המסך המפוצל

Community, פרק שביעי

הפרק \"Introduction to Statistics\" שודר ביום חמישי, 29/10/09. ספוילרים לפרק גם בתמונות

מאת: איתן גשם

פורסם: 05-11-2009
8 תגובות

איזה כיף של סדרה! אני פשוט נהנה מכל רגע. גם הפרק הזה כמו קודמו איפשר לכל הדמויות לקבל זמן מסך משמעותי ולתרום את חלקן לעלילה, והכל כשברור שג\'ף הוא הדמות הראשית שהכל סובב סביבה.


הפרק שמר על איזון יפה בין עלילות משעשעות (פירס משתגע, שירלי \"שומרת על כבודה של בריטה\", אנני לוקחת את עניין המסיבה באופן מוגזם לגמרי, עאבד \"מציל את היום\", המורה צ\'אנג עוזר לג\'ף עם המורה לסטטיסטיקה), לאמירות מעניינות ואנושיות על הדמויות שמאירות את אותן עלילות באור חדש והופכות אותן לפחות טיפשיות במבט לאחור (פירס מפחד להזדקן, שירלי בעצם השליכה את סיפור האקס שלה על ג\'ף ובריטה, צ\'אנג הוא מופרע אבל גם הוא בן אדם ואנני פשוט רוצה תשומת לב), עם הומור מתוחכם ומרומז (למשל: התחפושות במסיבה: טרוי התחפש לאדי מרפי ב- \"Delirious\", פירס מתחפש ל- Beastmaster, הארי פוטר שהוא בעצם סטיב ארקל. ענק!), רגעים מצחיקים (הקטע של אמא של פירס בטלפון, הטריפ של פירס, אנני בוכה בקול רם), ו... רגעים ממש ממש מצחיקים.


וכשמדברים על רגעים ממש מצחיקים הכוונה היא, כמובן, לקטע המבריק של הפרק - עאבד בתחפושת של בטמן בתור כריסטיאן בייל. קשה לי לתאר במילים עד כמה הקטע הזה הצחיק אותי. היו רגעים שפשוט הרצתי את ההקלטה אחורה וקדימה כדי לצפות שוב ושוב בחיקוי המושלם הזה. הנהמה שבקול הזה, המימיקה המדויקת והשילוב של כל הקלישאות והדרמה הגדולה במיוחד בקטע שבו הוא \"מציל את היום\" מהשולחן הנופל. אבל כל הרגעים האלה התגמדו אל מול ה\"מונולוג\" של עאבד/בטמן בסיום הפרק שהיה, בפשטות, אחד הדברים הכי מצחיקים שיצא לי לראות בזמן האחרון.


 


חוץ מזה, הפרופסורית היתה חמודה מאוד והכימיה שלה עם ג\'ף מצוינת, ולמעשה, אני ממש מקווה שיהיה לו עניין רומנטי איתה ולא עם בריטה (אגב, השחקנית שגילמה את הפרופסורית, לוריין סטמייל, הופיעה בהרבה מאוד סדרות בתפקידי אורח, וצדה את עיני כשהופיעה בפרק של \"סקרבס\" הן בזכות יופיה המיוחד והן בגלל כישורי המשחק המרשימים). חוץ מזה, אנני הולכת וכובשת את לבי מפרק לפרק, צ\'בי צ\'ייס לא מעצבן ואפילו די משעשע כבר בפרק השלישי ברציפות (!) ובפעם הראשונה בסדרה הצלחתי להתחבר לדמות של סנור צ\'אנג.


פשוט עונג צרוף. ציון: 9.5, כי מסיבה שאני לא יכול להסביר, הפרק לא \"הרגיש לי\" כמו פרק של 10.