המסך המפוצל

Modern Family, עונה 1, פרק 12

הפרק \"Not in My House\" שודר ביום רביעי, 13/1/10. ספוילרים לפרק

מאת: איתן גשם

פורסם: 25-01-2010
3 תגובות

בדרך כלל, הסדרה הזאת מוצלחת, אבל זה כבר הפרק השני ברציפות שאינו מלהיב אותי וזה מתחיל טיפה להדאיג. מבין שלוש העלילות רק זו של ג\'יי וגלוריה \"עבדה\", מבחינתי, ומבין שתי האחרות אחת היתה ממש סתמית והשניה בסדר, אבל לא יותר.


העלילה של פיל וקלייר ותמונת הפורנו היתה צפויה לחלוטין מתחילתה ועד סופה, ולא היתה ממש מעניינת. הדבר היחיד שכן מצא חן בעיניי זה הגילוי של קלייר על כך שהיא שומרת בקנאות על לוק ורואה בו \"כילד הקטן שלה\", אחרי שהתייאשה משתי הבנות האחרות (ואני חייב להודות שיש משהו נוגע ללב בדרך שבה הנער שמגלם את לוק עושה אותו - הוא דביל מוחלט אבל רואים שיש לו לב טוב והוא מתוק). בכל מקרה, המשפחה הזו היא בינתיים בלי תחרות המוצלחת פחות מבין השלוש, וחבל.


לסיפור של קמרון ומיצ\'ל היה פוטנציאל לא רע, אבל איכשהו הוא לא הכי הצחיק אותי. קשה לי לשים את האצבע על מה שלא עבד שם, אבל הרגשתי שזה היה יכול להיות מוצלח יותר. החלק שכן מצא חן בעיני הוא השיחה בין מיצ\'ל לג\'יי על קמרון ועל גלוריה, והגילוי על כך שקמרון ארגן למקסיקני חתונה אצלו בבית (קצת צפוי, אבל עדיין חביב).


העלילה של ג\'יי וגלוריה היתה טיפשית לגמרי, אבל דווקא היא היתה הכי מוצלחת. אמנם היה חסר מהדמות של מני שם (שהפכה לדמות הכי אהובה עליי בסדרה), אבל מאוד אהבתי את התגובות של גלוריה לכלב הטיפשי הזה, את הדינאמיקה בין ג\'יי לבינה בעניין הכלב ואת אי-ההבנה שלה בקטע שבו הוא מדבר עליה והיא חושבת שהוא מדבר על הכלב, שאולי הרגיש קצת \"סיטקומי\" מדי, אבל עדיין היה מצחיק מספיק ולא עצבן אותי.


הפרק בפירוש לא היה רע, אבל היו לסדרה ימים טובים יותר, ונקווה שהם ישחזרו אותם בקרוב. ציון: 7.