המסך המפוצל

מלך הכוכב - נותרו שישה

אלף כבאים, חמישה שופטים, שני מודחים, כל היהודים וגידי גוב אחד לא יצליחו לעצור את הטבלה הכי משוגעת בעולם

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 11-08-2009
15 תגובות

המהפכים בטבלה העונה הם כבר עניין רגיל, ומי שכבש השבוע את המקום הראשון הוא bucky שלקח מהטופס הנוכחי לא פחות מ-175 נק\' (וזכה גם בסגנות שיאן הטופס הנוכחי), מה שהעלה אותו לפסגה היישר מהמקום החמישי. את המקום השני תפס השבוע homer, ש-142 הנק\' שצבר העלו אותו מהמקום השלישי. גם שוהם הסתפק בעלייה של שלב אחד מהרביעי לשלישי. אביב, שבשבוע שעבר היה שישי, מדורג השבוע במקום הרביעי, והוא מרוחק רק 23.5 נק\' מהמקום הראשון. נקודה וחצי אחר כך אפשר למצוא את רעות שירדה למקום החמישי מהמקום הראשון. גם almog30 סופג ירידה של ארבעה שלבים אל המקום השישי, למרות שהפער בינו לבין המקום החמישי עומד על 2.5 נק\' בלבד. במקום השביעי אנחנו מוצאים את שיאן הטופס, bosco, שלקח ממנו 176 נק\', ועלה לשם מהמקום ה-11. המרחק מהמקום הראשון עומד על 40.3 נק\' בלבד(!).


במקום השמיני, במרחק של 13 נק\' מהמקום שמעליו נמצאת מירי, עם ירידה של שלב אחד. במקום התשיעי ORI ממשיך לדרוך במקום, ואת העשירייה הראשונה חותם Shlamko JR עם עלייה של שני שלבים. השיא השלילי של השבוע שייך ל-Qiwy (בדיוק כמו שהוא אוהב), שלקח מהטופס 53 נקודות בלבד והידרדר מהמקום ה-20 למקום ה-28. כל מי ששכח לשלוח השבוע טופס מוזמן להודות ל-Qiwy על הניקוד הזעום שקיבל.


הפערים בטבלה ממשיכים להיות נמוכים גם בהמשך. הנה הטבלה המלאה.


התשובות לשאלות הטופס: שתי השאלות הראשונות בוטלו (בשל פרישתה הלא-מתוקשרת של פאולה, פרישתו המאוד-מתוקשרת של עומר, וחזרתם של חובי וראם לנבחרת). שני המודחים שלנו הם דניאל תבורי וחובי סטאר, כך שמי שבחר באופציה \"המתמודד שיחזור בגלגל ההצלה\" לקח את הנקודות. מיי לקחה פעמיים את תואר הביצוע המצטיין של הערב. הרבה אירועים קרו השבוע: המודח בתוכנית של שני אכן דורג במקום הלפני אחרון אצל השופטים, אותו מתמודד (מיי) אכן קיבל את הסולו המצטיין בשתי התוכניות, שני המודחים אכן דורגו באחד משני המקומות הראשונים אצל שופט כלשהו ואחד המתמודדים שחזרו בגלגל דורג באחד משני המקומות הראשונים אצל שופט כלשהו.


האפשרויות \"הסולו המצטיין בתוכנית של יום ראשון ידורג ראשון אצל שופט אחד או פחות\" ו\"הסולו המצטיין בתוכנית של יום שני ידורג ראשון אצל ארבעה שופטים או יותר\" אמנם לא קרו, אך הן קרו \"הפוך\", כלומר הראשון קרה ביום שני, והשני קרה ביום ראשון. כמובן שמי ששם את נקודותיו על אחת מהאפשרויות הללו, לא זכה בהן. מילה מהשורש \"גדל\" הופיעה פעם אחת, המילה \"אני\" הופיע שמונה פעמים, והמילים שצוינו בספיישל \"היהודים\" לא הופיעו כלל.


אחרי כמה שבועות עם מעט מאוד מספרים, קיבלנו השבוע גם את השיר \"אלף כבאים\" (שהכיל את המספר \"מיליון ותשע מאות תשעים\", כמו גם מספרים רבים נוספים), וגם את השיר \"לפעמים\" של היהודים (שמכיל פעמיים את המספר 2000). בקיצור, מעניין בגזרת המספרים, והסך הכל הכללי עומד כעת על 1,014,117. והפרחים לדני סנדרסון.


תזכורת לגבי המילוי האוטומטי: מי ששכח למלא שני טפסים ברציפות או יותר - לא מופיע בטבלה.


