה טכנית, ופרופ\' אלכסנדר מורה לסיים את הניתוח, ועוזב את חדר הניתוח. ד\"ר אור הצעיר, בן טיפוחיו, אינו מרים ידיים, מתגבר על התקלה וממשיך בניתוח. הניתוח מסתיים בהצלחה, והכול מציינים את ד\"ר אור לשבח. מיד עם תום החגיגה, עולים על שרטון יחסי פרופ\' אלכסנדר עם ד\"ר אור. לאט לאט, אך ביסודיות, נדחה ד\"ר אור לשולי הפעילות במחלקה, ורוב הבכירים במערכת עומדים לצדו של פרופ\' אלכסנדר, אף שימים קודם לכן מחאו לד\"ר אור כפיים. בסיועה של רעייתו דפנה ואביו ד\"ר אורנשטיין, יוצא ד\"ר אור למאבק על שמו הטוב ועל כישוריו כמנתח וזוכה לחזור למקומו הטבעי במחלקה. (2001)

15:45 פוקוס על סין - הקונג פו הסיני, ערוץ 1
פרק 6 - הקונג פו הסיני - חלק א\'. תיאור אומנות הלחימה הסינית, משמעותה מהעת החדשה לימנו.

16:10 עולם המים, Yes 2
קווין קוסטנר.

16:55 המירוץ להר המכשפות, HOT GOLD

17:00 מונטי פייתון - כל האמת (כמעט), ערוץ 8.
מרתון של 6 הפרקים.

17:00 הוכחה חיה, HOT דרמה (גם ב- 23:40)
דרמה המבוססת על סיפור אמיתי, על מפעל חיים מדהים במסגרת המאבק בסרטן השד. ד\"ר דניס סלאמון הגיע לפריצת דרך במחקרו - הוא הצליח לפתח תרופה ניסיונית בשם \"הרצפטין\", שהוא מאמין כי תסייע בטיפול כנגד סרטן השד. עם זאת, כשהמימון לפרויקט מתבטל, עליו לעשות הכל כדי לשכנע שני נדבנים לעזור לו להפוך את תגלית חייו למציאות. בעזרתם הוא אכן ממשיך, אך עד מהרה מתברר כי התרופה, שמסייעת אמנם להציל חיים, אינה פועלת על כל אחת. זהו סיפור מאבקו של רופא המנסה למצוא דרך להציל את חייהן של אלפי נשים. עם הארי קוניק ג\'וניור (\"נ.ב. אני אוהב אותך\"), אמנדה ביינס (\"היירספריי\"), ג\'ניפר קולידג\', סווזי קורץ (\"אחיות\", \"החיים על פי נד\"), אנג\'י הרמון (\"חוק וסדר\"). (ארה\"ב 2008) ולגולשינו בני ובנות ה-12:
16:15 האחים ג\'ונאס: ההופעה, HOT Fun
סרט ההופעה של האחים ג\'ונאס. (ארה\"ב 2009).
17:35 האנה מונטנה / מיילי סיירוס: ליהנות משני העולמות, HOT Fun
סרט ההופעה של מיילי סיירוס. (ארה\"ב 2008)
18:50 האנה מונטנה: הסרט, HOT Fun
קומדיה על פי הסדרה \"האנה מונטנה\". מיילי סטיוארט היא נערה ככל הנערות - לומדת בבית הספר ומבלה עם החברים - אלא שלא כמו שאר בני גילה, בין לבין היא מתחזקת קריירה סודית ככוכבת פופ בשם \"האנה מונטנה\". עם מיילי סיירוס, בילי ריי סיירוס, ונסה וויליאמס (\"בטי\") ובארי בוסטוויק (\"ספין סיטי\", \"מופע הקולנוע של רוקי\"). וגם: הזמרת טיילור סוויפט מתארחת בתפקיד עצמה, כמו גם להקת Rascal Flatts והדוגמנית טיירה בנקס. (ארה\"ב 2009).