המסך המפוצל

הקרב על הרייטינג 25/01/10 - 31/01/10

סיכום נתוני הרייטינג בארה\"ב בשבוע השידורים החולף

מאת: תתש

פורסם: 06-02-2010
0 תגובות

טופ 25 בני 18-49 יום ב\' 25/01 – יום א\' 31/01


עם הרייטינג הטוב ביותר מזה שש שנים, טקס פרסי הגראמי הצליח להדיח את \"איידול\" מהמקום הראשון בקרב בני 18-49. הרייטינג עלה ב-34% לעומת הטקס של שנה שעברה, לדעתי בעיקר בזכות טיילור סוויפט וביונסה. סוויפט הוכיחה כבר בשנה שעברה שהיא פצצת רייטינג כשהתארחה בפרק של CSI ונתנה לו קפיצה של 3 מיליון צופים מהפרק שלפניו.

\"אמריקן איידול\" נחלשת לעומת שבוע שעבר, אבל עדיין כמעט ללא שינוי לעומת העונה הקודמת. \"האוס\" קפצה לעומת הכמה פרקים האחרונים. NCIS עם הרייטינג הכי נמוך העונה, אבל עם רייטינג שכל רשת הייתה מתה לקבל בתחרות ישירה נגד \"איידול\". NCIS: LA עלתה כמעט ברבע לעומת הפרק האחרון והשיגה את הרייטינג הכי טוב שלה מאז נובמבר. \"הרווק\" ממשיכה לקבל רייטינג גבוה יותר מ-\"רוקדים עם כוכבים\" (אולי ABC צריכים להחליף את השיבוץ של שתי התוכניות).

אפילו בשידורים חוזרים \"שני גברים וחצי\" ו-\"המפץ הגדול\" ממשיכות להשיג רייטינג ששום קומדיה חוץ מ-\"המשרד\" לא רואה בקביעות.
גם השבוע \"בונז\" שברה את השיא העונתי של עצמה. FOX יכולים להיות מרוצים מההימור שלקחו עם המעבר של \"בונז\" לימי חמישי ב-8. לא רק ש-\"בונז\" מזנבת ב-\"הישרדות\" בקרב על המקום הראשון במשבצת, מסתבר שהיא גם מספקת ליד-אין טוב ל-Fringe כשאין פרקים חדשים נגדה. ולחשוב שבמשך שנים FOX ניסו לתחוב את \"בונז\" לימי שישי.

שום סדרה ששודרה ביום ראשון לא עמדה בטבח שבוצע ע\"י ה-\"גראמיס\". \"עקרות\", \"אחים ואחיות\" וכל בלוק ה-Animation Domination השיגו את הרייטינג הכי נמוך שלהם אי פעם.


טופ 25 מספר צופים כללי יום ב\' 25/01 – יום א\' 31/01


כאמור, טקס פרסי הגראמי היתה התוכנית הכי ניצפת שבוע שעבר. שוב ככל הנראה בזכות הזכיות הצפויות של טיילור סוויפט וביונסה. אני מאמין שאחת הסיבות העיקריות שבגללה הן זכו, היא למשוך הרבה קהל כדי להעלות את המחיר בשביל ספוט פרסומת שנה הבאה. מעניין יהיה לראות אם הרייטינג של האוסקר יעלה במידה דומה בעקבות המועמדויות הרבות של \"אוואטר\".
NCIS ממשיכה ב-20 מיליון לפרק נגד \"איידול\". כמו למעלה גם בקרב כלל הצופים NCIS: LA קופצת בעשרות אחוזים לעומת הפרק הקודם. גם \"האוס\" ו-\"בונז\" מביאות קפיצות נאות.


ממוצע שבועי של הרשתות הארציות
שבוע 19, 25-31 בינואר 2010




אפילו עם ה-\"גראמיס\", CBS לא יכלו לנצח את FOX השבוע בקרב בני 18-49. CBS ניצחה בקרב בני 25-54 וכלל הצופים והשיגה מספרים טובים בקטגוריות הצעירות בשבוע שרובו היה שידורים חוזרים.
בעוד ל-NBC יש תירוץ לגבי הרייטינג העלוב שלהם (ניהול כושל, לנו וכ\'ו), ל-ABC אין שום תירוץ מתקבל על הדעת.

NBC מחכה בקוצר רוח לפתיחת אולימיאדת החורף שתתן לה נחת אפילו אם זה רק לשבועיים. בינתיים הם צריכים לקוות ש-Univision לא תעקוף אותם באיזה שבוע מזדמן עד סוף העונה (1.36 רייטינג בקרב בני 18-49 ולמרות שאין לי נתונים, אני בטוח שבקרב בני 18-34 הם כבר עקפו אותם כמה פעמים).
CW עם מספרים סבירים בהתחשב בזה שחצי מהשבוע שודרו שידורים חוזרים.


אם אתם מעוניינים ברייטינג של סדרות שלא הופיעו באחת מהטבלאות או בסדרות שמשודרות בכבלים אתם מוזמנים לבקש זאת בתגובות.