המסך המפוצל

מלך הכוכב - נותרו 13

צמד תוכניות השבוע הביאו לנו שלושה מודחים, כמה דואטים מוצלחים וערב משירי אהוד מנור אחד. ובטבלה - חם אש

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 14-07-2009
19 תגובות

אמור עמוסי הודחה בערב הדואטים, אושרי אלמוריש ומזל פיקדו הודחו בערב המיוחד לזכרו של אהוד מנור, ובטבלה הדיח bosco את almog30 מהפסגה ופתח עליו (עליה?) פער של שבע נקודות תמימות - המון במושגים הצמודים של הטבלה השנה, אבל כמובן שמדובר בפער נמוך מאוד שאפשר למחוק בקלות יחסית. אל המקום השלישי זינק bucky מבצע עלייה של שמונה שלבים (עם פליק-פלאק לאחור) והוא מרוחק פחות מ-12 נק\' מהמקום השני (הפערים גדלים, כפי שניתן לשים לב, אך הם עדיין קטנים מאוד). מירי עלתה שלב סולידי אחד למקום הרביעי והיא מרוחקת בסך הכל 30 נקודות מהמקום הראשון. לאקי החליף איתה מקומות כשהוא רחוק ממנה בפחות מ-4 נק\' בלבד. רעות הידרדרה ארבעה שלבים אל המקום השישי, אביב ירד שלב אל המקום השביעי, שוהם נותר במקום השמיני, הסימפסון השישי עלה שלב לתשיעי וג\'וני ממשיך עם מגמת העלייה שלו והפעם הסתפק בעלייה של שני שלבים אל המקום העשירי. הפער בין המקום הראשון לעשירי עומד על 60 נק\'. את שיא הנקודות של הטופס קבעה *מור* שלקחה ממנו לא פחות מ-132.5 נק\', מה שהזניק אותה מהמקום ה-51 למקום ה-30. מרשים. הנה הטבלה המעודכנת המלאה.


התשובות לשאלות מהטופס הקודם: ב\"הצילו אני כוכב נולד\" ניצל שגיא אוסי. במהלך התוכנית בערוץ 24 הושמעה המילה \"לא\" לא פחות מ-27 פעמים בארבעת שירי המתמודדים, בעוד המילה \"לילה\" לא הושמעה אפילו פעם אחת. המילה \"לילות\" הושמעה פעם אחת, וכל מי שכתב 0 או 1 קיבל את מלוא הנקודות על שאלה זו.


בתוכנית עצמה, העניקו השופטים את שני המקומות הראשונים ללא פחות מ-13 מתוך 16 המתמודדים שנותרו. גם הפעם חולקו הנקודות לפי המפתח שהופיע בשאלה עצמה. באופן מפתיע, מגבלת חמש המילים הוחלפה למגבלה של משפט אחד בלבד, מגבלה שאף שופט לא הצליח או ניסה לעמוד בה, ורק מי שנתן נקודות לאופציה הראשונה, קיבל אותן.


המילה \"יש\" הופיעה בדיוק פעם אחת במהלך הדואטים, בעוד המילה \"אני\" הופיעה לא פחות מ-587 פעמים (או משהו כזה, מערכת \"מלך הכוכב\" התקשתה מאוד לספור) בשירי הסולו של ארבעת המועמדים להדחה, כולן בשיר ששרה המודחת אמור, \"בסוף היום אני צריכה אותך\". בשירי הסולו של יום שני של מתמודדים שלא הודחו הופיעה המילה \"יום\" 16 פעמים. ומבין שישה-עשר המתמודדים ישבו לא פחות מעשרה על כיסא בשלב כזה או אחר בשירים שביצעו.


מערכת \"מלך הכוכב\" ממשיכה להצטער, זה השבוע השני ברציפות, ששאלת המספרים נעלמה, כי בשתי התוכניות היו די הרבה מספרים, החל ממיליון, דרך אלף, 30 אחד, וכמה פעמים שתיים ואחד. המערכת תפתיע את כולכם עם שאלת בונוס מופרעת במיוחד בסוף הטופס.


כרגיל, ובאופן מפתיע למדי, עדיין לא מאוחר ואפילו מומלץ להצטרף, כי זה ממש כיף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.


תזכורת לגבי המילוי האוטומטי: מי ששכח למלא שני טפסים ברציפות או יותר - לא מופיע בטבלה. כל משתתף חדש שימלא לפחות שני טפסים ברציפות יקבל מילוי אוטומטי על הטפסים שהחמיץ.


הטופס הנוכחי מתייחס גם לתוכנית \"הצילו, אני כוכב נולד\" שתשודר ביום חמישי הקרוב בערוץ 24 בשעה 21:00, וגם לשתי תוכניות האולפן הבאות של \"כוכב נולד 7\" שתשודרנה בימים ראשון ושני, 19/7/09 ו-20/7/09. את השאלות הקשורות לתוכנית בערוץ 24 יש לשלוח עד יום חמישי בשעה 20:00 (כמובן שמי שמעוניין יכול לשלוח את הטופס במלואו עד למועד זה). בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד יום ראשון בשעה 20:30 (כלומר, חצי שעה לפני פתיחת התוכנית). מערכת \"מלך הכוכב\" ממליצה להקדים ולשלוח כבר עכשיו, כי זה פשוט וקל, ואם היה לה חשק, כוח, מצב-רוח והרבה-הרבה זמן פנוי, היא היתה בודקת מה אומרות הסטטיסטיקות על שליחה מוקדמת אל מול סך הנקודות שנצברו בטופס.