שתי התוכניות הבאות של \"כוכב נולד 7\" תשודרנה בימים ראשון ושני, 16/8/09 ו-17/8/09. את הטפסים יש לשלוח עד יום ראשון בשעה 20:30 (כלומר, חצי שעה לפני פתיחת התוכנית).


 


 


מלך הכוכב 7 - טופס מספר 13


1. מי יודח ביום ראשון?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם.

לירן דנינו: מיי פיינגולד: רוני דלומי:
ולדי בלייברג: מורן מזוז: ראם כהן:

2. מי יודח ביום שני?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם.
הערה: ניקוד שניתן בראשון על מתמודד שהודח בשני (ולהיפך) יזכה ב-50%

לירן דנינו: מיי פיינגולד: רוני דלומי:
ולדי בלייברג: מורן מזוז: ראם כהן:

3. מי יהיה המועמד המועדף על השופטים בתוכנית הדואטים של יום ראשון?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. הדואט שיזכה במקום הראשון בשקלול השופטים יזכה אתכם בנקודות. הדואט שיזכה במקום השני יזכה אתכם ב-50% מהנקודות.


לירן דנינו: מיי פיינגולד: רוני דלומי:
ולדי בלייברג: מורן מזוז: ראם כהן:

4. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים בספיישל אביב גפן?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיזכה בתואר הביצוע המצטיין יזכה אתכם ב-100% מהניקוד. עבור המתמודדים האחרים, כל שופט שידרג מתמודד כלשהו במקום הראשון יעניק לכם 20% מהנקודות, וכל שופט שידרג מתמודד במקום השני יעניק לכם 10% מהנקודות.

לירן דנינו: מיי פיינגולד: רוני דלומי:
ולדי בלייברג: מורן מזוז: ראם כהן:

5. מה מבין הדברים הבאים יקרה?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תזכה אתכם בניקוד ששמתם לידה

א. המתמודד שידורג אחרון בשקלול השופטים הוא גם זה שיודח ביום שני:
ב. המודח בתוכנית של יום שני ידורג במקום הלפני-אחרון בשקלול השופטים:
ג. המודח ביום שני יזכה באחד משני המקומות הראשונים בשקלול השופטים בתוכנית הדואטים של יום ראשון:
ד. הסולו המצטיין בתוכנית של יום שני ידורג ראשון אצל ארבעה שופטים או יותר:
ה. המודח בתוכנית של יום שני ידורג באחד משני המקומות הראשונים אצל שופט אחד או יותר:
ו. בשקלול השופטים בתוכנית הדואטים של יום ראשון, יהיה זמר אחד שידורג בשני המקומות הראשונים (בהנחה שיהיו שישה דואטים):
ז. שני המודחים בשבוע הבא יהיו בן ובת:
ח. אף אחד מהדברים הללו לא יקרה:

6. כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"אני\" בשלושת הדואטים הראשונים ביום ראשון? כמה פעמים תופיע המילה \"לא\" ביתר שירי המתמודדים בערב זה? כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"ידע\" בארבעת השירים הראשונים בספיישל אביב גפן? כמה פעמים תופיע המילה \"מה\" ביתר שירי המתמודדים בערב זה? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).

המילה \"אני\": המילה \"לא\":
השורש \"ידע\": המילה \"מה\":

שאלת הבונוס
7. מה יקרה מבין האירועים הבאים?
לרשותכם 150 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות. יש לחלק את הנקודות כרצונכם, אך אין לתת לאף אפשרות יותר מ-30 נקודות. אירוע שיקרה יעניק לכם את הנקודות ששמתם לידו
א. ראם יגיע לגמר:
ב. לירן ומיי יגיעו לגמר ואחד מהם גם ינצח:
ג. ולדי ומורן יגיעו לגמר:
ד. גם רוני וגם ולדי לא יגיעו לגמר:
ה. ראם ומורן לא יגיעו לגמר, אחד מהם יסיים במקום הרביעי:
ו. לירן, מורן או ולדי יסיימו במקום הרביעי:
ז. מיי, ראם או רוני יסיימו במקום השלישי:
ח. הזוכה יהיה בן, המקום השני יהיה בת:
ט. מיי או מורן תזכה, המקום השני יהיה ולדי, לירן או רוני:
י. מורן לא תגיע לגמר, רוני או ולדי כן:
יא. שני בנים יגיעו למקומות 5-6:
יב. שתי בנות תסיימנה במקומות 3-4:
יג. אף אחד מאלה לא יקרה:

כינוי 
אימייל