המסך המפוצל

צ\'אק, עונה 3, פרק 4

הפרק \"Chuck vs. Operation Awesome\" שודר ביום שני, 18/1/10. ספוילרים לפרק גם בתמונות

מאת: איתן גשם

פורסם: 25-01-2010
3 תגובות

העונה הזו ממשיכה את הקו החיובי של העונה הקודמת ובינתיים אני נהנה מאוד, למרות שהעלילות ממשיכות להיות מופרכות לחלוטין וחסרות כל היגיון בסיסי.


לא באמת חשבתי שפרק שעוסק בדמותו של הקפטן יהיה מעפן, ואכן לא התבדיתי, אבל לפני שאכנס לפרטים אני חייב לציין שכל הקטע שבו אנשי \"הטבעת\" חושדים בקפטן כ\"מרגל על\" היה מופרך לחלוטין ובלתי ברור באופן קיצוני. על סמך מה בדיוק הם חושדים בו? הם לא שמו לב שיש הרבה התרחשויות ב-\"Buy More\" ושהוא לא קשור לשם בכלל? מה גם שבדיקה קצרה היתה מעלה שהוא נמצא כבר שנים ב\"זהות\" של הרופא - למה לעזאזל מישהו ירצה לשים מרגל בתור רופא שיעבוד במשך שנים בבית החולים? גם כל הרעיון שהארגון בוחר שלא לחסל את הקפטן אלא \"לשלוח אותו למשימה עלומה\" היה מופרך בעיני.


אבל כשמתעלמים מכל זה, אי אפשר לומר שהפרק לא היה מהנה. היה כיף לראות כיצד Awesome מתמודד עם עולם הריגול, כשכל הדינאמיקה שלו עם צ\'אק מסביב היתה מעולה, בעיקר בזכות היפוך התפקידים: פתאום צ\'אק הוא ה-Awesome ודבון נראה כמו סתם חננה. התגובות של הקפטן לסיטואציה היו מעולות, וראיין מקפרטלין היה פשוט נהדר. הניסיונות המגוחכים להסביר את סיבת ההיעלמות שלו לאלי היו משעשעים, אבל הקטע שגמר אותי לגמרי היה הפרצוף של קייסי התמים שלא מבין למה כולם מסתכלים עליו מבלי לדעת מה סופר לאלי (והתגובות של אלי כלפיו בהמשך הפרק - פרייסלס!).



הליהוק של ברנדון רות\' בהחלט מעניין. למרות שבאופן אישי אני מוצא את המשחק שלו די צנוני, יכול להיות שזה דווקא טוב לסדרה, כי זה מתנגש עם האופי של השלישייה שלנו, ויהיה מעניין לראות איך הוא יעבוד מולם.


גם עלילת ה- Buy More עבדה מצוין הפעם. מאוד אהבתי את הקידום שמורגן מקבל ואת היריבות הזריזה שנוצרת בינו לבין ג\'ף ולסטר. כל הקטע עם \"מועדון הקרב\" היה היסטרי לגמרי, והיה מעניין לראות איך מורגן מתקשה להשליט את מרותו על חבריו לשעבר, עד לסיום הפרק שבו הוא \"מפטר\" את לסטר כדי להשיג את המטרה ובכך זוכה באמונו של ביג מייק. התפתחות יפה של הדמות הזאת, ובכלל, אני \"מת\" על האינטראקציה של מייק ומורגן.


בסך הכל היה פרק טוב, ובמיוחד אהבתי את הקצב שלו. ברנדון רות\' ואנג\'י הרמון לא ממש חרכו את המסך בנוכחות שלהם, בלשון המעטה, אבל זה לא פגם מההנאה שלי מהפרק. ציון: 8.5.