מלך הכוכב 7 - טופס מספר 9


הצילו, אני כוכב נולד
1. מבין המודחים שנותרו בתמונה, מי ינצח בתוכנית בערוץ 24?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המודח שינצח יעניק לכם את הנקודות ששמתם עבורו:

שגיא אוסי: אמור עמוסי:
מזל פיקדו: אושרי אלמוריש:

2. כמה פעמים נשמע את המילה \"מה\" בשירי ארבעת המודחים? כמה פעמים נשמע את המילים \"אבא\" או \"אמא\" בשיריהם? (המנחש הקרוב ביותר בכל שאלה יזכה ב-6 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק\', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).
מספר הפעמים בהם נשמע את המילה \"מה\":
מספר הפעמים בהם נשמע את המילים \"אבא\" או \"אמא\":

התוכניות עצמן
3. מי יודח בשתי התוכניות הבאות?
לרשותכם 120 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 120 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אבל אין לתת יותר מ-60 נקודות לאף מתמודד.

אור קולנברג: לירן דנינו: מיי פיינגולד:
דניאל תבורי: אלחי רפואה: עומר אדם:
רוני דלומי: חובי סטאר: פאולה ולשטיין:
מורן מזוז: ראם כהן:
דניאל ברזילי: ולדי בלייברג:

4. מי יהיו ארבעת (או חמשת) המועמדים להדחה בתוכנית הדואטים של יום ראשון?
עליכם לנחש חמישה שמות. שווי השאלה: 4 נק\' על ניחוש נכון אחד, 6 נק\' על שני ניחושים נכונים, 16 נק\' על שלושה ניחושים נכונים, 20 נק\' על ארבעה ניחושים נכונים, 25 נק\' על חמישה ניחושים נכונים (אם זה אפשרי, כמובן).

מועמד ראשון להדחה:
מועמד שני להדחה:
מועמד שלישי להדחה:
מועמד רביעי להדחה:
מועמד חמישי להדחה:

5. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים בתוכנית הסולואים של יום שני?
לרשותכם 50 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 50 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיזכה בתואר הביצוע המצטיין יזכה אתכם ב-100% מהניקוד. עבור המתמודדים האחרים, כל שופט שידרג מתמודד כלשהו במקום הראשון יעניק לכם 20% מהנקודות, וכל שופט שידרג מתמודד במקום השני יעניק לכם 10% מהנקודות.

אור קולנברג: לירן דנינו: מיי פיינגולד:
דניאל תבורי: אלחי רפואה: עומר אדם:
רוני דלומי: חובי סטאר: פאולה ולשטיין:
מורן מזוז: ראם כהן:
דניאל ברזילי: ולדי בלייברג:

6. מה מבין הדברים הבאים יקרה?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תזכה אתכם בניקוד ששמתם לידה

מגבלת חמש המילים תחזור:
בדיוק שלושה שופטים יתנו את ביצוע הדואט המצטיין לאותו דואט (כפי שקרה בתוכנית הדואטים הראשונה):
הדואט שידורג במקום האחרון ע\"י השופטים ידורג באחד משני המקומות האחרונים המשוקלל (מה שלא קרה בתוכנית הראשונה):
גם הפעם, המודח בתוכנית של יום ראשון לא יסיים במקום האחרון בדואטים אצל אף שופט:
גם הפעם יתנו כל השופטים את המקום הראשון מבין המועמדים להדחה לאותו מתמודד:
בתוכנית של יום ראשון יהיו חמישה מועמדים להדחה:
אף אחד מהדברים הללו לא יקרה:

7. בשלב הדואטים, כמה פעמים תופיע המילים \"הוא\"/\"היא\"? מבין שירי הסולו של יום ראשון, כמה פעמים תופיע המילה \"כן\"? מבין שירי הסולו ביום שני של מתמודד שלא יודח כמה פעמים תופיע המילה \"כאן\"? כמה מהמתמודדים בשתי התוכניות יעמדו על העיגול שבמרכז הבמה במהלך שיר שיבצעו? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).

המילים \"הוא\"/\"היא\": המילה \"כן\":
המילה \"כאן\": עיגול במרכז הבמה:

שאלות הבונוס
8. נסו לנחש מי יהיה הזמר הבא מבין יוצאי כוכב נולד לדורותיו שיבוא להתארח העונה. שווי השאלה: 25 נק\'. אם הוא יהיה השני להתארח תקבלו 15 נק\', ואם הוא יהיה השלישי שיתארח תקבלו 8 נק\'.

האורח הבא מהעונות הקודמות:

9. לאיזה מקום יגיע דניאל תבורי? איפה תסיים פאולה? ומה לגבי לירן? ורוני דלומי? שווי השאלה: 30 נק\' לכל ניחוש מדויק, 15 נק\' לפספוס של מקום אחד

דניאל תבורי:
פאולה ולשטיין:
לירן דנינו:
רוני דלומי:

הבונוס הבלתי-הגיוני-בעליל
10. נסו לנחש מעכשיו ועד סוף העונה (כולל התוכניות בערוץ 24) מה יהיה סכום המספרים שיופיעו בשירי המתמודדים.
אם יתרחש נס, ויהיה משתתף שידייק במספר, הוא יזכה ב-100 נק\'. בכל מקרה יקבל המשתתף הקרוב ביותר 40 נק\', הבא אחריו יקבל 32 נק\', הבא אחריו יקבל 25 נק\', הבא יקבל 24 נק\' וכן הלאה.

סך כל המספרים עד סוף העונה:

כינוי 
אימייל